ریپورتاژ تبلیغاتی

نکات ضروری برای رزرو هتل استقلال تهران

در میان ساختمان‌های بلند و اتوبان‌های پیچ در پیچ تهران، جاذبه‌هایی به چشم می‌خورد که ارزشش را نمی‌توان با هیچ‌چیز سنجید؛ نظیر این جاذبه‌ها موزه ملی فرش، موزه جواهرات، برج آزادی، برج میلاد، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، دریاچه چیتگر، پارک آب و آتش، پارک ملت، مجموعه تفریحی توچال، درکه، دربند، پیست اسکی شمشک و دیزین است. در واقع همین جاذبه‌ها است که مسافران را به شهر تهران می‌کشاند. البته علاوه بر اماکن دیدنی، تهران دارای بهترین اقامتگاه‌ها در سطح خاورمیانه است که یکی از این آن‌ها هتل استقلال تهران است. اگر این هتل جذاب را نمی‌شناسید در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز درباره هتل استقلال تهران را برایتان بازگو کنیم.

درباره هتل استقلال تهران

 هتل استقلال تهران

حتما بخوانید: گیفت کارت چیست؟ 19 روش دریافت گیفت کارت رایگان

هتل ۵ ستاره استقلال تهران در واقع یکی از قدیمی‌ترین هتل های تهران بوده که روزی به عنوان لوکس‌ترین هتل پایتخت نیز شناخته می‌شد. این هتل در گذشته با نام هتل رویال هیلتون به خاورمیانه معرفی شده و در آن دوره اعتبار خاصی داشت. هنوز هم اگر به معماری این هتل نگاه کنید اوج شکوهش در گذشته را تصور خواهید کرد. باید بدانید هتل استقلال جزو هتل های ۵ ستاره شهر تهران بوده که در معروف‌ترین خیابانش یعنی ولیعصر ساخته شده است. در گذشته این خیابان فقط یک بیابان بود؛ اما امروزه شهرتش حتی به فراتر از مرزها نیز رسیده است. ساختمان هتل استقلال ازجمله مرتفع‌ترین ساختمان‌های شهر تهران است که در زمان خود به عنوان بلندترین ساختمان ایران خودنمایی می‌نمود.

بهتر است بدانید هتل استقلال توسط سه شرکت انگلیسی، آمریکایی و ایرانی ساخته شده و این پروژه توسط محمدرضا شاه پهلوی افتتاح گردید. سال ساخت هتل استقلال به یک بهمن ۱۳۴۱ بازمی‌گردد؛ البته شروع کار هتل استقلال از سال ۱۳۵۱ به طور کامل آغاز شد. در حال حاضر نیز هتل استقلال به عنوان بزرگ‌ترین و پرآوازه‌ترین هتل های لوکس تهران شناخته می‌شود و در دسته بهترین اقامتگاه‌های کشورمان قرار دارد. این ساختمان در زیربنایی با متراژ ۷۰ هزار مترمربع بنا گردیده و دارای تمام امکانات و خدمات متنوع و مختلف برای رفاه و آسایش مسافرانش است. از طرفی به دلیل مجهز بودن، هتل استقلال به عنوان شاخص‌ترین اقامتگاه برای برگزاری مراسمات رسمی، دولتی و غیر دولتی شناخته می‌شود.

جالب است بدانید بزرگ مردان و سیاستمداران بسیاری در این هتل اقامت کرده‌اند؛ چراکه هتل استقلال سابقه درخشانی در زمینه پذیرایی از میهمانان دارد. اگر از چهارراه پارک وی به سمت هتل استقلال بروید، عظمت و بزرگی دو برج سفید را از دور خواهید دید که همان هتل استقلال معروف است. این هتل ۱۵ طبقه بارها مورد بازسازی قرار گرفته و امروزه یکی از بهترین هتل های تهران شناخته می‌شود. باید بدانید هتل استقلال دارای دو بال غربی و شرقی است. فاز شرقی هتل استقلال تابه‌حال چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و به همین خاطر نسبت به فاز غربی نوسازتر بوده و امکانات جدیدتری دارد.

قیمت رزرو هتل استقلال تهران

یکی از تأثیرگذارترین عوامل در تعیین قیمت هتل استقلال تهران اتاقی است که برای اقامت انتخاب می‌کنید. برای مثال اگر بخواهید یک اتاق معمولی را برای اقامت برگزینید، لازم نیست بودجه زیادی داشته باشید؛ اما اگر یک اقامت لاکچری و اتاق مدرن درخواست دهید، به همان نسبت قیمت هتل استقلال تهران برای شما گران‌تر خواهد بود. از طرفی اگر از سرویس اضافه برای اتاقتان استفاده کنید، به‌طورحتم هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. یکی دیگر از عوامل مهمی که می‌تواند روی قیمت هتل استقلال موثر باشد بازه زمانی اقامت است؛ برای مثال عید نوروز و تعطیلات رسمی که درخواست برای رزرو هتل استقلال تهران بیشتر است، هزینه‌ها نیز بالاتر خواهد بود.

خدمات و امکانات هتل استقلال تهران

خدمات و امکانات هتل استقلال تهران

با توجه به اینکه این هتل، جزو اقامتگاه‌های لوکس محسوب می‌شود، انتظار می‌رود خدمات پذیرایی هتل استقلال تهران نیز در حد یک هتل پنج ستاره، عالی و بی‌نظیر باشد. نظیر این امکانات اینترنت پرسرعت نامحدود، سرویس ۲۴ ساعته، خودپرداز، صرافی، آرایشگاه مردانه، بیزینس سنتر، مرکز خرید سوغاتی و غیره است. از دیگر امکانات هتل استقلال می‌توان به زمین تنیس بسیار زیبا اشاره کرد که دارای دو زمین مسقف تنیس بوده و ابعاد آن حدود ۲۰ در ۴۰ مترمربع است. یکی از نکات قابل اشاره در زمین تنیس هتل استقلال، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب باتوجه‌به وضعیت آب و هوا است.

باید بدانید زمین تنیس از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب در ضلع جنوب غربی هتل پذیرای میهمانان گرامی است. علاوه بر آن، هتل استقلال دارای یک کلوپ ورزشی بسیار پیشرفته با دستگاه‌های مجهز بوده و مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده کنند. از دیگر امکانات چشمگیر هتل استقلال می‌توان به استخر و سونا تمیز و شیک اشاره کرد. استخری بسیار لوکس و زیبا که بهداشت عمومی در آن رعایت شده و مدام در حال ضدعفونی و نظافت است. در هر ساعت از شبانه روز که دوست داشته باشید، می‌توانید از استخر و جکوزی استفاده نمایید و نهایت لذت را از نورپردازی این فضای زیبا ببرید.

از دیگر امکانات هتل استقلال می‌توان به شعب بانک ملت و سینا نیز اشاره نمود. خدمات این هتل نیز شامل فیلم‌برداری و عکاسی، انبار چمدان، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، خشکشویی و خدمات پزشکی است. باید اشاره داشته باشیم که هتل استقلال دارای بهترین فروشگاه‌ها برای خرید طلا و جواهرات، گل فروشی، فروشگاه مصنوعات چرمی، انواع هدایا، عتیقه جات، فروشگاه تابلو نقاشی، صنایع دستی، فروشگاه فرش‌های دستباف، فروشگاه عطر و ساعت است. از طرفی این هتل دارای اینترنت در لابی به صورت رایگان، کافی نت، آسانسور، نمازخانه، آژانس مسافرتی، فضای سبز، خدمات تور، روزنامه، خدمات تشریفات ویژه، پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰ اتومبیل، اعلام حریق، تهویه مطبوع، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات است.

انواع اتاق ‌های هتل استقلال تهران

باید بدانید هتل استقلال ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت بسیار مجلل دارد. معمولاً سوئیت‌های بزرگ در برج غربی قرار داشته و دارای دو اتاق خواب جداگانه هستند. این سوئیت‌ها چشم‌اندازی بی‌بدیل از شهر تهران داشته و بسیار راحت هستند. سوئیت‌های برج شرقی نیز دارای یک اتاق خواب بوده و چشم‌انداز خوبی به ارتفاعات شمال تهران دارند. البته اتاق‌هایی که در طبقات فوقانی قرار گرفته‌اند، چشم‌انداز زیباتری داشته و منحصربه‌فرد هستند. در برج شرقی ۱۱۴ باب اتاق یک نفره، ۱۵ باب سوئیت کوچک، ۳ باب سوئیت بزرگ و ۱۵۹ اتاق دو نفره وجود دارد. در برج غربی نیز شاهد ۱۷۵ اتاق دو نفره، ۵۶ اتاق یک نفره، دو سوئیت بزرگ و ۲۸ سوئیت کوچک خواهید بود.

اتاق‌های یک تخته برج شرقی دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، چای ساز، بالش نرم، دوش، حمام، بالکن، چشم‌انداز رو به شهر یا کوه، سونا، جکوزی، اینترنت پرسرعت و روم سرویس ۲۴ ساعته هستند. این اتاق‌ها بسیار راحت بوده و متراژ آن‌ها ۳۵ متر است؛ همچنین اتاق‌های یک تخته دارای یک تخت نرم و بزرگ بوده و مناسب سفرهای کاری و مسافرت‌های تک نفره است. اتاق‌های استاندارد دبل برج شرقی هتل استقلال نیز به متراژ ۳۵ مترمربع بوده و دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره هستند. این اتاق‌ها دارای اینترنت پرسرعت، دوش، حمام، بالکن، چای ساز، مینی بار و سایر امکانات رفاهی برای یک اقامت به‌یادماندنی هستند.

همان‌طور که حدس می‌زنید سوئیت‌ های هتل پارسیان استقلال تهران متراژ بیشتری داشته و امکانات مدرن‌تری دارند. سوئیت معمولی برج شرقی یکی از انواع سوئیت های هتل استقلال تهران است. این سوئیت‌ها ۷۰ مترمربع متراژ داشته و دارای تلویزیون، چای ساز، دوش، حمام، بالکن، چشم‌انداز رو به شهر یا کوه، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، آینه، آباژور و تخت راحت هستند. معمولاً سوئیت‌های رویال هتل استقلال از محبوبیت بالایی برخوردارند. سوئیت رویال برج شرقی به متراژ ۱۳۰ مترمربع بوده و دارای مینی بار، تلویزیون، چای ساز، بالکن، دوش، حمام، چشم‌انداز رو به شهر یا کوه، اینترنت پرسرعت، اتاق صبحانه، دفتر کار، روم سرویس ۲۴ ساعته و صندوق امانات است. امکانات رایگان برای این سوئیت‌ها شامل سونا، جکوزی، استخر، زمین تنیس و ویدئو مرکزی ۲۴ ساعته است.

تقریباً امکانات در تمام سوئیت‌های معمولی هتل استقلال تهران، یکسان است؛ ولی طراحی داخلی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. متراژ سوئیت معمولی برج غربی معمولاً ۶۵ متر بوده و دارای امکاناتی مانند بالکن، چای ساز، مینی بار، تلویزیون و سایر امکانات برج شرقی هتل استقلال است. باید بدانید سوئیت رویال برج غربی مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این سوئیت دارای متراژی ۱۷۰ مترمربع بوده و بسیار راحت و لاکچری است. تمام امکانات سوئیت رویال برج غربی مدرن و به‌روز بوده و دارای مبلمان راحتی، تلویزیون بزرگ، آینه، دراور، دوش، حمام، بالکن، چشم انداز بسیار زیبا رو به شهر یا کوه، اینترنت پرسرعت، اتاق صبحانه و دفتر کار است.

رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ های هتل استقلال تهران

رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ های هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران علاوه بر واحدهای اقامتی‌اش، توانسته فضاهای مناسبی برای گردهمایی‌های خانوادگی، کاری و رسمی نیز مهیا سازد. رستوران ‌های هتل استقلال تهران بسیار شیک و مدرن بوده و دیزاین زیبایی دارند. نورپردازی به طور حرفه‌ای در آن‌ها پیاده‌سازی شده و شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که دوست دارید برای صرف وعده‌های غذایی انتخاب کنید. در واقع رستوران‌ های هتل استقلال تهران جزو بهترین رستوران‌های شهر بوده و تنوع بالایی در منو دارند.

هتل استقلال تهران را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره پایتخت دانست. اگر می‌خواهید درباره این هتل بیشتر بدانید ادامه این مطلب را در مقاله “همه چیز درباره هتل استقلال تهران از وبسایت ایران هتل آنلاین بخوانید.

اقتباس شده از: ایران هتل آنلاین

برچسب: ایران هتل آنلاین

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا