ریپورتاژ تبلیغاتی

معرفی موسسه مهاجرتی راهنمای مهاجرت مشاغل خدماتی و فنی

Ready for Charb gif

موسسه مهاجرتی، یک راهنمای عالی برای مهاجرت از طریق مشاغل فنی است. همان‌طور که می‌دانید مهاجرت کاری، به یکی از روش‌های محبوب برای دریافت اقامت کشورهای خارجی، تبدیل شده است. این شرایط از آنجایی فراهم شد که تعدادی از کشورهای خارجی مثل آلمان، کانادا و… دچار کمبود نیروی کار شدند.

شهروندان ایرانی نیز از این فرصت عالی برای مهاجرت به این کشورهای خارجی استفاده می‌کنند. شاید شما هم قصد دارید از این طریق مهاجرت کنید یا اینکه نمی‌دانید چگونه می‌توان با مهارت داشتن در مشاغل فنی و خدماتی، به کشورهای خارجی مهاجرت کرد. در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم و یک موسسه مهاجرتی که می‌تواند در این مسیر راهنمای خوبی باشد، به شما معرفی می‌کنیم.

 موسسه مهاجرتی

مهاجرت از طریق مشاغل خدماتی و فنی

تحصیل، ثبت شرکت، خرید ملک و… از جمله راه‌های مهاجرت به کشورهای خارجی هستند. اما یکی دیگر از شیوه‌های مهاجرتی شناخته شده و پرطرفدار، مهاجرت از طریق کار است. افرادی که در یک رشته و زمینه خاص مهارت و سابقه دارند، می‌توانند اقامت کشور موردنظر را دریافت کنند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

طبیعتا هر چه تحصیلات و تخصص فرد بیشتر باشد، شانس دریافت اقامت نیز بیشتر است. اما این به این معنی نیست که افرادی با تحصیلات پایین‌تر نمی‌توانند ویزای کاری کشورهای خارجی را دریافت کنند. در حال حاضر افرادی که دارای مدرک فنی حرفه‌ای و سابقه کار مرتبط هستند، نیز این فرصت را دارند که نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند. معمولا افراد از طریق موسسه مهاجرتی یا شخصا نسبت به دریافت ویزای کاری اقدام می‌کنند.

شرایط مهاجرت از طریق مشاغل خدماتی و فنی

اینکه با مدرک فنی حرفه‌ای و سابقه کار مرتبط با این مدرک، بتوان ویزای کاری دریافت کرد، خبر بسیار خوبی است. اما دریافت ویزا و اقامت از این طریق، شرایط خاص خود را دارد. به این صورت نیست که هر شخصی صرفا با داشتن مدرک فنی حرفه‌ای بتواند اقامت دائم یا موقت یک کشور را بگیرد. در ادامه شرایط مهاجرت از طریق مشاغل خدماتی و فنی را مشاهده می‌کنید:

نیاز کشور مقصد به نیروی کار

بیشتر افراد، یک کشور خارجی خاص مثل آلمان، استرالیا، انگلیس و… را برای مهاجرت کاری در نظر دارند. عده‌ای نیز فقط اخذ اقامت یک کشور خارجی برایشان اهمیت دارد و صرفا روی یک کشور خاص، تمرکز نمی‌کنند. در هر دو حالت باید به این نکته توجه کرد که کشور مقصد در چه زمینه‌ای دچار کمبود نیرو است.

اگر کشوری دچار کمبود نیرو نباشد، درخواست کار شهروندان خارجی را قبول نمی‌کند. می‌توانید از طریق اینترنت یا موسسه مهاجرتی که در این زمینه اطلاعات کاملی دارد، نیاز کشورهای خارجی به نیروی کار را بررسی کنید.

داشتن مدرک فنی حرفه‌ای و تحصیلات دیپلم

شخصی که قصد دارد از طریق مشاغل خدماتی و فنی مهاجرت کند، باید دارای حداقل تحصیلات دیپلم باشد. باتوجه‌به اینکه به کدام کشور مهاجرت می‌کنید، شاید حداقل تحصیلاتی که از شما طلب کنند، فوق‌دیپلم باشد.

برای مهاجرت از طریق مشاغل خدماتی و فنی، داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای ضروری است. مدرک فنی حرفه‌ای که سازمان فنی حرفه‌ای کشور صادر می‌کند، از اعتبار بین‌المللی برخوردار است. به این معنی که این مدرک نزد کشورهای خارجی، معتبر است و ایرادی بر آن وارد نیست.

شاید بخواهید از طریق موسسات و آموزشگاه‌های دیگری، نسبت به کسب مدرک اقدام کنید. اگر قصد مهاجرت دارید حتما اعتبار این مدرک را بسنجید و تحقیق کنید که آیا کشور خارجی موردنظر این مدرک را قبول دارد یا خیر.

passport

داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری

صرفا داشتن مدرک نمی‌تواند در اخذ ویزا به شما کمک کند. این مدرک زمانی ارزشمند است که چند سال سابقه کاری مفید در کنار آن داشته باشید. حداقل سابقه کاری مورد قبول، 3 سال است و باید با مدرک فنی حرفه‌ای شما کاملا مرتبط باشد. هر چه تجربه، مهارت و سابقه کاری شما بیشتر باشد، بیشتر مورد تأیید کشورهای خارجی هستید.

تسلط به زبان کشور مقصد یا قدرت ارتباط برقرارکردن

اینکه بتوانید به زبان کشوری که به آن مهاجرت می‌کنید، صحبت کنید یک مسئله مهم است. اما در بعضی از شرایط کارفرما زیاد به این مسئله حساسیت نشان نمی‌دهد. به طور مثال اگر شغل شما به‌گونه‌ای باشد که مستقیم با مشتری در ارتباط هستید، باید به زبان آن کشور مسلط باشید. اما اگر شما در طول ساعات کاری فقط با افراد محدودی در ارتباط باشید، پس سطح انتظارات کارفرما در مورد وضعیت زبان شما، کاهش می‌یابد.

اخذ جاب آفر

فرض کنید تمام شرایطی هستید که در بالا ذکر شد، در مورد شما صدق می‌کند، حالا باید چه اقدامی انجام دهید؟ پس از آنکه کشور مقصد را مشخص کردید و مطمئن شدید که آن کشور به تخصص شما نیازمند است، باید جاب آفر دریافت کنید.

جاب آفر به معنای پیشنهاد شغلی است و از جانب کارفرمای خارجی به شما ارسال می‌شود. اما کارفرمای خارجی چگونه متوجه می‌شود که شما به کار نیاز دارید؟ این شما هستید که اول از طریق وب‌سایت‌های کاریابی، با کارفرما ارتباط برقرار می‌کنید. سپس کارفرما رزومه و سوابق شما را بررسی می‌کند و در صورت رضایت، به شما پیشنهاد کار می‌دهد.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا؛ بهترین راهنمای مهاجرتی برای شما

امر مهاجرت، پیچیدگی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. در اکثر مواقع روشی که شما برای مهاجرت در نظر دارید، شدنی نیست اما موسسه مهاجرتی می‌تواند بهترین روش را به شما پیشنهاد کند.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا https://parsicanada.com/ ، یکی از باسابقه‌ترین و بهترین موسسات مهاجرتی در کشور است. در این مؤسسه افراد متخصص و باتجربه دور هم جمع شده‌اند تا راهنمای شما در امر مهاجرت باشند. شما می‌توانید از طریق این مؤسسه و با استفاده از مهارتی که در مشاغل خدماتی و فنی دارید، نسبت به مهاجرت اقدام کنید.

سخن پایانی

با داشتن مدرک فنی حرفه‌ای، سابقه کار، توانایی صحبت به زبان کشور مقصد و اخذ جاب آفر می‌توان ویزای کاری یک کشور خارجی را دریافت کرد. البته این مسیر نیازمند راهنمایی و کمک افراد متخصصی است که در موسسه مهاجرتی فعالیت می‌کنند. در این مقاله تلاش بر این بود که در مورد مهاجرت مشاغل فنی، اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم و در نهایت با یک موسسه مهاجرتی معتبر آشنا شوید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا