ریپورتاژ تبلیغاتی

سایتی همیشه در دسترس با خرید هاست از میزبان فا

یکی از مهمترین مواردی که برای سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است موضوع پایداری آن است. یک سایت خوب می بایست همیشه در دسترس بوده و مشکلی از این بابت نداشته باشد اما متاسفانه بسیاری از سایت ها سطح پایداری مطلوبی ندارند و همین موضوع سبب می شود که سایت نتواند فعالیت خوبی داشته و اعتبار آن بیشتر شود. بر همین اساس نیاز به یک هاست که همیشه در دسترس باشد یک اصل اجتناب ناپذیر است اما شرکت های هاستینگ بسیار محدودی در ایران قادر هستند تا هاست با پایداری بالا را ارائه نمایند. شرکت میزبان فا برای اولین بار در ایران، اقدام به ارائه هاست با پایداری %۱۰۰ کرده است که به این موضوع به لطف زیرساخت و تکنولوژی پیشرفته ابری فراهم گردیده است.

پایداری چیست و چه اهمیتی دارد؟

پایداری یا آپتایم به میزان درصدی گفته می شود که در بازه زمانی مشخص (معمولا ماهانه) مورد بررسی قرار می گیرد. برای مثال اگر گفته می شود آپتایم یک هاست در طی یک ماه، مقدار %۹۹ بوده به این معنی است که این هاست طی یکماه حدود ۷ ساعت قطعی داشته و در دسترس نبوده است! برای محاسبه میزان قطعی یک هاست کافیست عدد ۲۴ را که تعداد ساعت شبانه روز است در تعداد روزهای ماه ضرب کنید. سپس از عدد به دست آمده که تعداد ساعت یکماه است به میزان آپتایم، درصد گرفته و میزان قطعی آن هاست را مشخص می کنیم. توجه داشته باشید که با پیشرفت تکنولوژی، در حال حاضر حداقل آپتایم %۹۹٫۹ مورد قبول بوده و کمتر از آن به هیچ وجه مورد قبول نیست. نکته قابل توجه این است که میزبان فا، هاست با آپتایم %۱۰۰ ارائه می کند که اینکار برای اولین بار در کشور صورت می گیرد!

آپتایم %۱۰۰ چگونه ممکن است؟!

سرورهای میزبان ها بصورت ابری در چندین موقعیت مختلف به هم پیوسته شده اند و در صورتی که یک یا چند مورد از سرورها یا شبکه ها از دسترس خارج شوند به دلیل اینکه بخش دیگری در دسترس می باشد، هیچگونه قطعی وجود نخواهد داشت. این سیستم برای اولین بار توسط گوگل انجام شده و به لطف چنین ابزاری توانسته است بیش از یک دهه پایداری %۱۰۰ را داشته باشد. شما نیز می توانید با خرید هاست از میزبان فا، هاست با پایداری %۱۰۰ را داشته و یک سایت همیشه در دسترس داشته باشید.

سرویس های مورد ارائه میزبان فا

همه سرویس های مورد ارائه میزبان فا در بستر ابری قرار دارند و با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید هاست نمایید. سرویس های مورد ارائه میزبان فا عبارتند از:

  • هاست اشتراکی میزبان فا – مخصوص سایت های معمولی و تازه راه اندازی شده
  • هاست وردپرس میزبان فا – مخصوص سایت های وردپرسی پربازدید و پرمصرف
  • هاست ووکامرس میزبان فا – مخصوص سایت های ووکامرسی پربازدید و پرمصرف
  • هاست دانلود میزبان فا – مخصوص سایت های دانلودی و بکاپ فایل

خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست از میزبان فا کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کرده و پس از وارد شدن به سایت، سرویس مورد نظرتان را بر اساس نیاز خود سفارش دهید. لازم به ذکر است با خرید هاست با دوره پرداخت سالانه، شامل تخفیف ویژه نیز خواهید شد که بصورت خودکار بر روی صورتحساب شما اعمال می شود. همچنین در سرویس های هاست اشتراکی میزبان فا با خرید هاست سالانه مشمول دامنه و قالب رایگان نیز خواهید شد.

خرید هاست از میزبان فا

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا