ریپورتاژ تبلیغاتی

دانلود قالب وودمارت اورجینال +100 فونت فارسی

امروزه استفاده از فروشگاه آنلاین، در تمام کسب و کار‌ها رواج پیدا کرده است، برای موفقیت در این فضای آنلاین، باید برخی تصمیمات مهم گرفته شود. انتخاب قالب مناسب برای فروشگاه آنلاین، یکی از تصمیماتی است، که انتخاب درست آن، می‌تواند نقش مهمی در فروشگاه شما ایفا کند. مطمئنا در هر کسب و کاری، رضایت کاربران بیشترین اهمیت را دارد، بنابراین بهتر است برای ایجاد حسی بهتر برای آن‌ها فضای فروشگاهی خاصی را ایجاد کرد، قالب می‌تواند این نقش مهم را برای شما ایفا کند. قالب‌های مختلفی به این منظور وجود دارند، که قالب وودمارت، یکی از آن‌ها است و توانسته به یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی فروشگاه تبدیل شود. از سال ۲۰۱۷ تا کنون افراد زیادی از آن استفاده کرده‌اند و نتایج مطلوبی رقم خورده است. با توجه به امکانات و ویژگی‌های با ارزشی که در این نوع قالب، وجود دارد، به جرأت می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین‌ها یاد کرد.

رابط کاربری مناسب، طراحی زیبا، امکان شخصی سازی، داشتن بخش‌ها و آیتم‌های مختلف، به‌خصوص برای سایت‌های فروشگاهی و پشتیبانی و بروزرسانی‌های دائمی، از ویژگی‌های قالب وودمارت است. با این تفاسیر، اگر قصد راه‌اندازی سایت و فروشگاه آنلاین را دارید، قالب وودمارت می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و بهترین گزینه‌ها باشد.

معرفی قالب وودمارت اورجینال

قالب وودمارت اورجینال

وودمارت یک نوع قالب وردپرسی می‌باشد، که نسخه‌های مختلفی از آن وجود دارد، نسخه اورجینال آن یکی از بهترین قالب‌هایی است، که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. مهم‌ترین هدف ساخت قالب وودمارت برای وردپرس، ساخت یک رابط کاربری زیبا و در عین‌حال کاربردی است. با توجه به مزایای این نوع قالب، اهمیت چندان زیادی نخواهد داشت، که شما برای چه نوع فروشگاه آنلاین از آن استفاده خواهید کرد. این قالب وردپرس بر پایه تکونولوژی آجاکس طراحی شده است، تا به کاربران خود تجربه‌ای متفاوت و یک رابط کاربری سریع هدیه دهد. نوع کد‌‌نویسی که در آن استفاده شده است، بسیار سبک بوده و از بهینگی زیادی برخوردار می‌باشد، تا در زمان کار دچار هیچ اختلال یا مشکلی نشود.

مهم‌ترین ویژگی‌های قالب وودمارت

قبل از خرید قالب وودمارت، بهتر است از ویژگی‌های مختلف آن مطلع باشید، تا بتوانید بهترین استفاده را از آن در فروشگاه خود داشته باشید. این قالب دارای ویژگی‌های زیادی است، به طوری که از یک قالب فروشگاهی بسیار فرا‌تر و پیشرفه‌تر می‌باشد. علاوه بر امکاناتی که برای طراحی سایت‌ فروشگاهی فراهم آورده است، تمامی ضرورت‌های راه‌اندازی سایت‌های شرکتی نیز، از قبل پیش‌بینی شده‌اند. یکی از قابلیت‌های خاص آن، بدون نیاز بودن به افزونه‌های اضافی است، زیرا دارای افزونه هسته می‌باشد، که بیشتر کار‌ها را انجام می‌دهد. همچنین قابل نصب بودن این قالب که بدون لایسنس می‌باشد، که از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود.

بسته نصبی این محصول بسیار آسان بوده و تنها نیاز به چند کلیک دارد، برای نصب قالب وودمارت، هزینه اضافی نیاز نیست و به صورت کاملا رایگان می‌باشد. این قالب به صورت راست چین بوده و با زبان فارسی برای سایت فروشگاهی شما عرضه می‌شود. علاوه بر مواردی که گفته شد، ۱۴۴ دمو آماده به طور فارسی و همچنین ۲۰ افزونه به عنوان هدیه به شما تعلق خواهد گرفت.

کاربرد‌های قالب وودمارت

کاربرد‌های قالب وودمارت

از امکانات مختلف قالب وودمارت نیز، می‌توان به طراحی سایت فروشگاه محصولات فیزیکی، فروش محصولات مجازی و خدمات، سایت شرکتی، سایت چند منظوره، فروش فایل و فروش محصولات آموزشی اشاره کرد. در زمان خرید این محصول دمو‌های رایگانی نیز به همراه آن وجود دارند، که قابل درون ریزی در سایت شما بوده و می‌توانید از آن‌ها در طراحی سایت خود استفاده کنید. این دمو‌ها در موضوعات مختلفی وجود دارند، برخی از پر کاربردترین آن‌ها مانند؛ فروشگاه، ورزشی، محصولات و چند فروشنده، به شکل دسته‌بندی وجود دارند و شما می‌توانید به راحتی، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. در زمینه فروش محصول، این دمو در انواع مختلف عرضه می‌شود، فروش جواهرات، فروشگاه ورزشی، مد و لباس و عتیقه‌جات در این قالب امکان‌پذیر است. اگر در بخش مجله و وبلاگ نیز فعالیت دارید، خرید وودمارت، به دلیل امکانات مناسبی که در این زمینه فراهم می‌کند، گزینه مناسبی می‌باشد.

100 فونت فارسی وودمارت

همیشه در طراحی سایت‌های فارسی زبان، نوع فونت نمایشی فارسی اهمیت بسیار زیادی دارد. می‌توان گفت این نوع قالب خیال شما را از لحاظ فونت آسوده می‌کند، زیرا با خرید قالب وودمارت، یک بسته فونت 100 عددی در اختیار دارید، که به قالب شما اضافه شده است. در واقع این قالب تمام امکانات سفارشی‌سازی فونت را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا در تمام بخش‌های قالب استفاده کنید. نصب فونت فارسی در وودمارت، به صورت کاملا اصولی و استاندارد، صورت گرفته است، بنابراین هیچ مشکلی در زمان استفاده پیش نمی‌آید. موردی که در این فونت‌ها بسیار قابل توجه می‌باشد، تغییر بسیار آسان آن‌ها است، زیرا به هیچ دانش فنی و تخصصی نیاز ندارد. به طوری که با انتخاب فونت مورد نظر در تنظیمات، می‌توانید قالب سایت خود را به آسانی به آن فونت تغییر دهید. همچنین برای تمام سلیقه‌ها فونت مناسبی وجود دارد، زیرا دارای تنوع بسیار زیادی است.

چرا استفاده از قالب وودمارت؟

مزایای قالب وودمارت

شما با خرید وودمارت از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد، یکی از این موارد که کمک فراوانی به کار شما خواهد کرد، افزایش سرعت کار می‌باشد. به طوری که به‌کارگیری آن، کمک شایانی در صرفه‌جویی زمان خواهد داشت. البته که وودمارت در کاهش بسیاری از هزینه‌ها نیز تاثیر خواهد داشت و دیگر نیازی به هزینه‌های اضافی ندارید. به طوری که با به‌کارگیری این قالب، دیگر نیازی به صرف هزینه‌های چند میلیونی برای طراحی سایت‌ خود نخواهید داشت. با توجه به سازگاری آن، با تمام نسخه‌‌های وردپرس و ووکامرس، هیچ نوع مشکلی برای سایت شما پیش نمی‌آید، همچنین به راحتی می‌توانید آن را در زمان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

در کل اگر بگوییم قالب وودمارت یک قالب کامل و کاربردی برای هر زمینه‌ای می‌باشد، کاملا درست و به جا است. در واقع با امکانات و مزایایی که گفته شد، توانسته طرفداران زیادی را جذب کند و استفاده از آن روز به روز افزایش یابد. قسمت عمده‌ی طراحی سایت با وردپرس، مربوط به قالب و شخصی سازی آن است؛ با خرید وودمارت اورجینال همراه با 100 فونت فارسی با قیمت مناسب از یونی وودمارت، بخش قابل توجهی از مسیر راه‌اندازی سایت و فروشگاه خود را طی خواهید کرد.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا