ریپورتاژ تبلیغاتی

دانلود فیلم و سریال با تماشا آنلاین و رایگان

احتمالا شما نیز تماشای فیلم و سریال یکی از مهم ترین سرگرمی هایتان می باشد و قصد دارید با یک منبع بزرگ از فیلم و سریال با کلی امکانات ویژه آشنا شوید. اگر اینگونه است همراه ما باشید.

وقتی دانلود فیلم و سریال اصلی ترین بخش سرگرمی ما می شود روز به روز خواسته های ما فراتر می رود و انتظارات بیشتری داریم. در گذشته فیلم ها را بیرون و از ویدئو کلوپ ها که در قالب دی وی دی ها بود می خریدیم. اما ظرف چند سال با یک جهش کاملا مفید رسانه های زیادی برای ارائه محتواهای فیلم و سریال پدیدار شد که بهترین نوید برای یک مخاطب بود. با گذشت زمان امروزه فیلم ها با زیرنویس چسبیده فارسی و حتی با امکان پخش آنلاین ارائه می گردند که این فوق العاده است.

معرفی چند فیلم و سریال با امکان پخش آنلاین

1- سریال مخفی فصل 1 و 2

سریال خارجی مخفی یا آندرکاور (Undercover Series) سریالی جنایی، دراماتیک و مهیج محصول مشترک کشورهای بلژیک و هلند ساخته شده توسط نیکو موینار است که فصل اول آن در سال 2019 و فصل دوم آن از سال 2020 در نتفلیکس پخش شد. در این سریال تام ویس، فرانک لامرس، مانیو کرستینگ، آنا درایور، اما ورلیندن، سباستین دووال، ریمند تیری، جرون فان در ون، لیک ون دن بروک بازی می کنند. ماجرای سریال پیرامون داستانی با الهام از واقعین ساخته شده است. جایی که عوامل مخفی در عملیات دستگیری سلطان مواد مخدر در لیمبورگ استانی بلژیک هم مرز با هلند نفوذ می کنند.

این سریال درباره پلیس فدرال بلژیک است که یکی از بزرگترین شبکه های قرص اکستازی را ردیابی میکند. شبکه ای که سال ها تحت تعغیب بوده و سر دسته آنها فردی هلندی به نام فری بومن است.

حتما بخوانید: دانلود فیلم از فیسبوک

2- فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم

Those Who Wish Me Dead

فیلم سینمایی کسانی که آرزو دارند من بمیرم یا کسانی که آرزوی مرگ من را دارند (Those Who Wish Me Dead) فیلمی اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای کانادا و آمریکا به کارگردانی تیلور شریدان است که توسط کمپانی BRON Studios ساخته و انتشار یافت؛ نویسندگی این فیلم را نیز مایکل کوریتا و چارلز لیویت برعهده داشته و بازیگرانی چون آنجلینا جولی، فین لیتل، جان برنتال، آیدان گیلن، نیکلاس هولت، جیک وبر، مدینا سنگور، تایلر پری، بوتز شوترلند، توری کیتلز، جیمز جردن در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. ای اثر که براساس رمانی به همین نام نوشته مایکل کوریتا ساخته شده است، اولین بار در ۵ می سال ۲۰۲۱ در چندین کشور اکران شد سپس در ۱۴ می ۲۰۲۱ توسط کمپانی برادران وارنر در کشور آمریکا پخش گردید.

در مورد آتش نشانی به نام هانا (با بازی آنجلینا جولی) است که پس از اینکه نمیتواند جان سه نفر را در یک حادثه آتش سوزی نجات دهد با مشکلات روحی فراوانی دست و پنجه نرم میکند؛ اکنون هانا به صورت اتفاقی با پسر بچه‌ای به نام کانر روبرو میشود که شاهد یک قتل بوده و دو آدمکش بیرحم نیز در تعقیب وی هستند. حال هانا همراه با کانر برای پنهان شدن به داخل یک جنگل میروند اما دو آدمکش برای یافتن آن‌ ها جنگل را به آتش کشیده اند.

3- سریال برف شکن 1 و 2 و 3

سریال برف شکن یا اسنوپیرسر (Snowpiercer) سریالی اکشن، درام، تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است که پخش فصل دوم آن از سال ۲۰۲۱ در شبکه تی‌ان‌تی این کشور آغاز شد؛ این سریال توسط گریم منسن و جاش فریدمن طراحی و ساخته شده است؛ ستارگانی چون جنیفر کانلی، داوید دیگز، میکی سامنر، شیلا وند، آلیسون رایت، ایدو گلدبرگ، لینا هول و آرون گلنین در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ این سریال اقتباسی از رمان گرافیکی برف ‌شکن نوشته ژاک لوب، بنجامین لگراند و ژان-مارک روشت و برگرفته از فیلم برف شکن ۲۰۱۳ به کارگردانی بونگ جون-هو است؛ سریال برف شکن برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت دو جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی شده است.

چندین سال بعد از تبدیل شدن جهان به سرزمینی پهناور، سردسیر و بی‌آب و علف، جمعیت باقی مانده از نژاد بشر، درون قطار بسیار بزرگی زندگی می‌کنند که به دور سیاره زمین در حرکت است. پس از وقوع یک سری اتفاقات در این قطار، اختلاف طبقاتی هنگامی که ملانی جلسه دادگاه قاتل را برگزار می‌کند، تنش میان مسافران طبقه کارگر و طبقه مرفه قطار اسنوپیرسر شدت می‌گیرد. در ادامه، ملانی مجبور به اتخاذ تصمیمی سرنوشت‌ساز می‌شود. پس از وقوع شورش، لیتون و ملانی متوجه می‌شوند جدی‌ترین خطری که جان آنها را تهدید می‌کند درست در نزدیکی آنها قرار دارد.

این اثر در بخش دانلود سریال سایت نیکی دیلی قرار دارد.

4- فیلم ارتش مردگان

Army of the Dead

فیلم سینمایی ارتش مردگان (Army of the Dead) فیلمی ترسناک، اکشن و جنایی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی زک اسنایدر است که توسط کمپانی The Stone Quarry ساخته و انتشار یافت. نویسندگی این فیلم را نیز زک اسنایدر برعهده داشته و ستارگانی چون دیوید باتیستا، الا پورنل، عماری هاردویک، آنا دی لا رگورا، تئو روسی، ماتیاس شوایففر، نورا آرزندر، هیرویوکی سانادا، تیگ نوتارو، رائول کاستیلو، هما قریشی، گرت دلاهانت در این فیلم حضور دارند.. همچنین این فیلم که براساس داستانی نوشته زک اسنایدر و با بودجه تقریبی ۷۰ میلیون دلار ساخته شده است اولین بار در ۲۱ می سال ۲۰۲۱ به صورت محدود در سینماهای آمریکا اکران شد سپس توسط نتفلیکس NETFLIX به صورت اینترنتی پخش گردید؛ این فیلم پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و آن‌ها صحنه‌های اکشن و همچنین تنوع بازیگران در فیلم را تحسین کردند.

به دنبال حمله زامبی‌ها به شهر لاس‌وگاس، گروهی از سارقان حرفه‌ای آخرین شانس خود را امتحان کرده و برای انجام بزرگترین سرقتی که تاکنون مرتکب شده‌اند وارد منطقه قرنطینه شده می‌ شوند.

دانلود فیلم ارتش مردگان

 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا