ریپورتاژ تبلیغاتی

برنامه قرعه کشی برای ایفون و اندروید

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام برگزاری مسابقه اینستاگرامی و قرعه کشی بین کامنت ها و فالوور ها می باشد بخاطر اینکه شمارش تگ های اینستاگرام کاری زمانبر است نیاز به یک برنامه یا سایت قرعه کشی داریم تا انتخاب برنده ها رو آنلاین انجام دهیم در ادامه آموزش با ما همراه باشید.

برنامه قرعه کشی اینستاگرام برای آیفون و اندروید

 

برنامه قرعه کشی اینستاگرام برای ایفون

برنامه قرعه کشی اینستاگرام برای ایفون را دانلود کرده و به راحتی قرعه کشی را انجام دهید برای دانلود اپلیکیشن قرعه کشی اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید تا به راحتی نرم افزار ios را روی گوشی خود نصب کنید.

اپلیکیشن قرعه کشی اینستاگرام و نحوه نصب آن

اپلیکیشن قرعه کشی ایفون برای گوشی ios را طبق آموزش زیر دانلود و نصب کنید از طریق روش زیر اپ را دانلود کرده و قرعه کشی آنلاین را به راحتی انجام دهید.

  1. وارد برنامه قرعه کشی اینستاگرام شوید.
  2. از قسمت پایین گوشی ایفون خود روی گزینه share کلیک کنید.
  3. در پنجره باز شده گزینه Add to home screen را انتخاب کنید.
  4. اپلیکیشن قرعه کشی به سادگی روی گوشی شما نصب شده و آیکون برنامه به صفحه اصلی موبایل تون اضافه خواهد شد.

اپلیکیشن قرعه کشی اینستاگرام و نحوه نصب آن

برنامه قرعه کشی اینستاگرام اندروید

نحوه نصب برنامه قرعه کشی اندورید مشابه نصب اپلیکیشن ایفون می باشد. از طریق لینک بالا اپ قرعه کشی اینستاگرام را دانلود کرده و سپس اقدام به نصب برنامه کنید.

انواع روش های قرعه کشی در اینستاگرام

قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به شرایط مسابقه اینستاگرامی و اکثرا به 5 روش توسط برندهای مشهور و شرکت های بزرگ و ادمین های اینستاگرامی برگزار می شود که شامل موارد زیر است:

  • قرعه کشی کامنت اینستاگرام
  • قرعه کشی لایک اینستاگرام
  • قرعه کشی بین فالوور های اینستاگرام
  • قرعه کشی استوری اینستاگرام
  • قرعه کشی بین کامنت، لایک و فالوور

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام

برای انجام قرعه کشی کامنت اینستاگرام به روش رندوم یا بیشترین تگ و کامنت بعد کپی لینک پست مسابقه وارد سایت قرعه کشی اینستاگرام مارکتینگ 98 شده و سپس در برنامه قرعه کشی گزینه Comment را انتخاب کرده و سپس لینک پست مسابقه را وارد کرده و مطابق تصویر زیر روی آیکون جستجو کلیک نمایید.

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام

در مرحله بعدی پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری وارد بخش پیگیری سفارش شده و شماره موبایل خود وارد کرده و مطابق تصویر زیر روی لینک قرعه کشی کلیک کنید

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام-2

در مرحله بعد تعداد برندگان و تعداد تگ برای هر کاربر را وارد کنید مثلا 5 برنده و سپس روی لینک قرعه کشی کلیک کنید و قرعه کشی بین شرکت کنندگان مسابقه به صورت آنلاین و رندوم برگزار می شود

استخراج فالوور های اینستاگرام

استخراج فالوور های اینستاگرام در اکسل برای آنالیز پیج اینستاگرام و قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی : در این روش لیست فالوور های پیج اینستاگرام استخراج و دانلود شده و در فایل اکسل به شما تحویل داده خواهد شد

لیست فالوورهای هر پیج اینستاگرام که مد نظرتان است را استخراج کنید تا با روش های مانند فالو کردن، ارسال دایرکت انبوه یا منشن کردن کاربران ، پیج اینستاگرامی خود را به راحتی تبلیغ کرده و به آنها نشان دهید. برای این کار میتوانید به وب سایت مارکتینگ 98 به آدرس www.marketing98.com مراجعه کنید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا