ریپورتاژ تبلیغاتی

معرفی ایمپلنت آلمانی بگو ( Bego )

چکیده : ممکن است با ایمپلنت های دندانی آشنا باشید، یک گزینه درمانی برای از دست دادن دندان که مزایای متمایزی را نسبت به درمان های مشابه ارائه می دهد و به طور گسترده ای مورد توجه قرار می گیرد. این محبوبیت باعث تولید ایمپلنت های دندانی در کشورهای مختلف شده است. آلمان به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای صنعتی اروپا با علم و فناوری پیشرفته، در خط مقدم تولید ایمپلنت دندان قرار دارد. در این مقاله به بررسی ایمپلنت آلمانی بگو می پردازیم.

ممکن است با ایمپلنت های دندانی آشنا باشید، یک گزینه درمانی برای از دست دادن دندان که مزایای متمایزی را نسبت به درمان های مشابه ارائه می دهد و به طور گسترده ای مورد توجه قرار می گیرد. این محبوبیت باعث تولید ایمپلنت های دندانی در کشورهای مختلف شده است. آلمان به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای صنعتی اروپا با علم و فناوری پیشرفته، در خط مقدم تولید ایمپلنت دندان قرار دارد. در این مقاله به بررسی ایمپلنت آلمانی بگو می پردازیم.

معرفی ایمپلنت آلمانی بگو

در نتیجه توانایی های علمی و فناوری آلمان، برندهای متعددی با کیفیت عالی در داخل کشور فعالیت می کنند. ایمپلنت Bego در سال 1890 در برمن آلمان به عنوان یک شرکت خانوادگی ایجاد شد. در حال حاضر محصولات این برند در بیش از 83 کشور توزیع و مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت در طول سفر یک قرنی خود، سابقه چشمگیر و تجربه گسترده ای را به دست آورده است و جوایز متعددی را برای تعهد خود به تولید ایمپلنت های فوق العاده با کیفیت و قابل اعتماد به دست آورده است.

برای دریافت مشاوره رایگان درباره ایمپلنت دندان و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت آمریکایی، سوئیسی، آلمانی و کره ای می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86/ ) دیدن فرمایید.

فیکسچر های ایمپلنت Bego

فیکسچر در این فرآیند درمانی اهمیت بالایی دارد. این به عنوان پایه ایمپلنت عمل می کند که توسط یک پزشک ماهر با عمل جراحی در استخوان فک قرار می گیرد و عملکرد ریشه دندان طبیعی را تقلید می کند. همانطور که قبلاً تاکید شد، طراحی و ساخت فیکسچرها مورد توجه دقیق برندهای ایمپلنت قرار می‌گیرد که از فناوری‌های تخصصی برای این محصول استفاده می‌کنند.

فیکسچر های ایمپلنت Bego

با توجه به اینکه بیماران در نواحی مختلف دهان خود بی دندانی را تجربه می کنند و شرایط منحصر به فردی دارند، ایمپلنت Bego طیف وسیعی از فیکسچرها را ارائه می دهد که هر کدام دارای ویژگی های متمایز هستند. فیکسچرهای ایمپلنت Bego به شرح زیر است:

BEGO Semados-S

پایه یا فیکسچر ایمپلنت طراحی متمایز و خاصی را نشان می دهد. در قسمت مرکزی ایمپلنت Bego، رزوه‌ها  عمیق تر هستند و در فاصله بیشتری از یکدیگر قرار می گیرند. هرچه به سمت قسمت پایین حرکت می کنیم، رزوه‌ها  کم عمق تر و به هم نزدیکتر می شوند. این طراحی بدنه منحصر به فرد، یک اتصال قوی بین استخوان و فیکسچر ایجاد می کند و از غشای سینوس و بافت استخوانی در برابر آسیب محافظت می کند.

علاوه بر این، فیکسچر Bego-S برای جلوگیری از نفوذ باکتری ها و میکروب ها در زیر تکیه گاه طراحی شده است. اباتمنت در طول جویدن و در تمام مدت حضور ایمپلنت در دهان ثابت می ماند و به افزایش طول عمر ایمپلنت کمک می کند.

BEGO Semados-RI

این ایمپلنت یا فیکسچر خاص به طور خاص برای موقعیت های چالش برانگیز و افراد با شرایط پیچیده استفاده می شود. طراحی بدنه این ایمپلنت ادغام بهتر با استخوان را تسهیل می‌کند و ارتباط قوی بین این دو ایجاد می‌کند. رشته های نزدیک روی بدنه ایمپلنت فرآیند همجوشی با استخوان فک را تسریع و بهبود می بخشد و ثبات را تضمین می کند و از هرگونه حرکت جلوگیری می کند.

BEGO Semados-SC/SCX

هر دوی این فیکسچرها ظاهری کاملا مشابه دارند و تنها تفاوت‌های قابل توجه در قسمت بالایی ایمپلنت وجود دارد. شیارهای تعبیه شده در این فیکسچرها به حداقل رساندن آسیب به استخوان در طول فرآیند کاشت کمک می کند. طراحی دقیق و اصلاح شده این فیکسچرها یکپارچگی آنها با استخوان را تسریع می کند و منجر به ترمیم سریعتر استخوان و همجوشی با ایمپلنت می شود. علاوه بر این، دهانه ایمپلنت به گونه‌ای طراحی شده است که از تحلیل استخوان و نفوذ باکتری‌ها و میکروب‌ها جلوگیری می‌کند و نتیجه مطلوب‌تری را به همراه دارد.

پس از مراحل طراحی و تولید فیکسچر، اطمینان از بسته بندی مناسب، که شرایط خاصی را می طلبد، بسیار مهم است. یکی از مزایای ایمپلنت Bego در تولید فیکسچرها در امکانات مدرن است که حداقل حضور میکروب را حفظ می کند. پس از تولید، وسایل به دقت بسته بندی می شوند تا با بالاترین تضمین کیفیت به دست پزشکان برسند.

قیمت ایمپلنت آلمانی بگو

قیمت ایمپلنت آلمانی بگو در تابستان 1402 به طور میانگین 11 الی 14 میلیون تومان به ازای هر واحد به همراه روکش می باشد.

قیمت ایمپلنت آلمانی بگو

مزایای ایمپلنت آلمانی Bego :

دلایل متعددی برای از دست دادن دندان وجود دارد، مانند پوسیدگی، عفونت لثه و شکستگی که شایع ترین علل آن هستند. زمانی که دندانی از بین رفته باشد، به دلیل نداشتن دندان می تواند منجر به ناراحتی و از دست دادن اعتماد به نفس شود. اگر دندان از دست رفته در جلو باشد، وضعیت چالش برانگیزتر می شود. با این حال، با پیشرفت های علمی، امروزه روش های مختلفی برای جایگزینی دندان های از دست رفته در دسترس است. این روش ها شامل بریج دندان، دندان مصنوعی و ایمپلنت است.

هر رویکردی مزایا و معایب خاص خود را دارد. در میان این گزینه ها، ایمپلنت دندان به طور گسترده ای به عنوان بهترین و مطمئن ترین روش در نظر گرفته می شود. آنها هیچ مشکلی برای دندان های مجاور و استخوان فک ایجاد نمی کنند. ایمپلنت‌های دندانی ماندگاری استثنایی، ماندگاری مادام‌العمر را ارائه می‌دهند، در حالی که سایر روش‌ها ممکن است نیاز به جایگزینی و تنظیمات دوره‌ای داشته باشند تا متناسب با تغییر شکل استخوان و لثه باشند.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا