ریپورتاژ تبلیغاتی

آموزش استفاده از اپل موزیک + ترفندها و نحوه فعال سازی

معرفی سرویس اپل موزیک

سرویس استریم موسیقی اپل بیش از ۶۰ میلیون آهنگ ارائه می‌دهد و با استفاده از آن، به‌راحتی می‌توانید به آهنگ‌های متناسب با سلیقه خود دسترسی داشته باشید. این برنامه به‌صورت پیش فرض روی تمامی دستگاه‌های ios قرار دارد و می‌توانید آن را روی سیستم عامل ios اجرا کرده و آهنگ‌های مورد علاقه خود را در یک بستر بسیار مناسب گوش کنید. این برنامه در سال ۲۰۱۵ ارائه شده است و در حال‌حاضر میلیون‌ها کاربر فعال دارد. همچنین یکی از قدرتمندترین رقبای استریم موسیقی اسپاتیفای به ­شمار می‌رود.

البته اگر جزو کاربران سیستم عامل‌های اندروید یا دیگر رابط‌های کاربری هستید، محدودیتی برای استفاده از این برنامه ندارید و می‌توانید آن را از پلی استور گوگل دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید.

ترفندها و ویژگی‌های اپل موزیک

برنامه اپل موزیک ویژگی‌های بسیار متنوعی دارد و با استفاده از این ترفندها و تجربه کاربری کاملا متفاوتی را می‌توانید از این استریم پخش موزیک به دست آورید. این ترفندها و ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند.

استفاده از اکانت اپل موزیک همزمان در چند دستگاه

شما می توانید اکانت اپل موزیک خود را به‌صورت همزمان روی چند دستگاه مختلف فعال کرده و از این طریق در همه دستگاه‌های خود به لیست آهنگ‌های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید.

آفلاین گوش دادن موزیک

برای استفاده از برنامه اپل موزیک و دسترسی به آهنگ‌های محبوب و مورد علاقه خود در این استریم، نیاز نیست که همیشه آنلاین باشید. بلکه می‌توانید از این برنامه بصورت آفلاین نیز بهره ببرید.

 به منظور تهیه اشتراک میتوانید از طریق لینک خرید اکانت فمیلی اپل موزیک وارد سایت account4all شوید و با به صرفه ترین قیمت در این سایت، اکانت اپل موزیک خود را در کمترین زمان تهیه و فعال کنید.

ویژگی های optimise storage

ویژگی‌های optimise storage بسیار کاربردی هستند و شرایطی را فراهم می‌‌آورند که بتوانید فایل ­هایی که به آنها نیازی ندارید را خیلی راحت از روی دستگاه خود پاک کنید.

 با کمک این ویژگی‌ها همیشه فضای کافی برای دانلود موسیقی و آهنگ‌های جدید خواهید داشت. برای فعال کردن این قابلیت باید منوی تنظیمات را در دستگاه خود باز کرده و سپس به بخش موزیک بروید و گزینه Optimise Storage را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.

اپل موزیک

دکمه های Repeat و shuffle

با خاموش یا روشن کردن دکمه های Repeat و shuffle می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود در اپل موزیک  را به صورت تصادفی یا تکراری گوش کنید. هر دو قابلیت فوق، قابلیت غیرفعال سازی را دارند و شما بر حسب شرایط و سلیقه می‌توانید یکی از دو حالت فوق را برای پخش آهنگ‌های مورد علاقه خود در این پلی لیست انتخاب کنید.

قابلیت‌های اکولایزر

شما می‌توانید برای گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود با بهترین کیفیت، آن‌ها را توسط اکولایزرهای موجود در برنامه اپل موزیک تنظیم کنید و از گوش دادن به موسیقی با نهایت کیفیت لذت ببرید.

با استفاده از اپل موزیک می‌توانید اکولایزر موزیک خود را در مک اپل توسط پروفایل‌های از پیش تعریف شده و هم به صورت دستی و هم از پیش تعیین شده مدیریت و شخصی سازی کنید.

 اما در آیپد و گوشی‌های آیفون امکان تنظیم اکولایزر دستی برای شما فراهم نیست و آهنگ‌ها را فقط با  گزینه‌های از پیش تعریف شده می‌توانید گوش دهید.

ساخت ایستگاه رادیویی

برای ساخت ایستگاه رادیویی در اپل موزیک و استفاده از آن باید روی نماد سه نقطه‌ای که در کنار فایل موسیقی یا اسم هنرمند قرار دارد کلیک کنید.

سپس منویی باز می‌شود که باید در آن روی عبارت Create station کلیک کنید. آنگاه بر اساس فایل‌های موسیقی مرتبط و مشابه یک ایستگاه رادیویی برای شما پخش می‌شود.

استفاده از کنترل در برنامه

شما به راحتی می‌توانید از طریق جلو و عقب کردن موسیقی‌ها، آنها را در برنامه اپل موزیک کنترل کنیم

مشاهده متن آهنگ‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه اپل موزیک این است که می‌توانید خیلی راحت به متن تمامی آهنگ‌های مورد علاقه خود در استریم دسترسی داشته باشید.

ساخت پلی لیست در آیتونز

برای ساخت پلی لیست در آیتونز ابتدا باید آهنگ‌های مورد نظر و دلخواه خود را از کتابخانه انتخاب کنید. آنگاه به بخش File بروید و در این بخش گزینه New Playlist from Selection را انتخاب کنید.

به این ترتیب آهنگ‌ها انتخابی شما به پلی لیست جدید وارد می‌شوند. در انتهای کار می‌توانید اسم پلی لیست جدید خود را نیز ویرایش کرده و یک اسم مناسب برای آن انتخاب کنید.

انتقال آهنگ‌ها از داکیومنت به پلی لیست

برای انتقال آهنگ‌ها از داکیومنت به پلی‌لیست دو روش مختلف وجود دارد که شما می‌توانید بر حسب شرایط یکی از آن دو روش را انتخاب کنید. در روش اول می‌توانید از برنامه آیتونز در مک بوک و رایانه استفاده کنید. اما روش دوم بجای استفاده از برنامه آیتونز می‌توانید یک برنامه مکمل را انتخاب کرده و آن را روی سیستم خود نصب کنید.

نحوه اشتراک گذاری اپل موزیک و لیست پخش در آیتونز

به اشتراک گذاری پلی لیست و لیست پخش در اپل موزیک یکی از ترفندهای جذاب این استریم پخش موسیقی است که به واسطه آن می توانید دوستان خود را دعوت کنید به موسیقی‌های مورد علاقه شما گوش دهند.

اشتراک‌گذاری پلی لیست در اپل موزیک اصلا کار سختی نیست و به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. منتهی نحوه اشتراک گذاری اپل موزیک و لیست پخش در آینوتنز، گوشی‌ها و کامپیوترها اندکی متفاوت است و در هر کدام باید اقدامات خاص هر سیستم را انجام دهید.

اپل موزیک-2

روش‌های دسترسی به قابلیت‌های اپل موزیک

برای دسترسی به قابلیت‌های اپل موزیک حتماً باید در آن برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و همچنین حق اشتراک استفاده از برنامه را نیز بپردازید. البته تحت شرایط خاصی امکان استفاده رایگان از اپل موزیک هم برای شما فراهم است.

توضیح شرایط اشتراک گذاری رایگان

برای استفاده از این سرویس اپل در حالت عادی شما باید ۹.۹۹ دلار پرداخت کنید. پلن خانوادگی آنی ۱۴.۹۹ دلار ارزش دارد و تا ۶ نفر می‌توانند از این پلن استفاده کنند. این برنامه مانند اسپاتیفای حساب کاربری رایگان با بخش تبلیغات ندارد. اما در ابتدا می‌توانید تا سه ماه از آن به صورت رایگان و آزمایشی استفاده کنید.

نحوه فعال سازی اشتراک Apple Music 

جهت فعال سازی اکانت اپل موزیک باید حق اشتراک آن را خریداری کنید.

 یکی از ساده‌ترین راهکارهایی که شما می‌توانید به واسطه آن اکانت اپل موزیک خود را شارژ کنید، خرید و استفاده  گیفت کارت یا کارت اعتباری اپل موزیک است.

نتیجه گیری:

برای استفاده از قابلیت های اپل موزیک می توانید با استفاده از  شارژ  آن  اعتبار این سرویس را افزایش دهید و آنگاه به آرشیو کاملی از موزیک‌های پرطرفدار، محبوب جدید و قدیم دسترسی پیدا کرده و آنها را با بهترین کیفیت گوش دهید.

خرید اشتراک و اکانت های پرمیوم از سایت اکانت فور آل : https://account4all.ir/

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا