ریپورتاژ تبلیغاتی

مشکلات رایج ورود به اینستاگرام + معرفی بهترین راهکارها

مشکلات رایج ورود به اینستاگرام + راهکارها را امروز برای شما بررسی می‌کنیم. اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار است که کاربران در آن فیلم‌ها یا عکس‌های موردعلاقه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده شده باشد که هنگام لاگین شدن در این برنامه، به مشکل بخورید. گاهی اوقات علی‌رغم واردکردن درست آیدی و رمز اکانت، این اپلیکیشن ارور می‌دهد و کاربران نمی‌توانند وارد آن شوند.

در این مقاله ما به بررسی مشکل ورود به اینستاگرام می‌پردازیم و روش‌های برطرف‌کردن این مشکلات را نیز به شما آموزش می‌دهیم. در برخی از موارد نیز کاربران رمز عبور خود را فراموش می‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانند وارد برنامه شوند. هنگام بروز چنین مشکلی لازم به ساخت یک اکانت جدید نیست، بلکه می‌توانید اکانت قبلی خود را دوباره بازگردانید.

word image 48283 1

حتما بخوانید: روش دانلود از اینستاگرام

چند مشکل رایج ورود به اینستاگرام

یکی از دلایلی که ممکن است باعث شود هنگام ورود به مشکل برخورد کنید، از کار افتادن برنامه است. در چنین حالتی با این پیام مواجه می‌شوید:

Please try again later Sorry, there was a problem with your request.

برای ورود به اینستاگرام باید تا زمان برطرف‌شدن مشکل صبر کنید.

مورد دوم:

We Couldn’t Connect to Instagram. Make Sure You‘re Connected to the Internet and Try Again.

این مشکل در اثر ضعیف بودن اینترنت شما پیش می‌آید. بنابراین باید از یک اینترنت پرسرعت استفاده نمایید.

بررسی مشکلات ورود به اینستاگرام و ارائه راهکار

گاهی اوقات اینستاگرام هنگام ورود به برنامه دچار خطا می‌شود. راه‌حل‌های بسیار گوناگونی برای برطرف‌کردن این مشکلات وجود دارد، به همین دلیل اصلاً لازم نیست در این باره نگران باشید. در این بخش ما همه راهکارهایی که می‌توانید برای برطرف‌کردن مشکلات رایج ورود به اینستاگرام انجام دهید را برای شما توضیح می‌دهیم. پیش از این که هر یک از راه‌هایی که برای شما ذکر

این مورد یکی از اشتباهات بسیار رایجی است که اغلب کاربران آن را انجام می‌دهند. پس از کسب اطمینان از درستی همه اطلاعات وارد شده، به سراغ چیزهایی بروید که ممکن است عامل بروز این خطا باشند. به طور مثال، ضعیف بودن اینترنت یا از کار افتادن سرورها می‌تواند از این دلایل باشد. همچنین ممکن است پروفایل یا پست‌های شما حاوی مواردی باشد که با سیاست‌های اینستاگرام مغایرت دارد.

قبل از ادامه،اگر به دنبال پیدا کردن یک شغل جذاب و کسب درآمد هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه استخدام شدن به عنوان ادمین حرفه ای اینستاگرامی را مطالعه کنید. همچنین در مقاله میزان درآمد یک ادمین پیج در اینستاگرام هم در این مقاله توضیحاتی به شما داده ایم.

شیوه رفع خطاهای اینستاگرام

پیشنهاد می‌کنم برای رفع مشکل راه‌حل‌هایی را که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم را انجام دهید.

بررسی وضعیت سرور

برای این که مطمئن شوید اختلال به وجود آمده به دلیل سرورهاست می‌توانید با اعضای خانواده یا دوستان خود صحبت کنید و بپرسید که آیا آن‌ها نیز این مشکل را دارند یا خیر؟ اگر مشکل از سرور باشد به‌جای امتحان کردن انواع روش‌ها باید صبر کنید.

خطاهای اینستاگرام

حذف اکانت فیس‌بوک

چنانچه فیس‌بوک خود را نیز به اینستاگرام لینک کردید، بهتر است آن را قطع نمایید. یکی از مشکلات رایج ورود به اینستاگرام نیز همین موضوع است. عده‌ای از کاربران با امتحان کردن این روش توانستند خیلی راحت خطای به وجود آمده را برطرف کنند. برای انجام این روش باید از طریق مرورگر به اکانت اینستاگرام خود دسترسی یابید. در گام بعدی نیز از طریق تب تنظیمات اکانت باید پیوند اتصال فیس‌بوک به اینستاگرام را لغو نمایید.

حال باید یک اکانت جدید در فیس‌بوک بسازید. این اکانت یکبار مصرف است و به همین دلیل لازم نیست جزئیات زیادی وارد آن کنید. سپس با استفاده از مرورگر به اینستاگرام بازگردید و روی گزینه Connect via Facebook کلیک کنید. پس از آن نیز اکانت جدید فیس‌بوک خود را به برنامه وصل نمایید. بعد از تکمیل شدن این مراحل، همه اطلاعات مربوط به اینستاگرام را پاک نمایید. این روش باید خطای “Sorry. There was a problem with your request” را برطرف نماید.

دی‌اکتیو کردن اکانت به‌صورت موقت

یکی از روش‌هایی که اغلب افراد برای ازبین‌رفتن مشکلات اینستاگرام انجام می‌دهند، دی‌اکتیو کردن برنامه است. انجام این روش سبب می‌شود، مجدداً به اکانت خود دسترسی یابید. شما می‌توانید مراحل زیر را برای غیرفعال‌کردن حساب خود انجام دهید. مرورگر خود را باز کرده و وارد اینستاگرام خود شوید. دی اکتیو کردن می‌تواند در برطرف شدن مشکلات رایج ورود به اینستاگرام مفید باشد. حال روی قسمت پروفایل ضربه بزنید و روی عبارت edit your profile کلیک کنید. بعد از این که یک دلیل مناسب برای دی‌اکتیو کردن اکانت خود نوشتید، اکانت را غیرفعال نمایید. برای ورود دوباره به برنامه باید چند ساعت صبر کنید. بلافاصله بعد از دی‌اکتیو کردن حساب وارد نشوید.

با گوشی دیگری لاگین شوید

ممکن است به‌وجودآمدن چنین اختلالی ناشی از گوشی اندروید یا IOS شما باشد. همچنین شاید علاوه بر اینستاگرام، سایر برنامه‌های نصب شده روی تلفن همراه نیز دچار اشکال شده باشند. برای این که مطمئن شوید مشکل از گوشی شماست، با یک دستگاه دیگر نیز وارد شوید.

حذف برنامه و نصب مجدد آن

یکبار برنامه را حذف کرده و دوباره نصب کنید. ممکن است این اشکال در فایل برنامه وجود داشته باشد که با نصب جدیدترین نسخه آن حل می‌شود. از طرفی داده‌ها و کش‌های مربوط به برنامه را نیز پاک کنید. این کار سبب می‌شود که فایل‌های خراب موجود در برنامه پاک شوند. اگر این کار نیز جواب نداد، اشکال مربوط به مورد دیگری است. در این شرایط توصیه می‌کنیم به اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکل خود را اعلام کنید. البته حذف کردن برنامه همیشه برای رفع مشکلات رایج ورود به اینستاگرام چاره‌ساز نیست.

تماس با بخش Help center

می‌توانید برای رفع مشکل با بخش help center تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

رفع خطاهای اینستاگرام

رفع مشکل فراموشی پسوورد

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که رمز عبور خود را فراموش کردید و برای لاگین شدن به اینستاگرام مشکل دارید، کافی است ایمیل خود را در اپلیکیشن اینستاگرام وارد کنید. اینستاگرام سریعاً ایمیلی برای شما ارسال می‌کند. بعد از آن می‌توانید در برنامه برای خود رمز ورود جدیدی بسازید. اگر شماره خود را هنگام ساخت اکانت وارد کرده باشید، باید برای تغییر رمز از طریق شماره تماس خود اقدام کنید.

جمع‌بندی

مشکلات رایج ورود به اینستاگرام را برای شما شرح دادیم. همچنین راهکارهایی که برای رفع این مشکلات وجود دارد را نیز توضیح دادیم. چنانچه هر یک از راهکارهایی که معرفی کردیم را امتحان نمودید و باز هم جواب نگرفتید، باید فکر دیگری کنید. اگر مشکل ورود شما ناشی از نقض قوانین اینستاگرام باشد، لازم است حتماً به اینستاگرام ایمیل بزنید و برای رفع مشکل اقدام کنید. بنابراین پیش از امتحان نمودن هر راهکاری بهتر است اول، ریشه مشکل را شناسایی کنید تا بهتر برای رفع نمودن آن تصمیم بگیرید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا