آموزش های متنوع دیگر

در کدام جزیره جنوبی بیشتر خوش میگذرد؟

جزیره‌های جنوبی ایران یکی از اولین و بهترین انتخاب‌ها برای مسافران و گردشگران هستند. این‌که کدام جزیره را برای سفر انتخاب می‌کنید و دوست دارید کدام جاذبه‌ها را ببینید از مواردی هستند که قبل از سفر باید به آن فکر کرده باشید. دو مورد از جزیره‌های معروف جنوب ایران یعنی قشم و کیش را همه ما می‌شناسیم.

بعید است بخواهیم برای سفر بعدی خود برنامه‌ریزی کنیم و نام‌های جزیره کیش یا قشم و دیگر جزیره‌های جنوبی را در لیست بررسی‌های خود نداشته باشیم. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره جزیره‌های جنوبی ایران توضیحاتی را ارائه کنیم. اگر دوست دارید به جنوب ایران سفر کنید و هنوز برنامه‌ریزی دقیقی انجام نداده‌اید که بهتر است به کدام مناطق سفر کنید، حتما این‌مقاله را کامل و دقیق بخوانید. بهتر است مقاله را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک گذاشته و نظر آن‌ها را نیز درباره مقصد نهایی سفر جویا شوید.

جزیره هرمز و زیبایی‌های فراوان

ایران کشوری چهارفصل است و مسافران می‌توانند در هر فصلی از زیبایی‌های آن استفاده کرده و سفری رویایی داشته باشند. اگر می‌خواهید برای زمستان به منطقه‌ای سفر کنید که آب‌وهوای مناسبی داشته باشد، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما جزیره‌های بی‌نظیر جنوبی ایران هستند. خلیج‌فارس دیدنی‌های بسیار دارد و یکی از بهترین مناطق برای سفر در روز‌ها و ماله‌های مختلف سال به‌شمار می‌رود.

جزیره هرمز نزدیک جزیره قشم است و طرف‌داران زیادی دارد. مسافران داخلی و خارجی زیادی به این‌جزیره سفر می‌کنند تا دیدنی‌ها آن را دیده و مدتی را به استراحت اطراف آن بگذرانند. جزیره هرمز قطعا مقصد فوق‌العاده‌ای برای سفر در زمستان است. این‌جزیره 42 کیلومتر تا خلیج‌فارس و هشت کیلومتر تا بندرعباس فاصله دارد.

سواحل شب تاب هرمز

جزیره هرمز دیدنی‌های فراوانی دارد و شما باید برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر به آن داشته باشید. دره رنگین‌کمان، قلعه پرتغالی‌ها، دره مجسمه در جزیره هرمز، جنگل حرا، جزیره هنگام و خاک‌های درخشان و غار مراقبه یا الهه نمک برخی از دیدنی‌های این‌جزیره هستند. اگر دوست دارید از سواحل زیبا استفاده کرده و دیدنی‌های بسیاری را برای سفر خود ببینید، قطعا سفری رویایی در جزیره زیبای هرمز تجربه خواهید کرد. غواصی اطراف جزیره نیز از تفریحاتی است که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. قیمت تفریح و گردش در جزیره زیبای هرمز به نوع خدمات و امکاناتی که شما درخواست می‌کنید بستگی دارد. شما می‌توانید از انواع تور‌هایی که از شهر‌های مختلف مسافران را به جزیره هرمز می‌برند، استفاده کنید.

جزیره قشم

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی توضیح داده شد، یکی از محبوب‌ترین جزیره‌های ایران که مسافران زیادی در فصل‌های مختلف به آن سفر می‌کنند، جزیره قشم است. قشم توانسته با انواع جاذبه‌های دیدنی، طبیعی و تاریخی مسافران را جذب خود کرده و برای آن‌ها اوقات بی‌نظیری را رقم بزند. اگر به تماشای دیدنی‌های تاریخی و قدیمی علاقه دارید، قطعا قشم و زیبایی‌های آن بهترین فرصت برای شما خواهند بود. نسبت به کیش یا دیگر جزیره‌های خلیج‌فارس، قشم مزایایی در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی دارد که مسافران را به یک میهمانی متنوع دعوت می‌کند.

حتما برای سفر به قشم برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید. سفر به قشم علاوه‌بر دیدنی‌های تاریخی قشم، این‌امکان را به شما می‌دهد که از سواحل زیبا استفاده کرده یا تفریحات آبی روز دنیا را تجربه کنید. علی بابا از بهترین سایت‌های فروش انواع بلیط و تور‌های متنوع است. اگر می‌خواهید تور قشم یا کیش بخرید حتما سری به سایت زده و تور‌های مختلف آن را بررسی کنید.

جزیره قشم

سفر به جزیره کیش

در این‌مقاله درباره جزیره‌های زیبای ایران در حوزه خلیج‌فارس صحبت کردیم. هنگامی که می‌خواهیم جزیره‌های جنوبی ایران را بررسی کرده، قطعا باید درباره کیش و زیبایی‌های آن نیز توضیحات کاملی را ارائه دهیم. کیش یکی از محبوب‌ترین مقصد‌ها برای مسافران، گردشگران و افرادی است که می‌خواهند سفری فوق‌العاده را تجربه کنند.

سفر به کیش، مهمانی گسترده‌ای است که برای همه انواع سلیقه‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارد. هتل‌های لوکس و متنوع، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان و تفریحات مختلفی که در کیش فراهم شده، باعث می‌شوند تا هیچ‌کس در کیش احساس خستگی و تجربه روز‌های تکراری نداشته باشد. جزیره کیش انواع تفریحات روز دنیا را دارد و شما می‌توانید یک سفر هیجان‌‎انگیز را در آن تجربه کنید. فروشگاه‌ها و مراکز خرید متنوع و لوکس هم بخش دیگری از جاذبه‌های جزیره هستند.

با همه این‌مواردی کیش یکی از بهترین منطقه‌ها برای سفر در بسیاری از روز‌های سال است. عده زیادی روز‌های زمستان یا اوایل بهار را برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند. کیش نسبت به دیگر جزیره‌ها هتل‌ها یا امکانات لوکس‌تری دارد و همین موضوع شاید برخی مواقع هزینه‌های آن را تا حدی بالاتر برده است.

اگر دوست دارید جاهای شلوغ‌تر یا هتل‌های لوکس‌تری ببینید و تفریحات مدرن و روز دنیا برای شما مهم است، احتمالا جزیره کیش باید گزینه بهتری برای شما باشد. اگر می‌خواهید هزینه‌های کم‌تری داشته باشید یا برای شما آثار تاریخی و دیدنی‌های طبیعی مهم‌تر هستند، سعی کنید درباره دیگر جزیره‌های جنوب ایران بیشتر مطالعه کنید. جزیره هرمز یا قشم از بهترین انتخاب‌های بعدی هستند که تور‌های بسیاری برای آن‌ها ثبت‌نام می‌کنند.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا