به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
آموزش اینستاگرام

دانلود آنلاین از اینستا (6 سایت اینستا دانلودر آنلاین)

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی رایگان و بسیار محبوب است که بر استفاده موبایلی و به اشتراک‌گذاری بصری عکس‌ها و ویدیوها تمرکز دارد. این پلتفرم حتی امکان پخش زنده (لایو) را نیز فراهم می‌کند.

بیش از یک میلیارد کاربر در این برنامه با دنبال کردن و دنبال شدن، لایک کردن، تگ کردن، نظر دادن و ارسال پیام خصوصی با دیگران تعامل دارند. شما می‌توانید با برندها، رهبران فکری، افراد مشهور، دوستان و خانواده و بسیاری دیگر ارتباط برقرار کنید.

هر کسی به راحتی می‌تواند تصاویر جذابی را در اینستاگرام ایجاد کند. با استفاده از ابزارهایی مانند فیلترها و استیکرها می‌توانید عکس‌های خود را بهبود بخشید. پیش از اینستاگرام، به اشتراک‌گذاری عکس‌های زیبا به این سادگی نبود. بنابراین، به راحتی می‌توان فهمید که چرا اینستاگرام به چنین موفقیتی بزرگ دست یافته است.

چه کسانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

فیسبوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را خرید. برخلاف فیسبوک، اینستاگرام بیشتر بر تصاویر تمرکز دارد تا کلمات. همه در اینستاگرام حضور دارند؛ از افراد مشهور، موسیقی‌دانان و عکاسان گرفته تا کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، مؤسسات فرهنگی و سازمان‌های خبری.

برای آیفون: ۴ نرم افزار برتر دانلود هر چیزی از اینستاگرام برای آیفون

همچنین میلیون‌ها اینفلوئنسر در سراسر جهان وجود دارند که بر نظرات مردم در مورد تقریباً هر چیزی تأثیر می‌گذارند. اینستاگرام چنان بخشی از فرهنگ عامه شده است که «اینستاگرام کردن» اکنون به‌طور رسمی به عنوان یک فعل در فرهنگ لغت زبان انگلیسی ثبت شده است.

دانلود اینستاگرام و نصب روی گوشی خود

قبل از اینکه بتوانید از اینستاگرام استفاده کنید، باید این برنامه را روی دستگاه خود دانلود کنید. می‌توانید آن را به صورت رایگان بر روی دستگاه‌های iOS، اندروید و ویندوز دریافت کنید. همچنین می‌توانید با تغییر تنظیمات اپ استور خود، از اینستاگرام روی آیپد استفاده کنید. اینستاگرام در درجه اول برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده است، اما استفاده از آن بر روی رایانه‌های رومیزی که زمانی نامناسب بود، اکنون به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته است.

دانلود استوری یا ویدیو یا عکس پروفایل از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام به صورت مستقیم متاسفانه وجود ندارد. اما برنامه و وب سایت های بسیاری وجو دارد که می توانید با استفاده از آنها محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. در قسمت بعدی از بهترین وبسایت ها برای دانلود اینستاگرام معرفی شده است.

6 بهترین وبسایت دانلود از اینستاگرام

1-سایت اسنپ اینستا Snapinsta

word image 61441 2

Snapinsta یک ابزار آنلاین است که به شما امکان می‌دهد محتوای اینستاگرام خود را دانلود کنید. این سایت از دانلود انواع ویدئوها از اینستاگرام، شامل ویدئوهای IGTV، Reels، استوری‌ها و عکس‌ها پشتیبانی می‌کند. با Snapinsta، شما می‌توانید به راحتی عکس‌ها و ویدئوهای مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید و حتی استوری‌ها را به صورت ناشناس مشاهده کنید و در صورت تمایل دانلود کنید. این ابزار برای حفظ و مشاهده مجدد محتوای اینستاگرام، بدون نیاز به اتصال به اینترنت، بسیار مفید است.

البته بهترین اپلیکیشن ها برای اینکار رو هم اینجا معرفی کردیم: ۸ اپلیکیشن دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در گوشی

2-سایت فست دی ال fastdl

word image 61441 3

FastDl یک ابزار آنلاین است که به شما کمک می‌کند ویدئوها، عکس‌ها، ریلزها و IGTVهای اینستاگرام را دانلود کنید. FastDl به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن بر روی هر دستگاهی، از جمله تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر، آسان باشد.

3-سایت اینفلَکت inflact

word image 61441 4

Video Downloader for Instagram یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می‌دهد محتوای ویدئویی اینستاگرام را روی رایانه یا تلفن همراه خود ذخیره کنید. این ابزار ساده‌ترین روش برای دانلود ویدئوهایی است که به آن‌ها علاقه دارید و می‌خواهید همیشه همراه خود داشته باشید. Inflact هیچ محدودیتی در تعداد ویدئوهایی که می‌توانید دانلود کنید ندارد؛ کافی است بسته‌ای که با نیازهای شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

یه ترفند عالی خفن: ۲ روش تغییر صدا در واتساپ، اینستاگرام و تلگرام

4-سایت آیگرام igram

word image 61441 5

iGram Downloader یک ابزار آنلاین و کاربرپسند است که به شما امکان می‌دهد ویدئوها، عکس‌ها، ریلزها و IGTVهای اینستاگرام را دانلود کنید. با iGram می‌توانید انواع مختلف محتوای اینستاگرام را دانلود کرده و بعداً، حتی زمانی که آفلاین هستید، از آن‌ها لذت ببرید. بنابراین، دفعه بعد که چیزی در اینستاگرام دیدید که می‌خواهید نگه دارید، از iGram Downloader استفاده کنید و آن را برای بعد ذخیره کنید!

5-سایت تولزو Toolzu

word image 61441 6

با استفاده از این وبسایت، می‌توانید به‌سادگی و تنها با دو کلیک ویدیوهای اینستاگرام را بدون کاهش کیفیت دانلود کنید. نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های نامطمئن و مواجهه با ویدیوهای با کیفیت پایین نیست. بدون نیاز به ثبت‌نام یا دانلود اپلیکیشن‌های اضافی، تمام محتوای مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین ذخیره کنید و تنها ویدیوهای با رزولوشن بالا را دریافت کنید. این سرویس از هر مرورگر و سیستم‌عاملی قابل استفاده است و به‌طور کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دارد.

پرطرفدارترین مطلب اینستاگرام سایتمون: ۸ اپلیکیشن تشخیص افرادی که از اینستاگرام مان بازدید کردند

6-سایت سِیو کلیپ SaveClip

word image 61441 7

SaveInsta یک ابزار آنلاین است که به شما امکان می‌دهد ویدئوها، عکس‌ها، استوری‌ها، ریلزها و IGTVهای اینستاگرام را به سادگی دانلود کنید.

SaveClip.app وبسایتی است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای اینستاگرام را با کیفیت بالا دانلود کنند. این شامل دانلود ویدئوهای اینستاگرام با فرمت mp4، ریلزها، IGTVها، عکس‌ها و استوری‌ها می‌شود. تنها کافیست لینک مورد نظر را در کادر ورودی وبسایت SaveInsta وارد کنید تا محتوای دلخواهتان از اینستاگرام دانلود شود.این ابزار به صورت مستقیم از طریق مرورگر وب کار می‌کند و از دانلود محتوا روی تمامی دستگاه‌ها از جمله PC، Mac، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند، بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای اضافی.

نکته تکمیلی …

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم اجتماعی محبوب، نه تنها محیطی جذاب برای به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها فراهم کرده، بلکه به بخشی از زندگی روزمره و فرهنگ عمومی تبدیل شده است. با وجود محدودیت‌های دانلود مستقیم از اینستاگرام، ابزارها و وبسایت‌های متعددی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا محتوای دلخواه خود را با کیفیت بالا و به راحتی دانلود کنید.

در ادامه بخوانید: کاربردی ترین ترفندها از شروع تا حرفه ای شدن در اینستاگرام

این ابزارها به کاربران اجازه می‌دهند تا به راحتی تصاویر، ویدیوها، استوری‌ها و ریلزهای مورد نظر خود را ذخیره و بعداً حتی به صورت آفلاین از آن‌ها استفاده کنند. بنابراین، با توجه به تنوع ابزارهای موجود، می‌توانید از بهترین و مناسب‌ترین ابزار برای نیازهای خود استفاده کنید و محتوای اینستاگرام را با کیفیت بالا دانلود و ذخیره نمایید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا