به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

لیست بهترین کالج های تورنتو برای تحصیل در کانادا

تعداد کالج‌ های تورنتو برای دانشجویان بین‌المللی بسیار بالاست. همچنین تعداد کالج‌ها با رنکینگ بالا نیز در تورنتو بالا است اما اولویت‌های شما نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب بهترین کالج‌ های تورنتو دارند. کالج‌ها در دو دسته خصوصی و دولتی قرار می‌گیرند. اشتغال سریع، اقتصاد قوی و چند فرهنگی، تورنتو را به شهری مناسب برای تحصیل تبدیل کرده است. در ادامه لیست کالج‌ های تورنتو را برای شما آورده‌ایم تا براساس اولویت‌های خود یکی از آن‌ها را برای تحصیل انتخاب کنید.

کالج جورج براون؛ کسب تجربه عملی هنگام تحصیل

اگر به‌جای تجربه آکادمیک دنبال تجربه عملی و کاربردی در رشته خود هستید کالج جورج براون تورنتو از برترین کالج های کانادا در این زمینه است. کالج جورج براون با فراهم کردن دوره‌های کارآموزی و کار در پروژه‌های واقعی یا شبیه‌سازی شده هنگام تحصیل، امکان کسب تجربه عملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کالج جورج براون با ۳ پردیس دانشگاهی در مرکز شهر تورنتو واقع شده است.

۸۱٪ از دانشجویانی که از کالج جورج براون فارغ‌التحصیل شدند، در مدت زمان ۶ماه کار پیدا کردند. همچنین ۸۳٪ از کارفرمایان از استخدام‌های دانشجویان این کالج رضایت دارند. برای پذیرش در کالج جورج براون باید آخرین مدرک تحصیلی خود (مدرک دبیرستان یا معادل آن و برای تحصیلات تکمیلی یا مقاطع بالاتر ارائه مدرک کالج یا دانشگاه) را به همراه مدرک زبان انگلیسی ارسال کنید و هزینه اپلیکیشن فی (هزینه‌ای برای بررسی مدارک متقاضی توسط دانشگاه) را نیز بپردازید.

بهترین کالج های تورنتو

سنکا کالج تورنتو؛ یکی از بزرگ‌ترین کالج‌ های تورنتو با برنامه‌های متنوع آموزشی

هزینه تحصیل در کالج‌ های کانادا از دانشگاه تورنتو و سایر دانشگاه‌های کانادا ارزان‌تر است. به‌عنوان مثال شهریه کالج سنکا بسته به برنامه تحصیلی شما از ۱۴.۳۰۰ تا ۲۳.۸۰۰ هزار دلار کانادا متفاوت است. سنکا کالج تورنتو با ۸ مکان پردیس از بهترین کالج‌ های تورنتو محسوب می‌شود. کالج سنکا که از کالج‌ های دولتی تورنتو است ۳۰۰ برنامه تمام وقت و پاره‌وقت را ارائه می‌دهد. هوانوردی، تجارت، مد و زیبایی، بهداشت، فناوری اطلاعات، حقوق، مهندسی، رسانه و هنر از رشته‌ های کالج سنکا در تورنتو است برای اخذ پذیرش از کالج سنکا در مقاطع مختلف باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • فرم درخواست پذیرش تحصیلی
  • پرداخت هزینه ثبت‌نام
  • ارائه مدرک معتبر دیپلم ترجمه شده با تمامی ریز نمرات
  • حداقل معدل دیپلم ۱۴ به بالا
  • ارائه مدرک زبان با حداقل نمره آیلتس ۶
  • ارائه مدارک هویتی و انگیزه‌نامه (در برخی رشته‌ها ارائه پورتفولیو)

همچنین جالب است بدانید برنامه‌های پرستاری و برنامه‌های هنری از پرطرفدارترین رشته های کالج سنکا در تورنتو هستند. به‌علاوه بیش از ۷۶٪ از دانشجویان کالج سنکا در تورنتو، ۶ماه پس از فارغ‌التحصیلی وارد بازار کار می‌شوند.

کالج هامبر؛ یکی از بهترین کالج‌ های تورنتو

در پاسخ به این سوال که «تورنتو کجاست؟ و چرا یکی از مقاصد اصلی برای دانشجویان بین‌المللی است؟» باید بگوییم این شهر که پرجمعیت‌ترین شهر کاناداست بهترین کالج‌ های تورنتو، از جمله کالج هامبر را در خود جای داده است. کالج هامبر، کالج زبان انگلیسی تورنتو است که با تمرکز بر ارائه آموزش‌های کاربردی، دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. این کالج ۳ پردیس دارد و بیش از ۱۰۰ برنامه را در مقاطع دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد. در ادامه شرایط دریافت پذیرش تحصیلی از کالج هامبر را برای شما آورده‌ایم:

  • تکمیل فرم درخواست پذیرش تحصیلی و اسکن مدارک هویتی
  • ارائه مدرک زبان با آیلتس ۶ به بالا، دولینگو ۱۱۰ و تافل ۵۵۰ ب بالا
  • ترجمه مدرک دیپلم و ریز نمرات (برای مقاطع بالاتر و تکمیلی ترجمه آخرین مدرک تحصیلی)
  • ارائه سوابق آموزشی، نمونه‌کار و پورتفولیو‌ (برخی از رشته‌ها)

همچنین کالج هامبر در لیست کالج های تورنتو با امکان پذیرش مشروط بدون مدرک زبان است؛ پس از گذراندن دوره زبان انگلیسی، دوره تخصصی موردنظرتان را شروع می‌کنید. همچنین شهریه کالج هامبر بسته به برنامه آموزشی و رشته شما سالانه از ۱۲.۱۰۰ تا ۲۱ هزار دلار کانادا است.

کالج سنتنیال؛ کالجی مخصوص دانشجویان بین‌المللی

سنتینال کالج تورنتو از کالج‌ های معتبر تورنتو با ۵ پردیس بزرگ است. همچنین بیش از نصفی از دانش‌آموخته‌های این کالج دانشجویان بین‌المللی هستند در نتیجه این کالج به‌علت پذیرش بالای دانشجویان بین‌المللی در صدر کالج‌ های کانادا قرار دارد. شهریه این کالج بسته به برنامه آموزشی شما برای دانشجویان بین‌المللی از ۱۳.۸۰۰ تا ۱۶.۱۶۰ هزار دلار کانادایی است. در ادامه شرایط پذیرش تحصیلی کالج سنتنیال را بررسی می‌کنیم:

  • ارائه فرم درخواست پذیرش
  • مدرک زبان آیلتس حداقل ۶.۵
  • ارائه مدرک دیپلم ترجمه شده با ریز نمرات
  • مدارک هویتی، کاور لتر و انگیزه‌نامه
  • حداقل معدل به ۱۴ به بالا

کالج سنتنیال از کالج‌ های معتبر تورنتو است که بیش از ۲۵۰ نوع برنامه آموزشی متنوع پاره‌وقت و تمام وقت دارد. سنتنیال کالج تورنتو برنامه‌هایی از جمله تجارت، فناوری مهندسی، مراقبت‌های بهداشتی و حمل‌و‌نقل را ارائه می‌دهد.

کالج مدیریت تورنتو؛ کالج خصوصی متمرکز بر رشته مدیریت

کالج مدیریت تورنتو از جمله کالج‌ های معتبر تورنتو است. تمرکز اصلی کالج خصوصی مدیریت تورنتو بر رشته‌های تجارت و مدیریت است. همچنین این کالج که در لیست کالج های تورنتو از بهترین‌ها است، برنامه‌های متنوع دیگری مانند گردشگری و حسابداری را نیز ارائه می‌دهد. بسته به برنامه آموزشی، شهریه کالج مدیریت تورنتو برای دانشجویان بین‌المللی از ۱۲ هزار تا ۱۹.۵۰۰ هزار دلار کانادایی متغیر است. در ادامه شرایط پذیرش از کالج مدیریت تورنتو را برای شما آورده‌ایم:

  • حداقل نمره آیلتس ۵.۵
  • شرکت در آزمون واندرلیک (Wanderlic) و کسب حداقل نمره ۱۵ در این آزمون
  • عضویت در انجمن ACCA (برای اخذ پذیرش دوره‌های آمادگی آزمون ACCA)

کالج مدیریت تورنتو با ارائه مدرن‌ترین تجهیزات، دوره‌های کارآموزی و داشتن اساتید متخصص از بهترین کالج‌ های خصوصی تورنتو است.

بهترین کالج های تورنتو

با انتخاب کالج‌ های تورنتو، تجربه عملی برای ورود آسان به بازار کار داشته باشید

کالج جورج براون، سنکا، هامبر، سنتنیال و کالج مدیریت تورنتو به دلیل ارائه برنامه‌های متنوع، کارآموزی و داشتن اساتید حرفه‌ای و تجهیزات مدرن از بهترین کالج‌ های تورنتو با رنکینگ بالا هستند. مهاجرت مسیری سخت و پراسترس است؛ برای آسان کردن مسیر مهاجرت تحصیلی‌تان به شهر تورنتو، بهتر است از مشاوران موسسات مهاجرتی معتبری مانند ویزا موندیال مشاوره بگیرید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا