ریپورتاژ تبلیغاتی

ویژگی های مهمی که با خرید جم کلش آف کلنز به دست می آوریم

با توجه به این‌که بازی کلش آف کلنز در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، میزان محبوبیتی که این بازی در طی این یازده سال به‌دست آورده کاملا قابل تحسین است. این بازی در طول این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و ارزش جم کلش آف کلنز که ارز پریمیوم بازی محسوب می‌شود نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. خرید جم کلش آف کلنز امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما به روش‌های مختلفی می‌توانید جم را در بازی خرج کنید. در ادامه ۵ ویژگی که با خرید جم بازی کلش آف کلنز می‌توانید به‌دست بیاورید را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد.

ویژگی هایی که با خرید جم کلش آف کلنز به دست می آوریم

کلش آف کلنز یک بازی در سبک استراتژی است که توسط کمپانی فنلاندی سوپرسل طراحی و منتشر شد. این بازی در ابتدا در آگوست سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم iOS و سپس در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ بر روی پلتفرم اندروید قابل دسترس شد. کلش آف کلنز در یک دنیای فانتزی اتفاق می‌افتد که شما به عنوان بازیکن نقش رئیس یک دهکده را به عهده دارید. این بازی در طول سال‌های پس از انتشار به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل تبدیل شد.

استفاده از ارز پریمیوم بازی یعنی جم کلش آف کلنز که البته باید آن را با پرداخت پول خریداری کنید، می‌تواند بازی را تا حد زیادی برای شما آسان‌تر کند. این جم را در ایران می‌توانید از فروشگاه‌های محصولات گیمینگ نظیر ونوم استور با قیمتی کاملا اقتصادی خریداری کرده و به ‌صورت آنی دریافت کنید.

اکنون که می‌دانید جم کلش آف کلنز را به چه صورت می‌توانید خریداری کنید، به سراغ مزیت‌هایی که خرید این جم برای شما دارد می‌رویم.

استفاده از جم کلش آف کلنز برای بیلدرز هاتس یا کلبه‌های کارگران (Builder’s Huts)

بیلدرز هاتس یا کلبه کارگران (Builder’s Huts) یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌توانید به کمک جم به آن دست پیدا کنید. کارایی و بازده در بازی کلش آف کلنز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین حضور تمام کارگران که بتوانند به طور همزمان آپگرید و ساخت را انجام دهند، می‌تواند سرعت ساخت دهکده و انجام کارهای ضروری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برای مثال، آپگرید کردن انبار طلا (Gold Storage) از لول ۱۱ به لول ۱۲ دو روز زمان می‌برد. اگر شما چهار انبار طلا داشته باشید که بخواهید آن‌ها را با یک بیلدر یا کارگر از سطح ۱۱ به سطح ۱۲ ارتقا دهید، باید ۸ روز زمان به این کار اختصاص دهید. اما اگر با استفاده از جم کلش آف کلنز بیلدرز هات خریداری کنید و چهار بیلدر در اختیار داشته باشید، ارتقا همین مجموعه آن هم به طور همزمان، تنها دو روز زمان می‌برد.

اولین بیلدرز هات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. دومین بیلدرز هات ۲۵۰ جم هزینه دارد که در طول آموزش بازی ساخته می‌شود. برای ساخت سومین بیلدرز هات ۵۰۰ جم، برای ساخت چهارمین بیلدرز هات ۱۰۰۰ جم و برای ساخت پنجمین خانه کارگران باید ۲۰۰۰ جم پرداخت کنید. در مجموع برای ساخت پنج بیلدرز هات به ۳۷۵۰ جم نیاز دارید.

بیلدرز هاتس یا کلبه کارگران (Builder’s Huts)

استفاده از جم کلش آف کلنز برای ترید یا تجارت

پس از به دست آوردن تمام بیلدرز هات‌ها و رسیدن به لول ۸، می‌توانید از جم کلش آف کلنز برای ترید یا تجارت استفاده کنید. در این بازی هر هفته آفرهایی برای شما قرار داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از جم آن‌ها را خریداری کرده و در جهت ارتقا دهکده خود آن‌ها را به کار ببرید. رونز (Runes)، کتاب، منابع، آیتم‌های کازمتیک (Cosmetic) و اکسسوری‌ها از جمله این آفرها هستند. آیتم‌هایی که در آفرهای تریدر قرار می‌گیرند از ۲۵ تا ۳۰۰۰ جم قیمت دارند.

برخی از آیتم‌هایی که در آفرهای تریدر می‌توانید پیدا کنید شامل موارد زیر هستند:

کتاب قهرمانان (The Book of Heroes) که می‌توانید با استفاده از آن هر هرکدام از هیروها را یک بار در دهکده خود یا دهکده حریف آپگرید کنید.

معجون کارگران (The Builder Potion) که برای بوست کردن تمام کاراگران در دهکده قابل استفاده است و سرعت آن‌ها را تا ۱۰ برابر افزایش می‌دهد.

رونز طلا (The Runes of Gold) که می‌توانید از برای پر کردن تمام انبارهای طلا در دهکده خود استفاده کنید.

استفاده از جم کلش آف کلنز برای اتک بوست یا تقویت قدرت حمله (Attack Boost)

یکی از رایج‌ترین موارد استفاده جم کلش آف کلنز ارتقا و افزایش نیروهای ارتش است. شما می‌توانید به کمک جم پادگان‌ها (Barracks)، پادگان‌های مخوف (Dark Barracks)، کارخانه طلسم‌سازی، کارخانه طلسم سیاه، بازسازی هیروها و کارگاه محاصره را ارتقا دهید.

ارتقا قدرت حمله یا اتک بوست به شما کمک می‌کند سریع‌تر و در طی یک ساعت چندین بار حمله کنید. تمام اتک بوست‌ها یک ساعت زمان می‌برند. شما می‌توانید با خرج کردن ۴۰ جم، تمام چهار پادگان و دو پادگان مخوف خود را به طور همزمان ارتقا دهید. این کار سرعت آموزش نیروها را به مدت یک ساعت چهار برابر می‌کند.

برای ارتقا یا بوست ساخت طلسم باید ۱۰ جم خرج کنید تا سرعت تولید در کارخانه طلسم‌سازی و کارخانه طلسم سیاه افزایش پیدا کند. این کار سرعت تولید طلسم را در یک ساعت به اندازه ۴ برابر افزایش می‌دهد.

استفاده از جم کلش آف کلنز برای اتک بوست یا تقویت قدرت حمله (Attack Boost)

استفاده از جم کلش آف کلنز برای خرید منابع مهم بازی و آیتم‌های کازمتیک یا زیباسازی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که خرید جم کلش آف کلنز در اختیار شما قرار می‌دهد، قابلیت خرید منابع مهم بازی با پرداخت جم است. به این ترتیب می‌توانید منابع مهم و مورد نیاز خود را مستقیما از داخل بازی خریداری کنید. اگر بدون داشتن منابع کافی آپگریدی را شروع کنید، سوالی روی صفحه نمایش داده می‌شود که می‌توانید از طریق آن منابع مهم باقی‌مانده را با پرداخت جم خریداری کنید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که خرید جم کلش آف کلنز در اختیارتان قرار می‌دهد، خرید انواع آیتم‌های کازمتیک یا اکسسوری‌های زیباسازی است. این آیتم‌ها اگرچه از نظر اهمیت مانند منابع و حتی آیتم‌هایی که از تریدر خریداری می‌کنید نیستند؛ اما می‌توانند در ایجاد ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد دهکده شما و کاراکترها نقش مهمی داشته باشند. پرچم‌ها، مجسمه‌ها و اسکین‌های موجود برای کاراکترها، چند نمونه از این آیتم‌ها هستند.

استفاده از جم کلش آف کلنز برای خرید شیلد و اسلات اضافی جنگ

با خرید جم کلش آف کلنز امکان خرید شیلدهای اضافی و اسلات‌های اضافی جنگ را خواهید داشت. شیلد اضافی اغلب در لیگ افسانه‌ای (Legend League) استفاده می‌شود اما یکی از رایج‌ترین شیلدهایی که به کمک جم می‌توانید خریداری کنید، گارد محافظ دهکده یا (Village Guard) است. با پرداخت ۱۰ جم می‌توانید به مدت دو ساعت آن را تمدید کنید. همچنین اگر می‌خواهید اسلات‌های جنگ اضافی داشته باشید می‌توانید در قسمت (Layout Editor) آن‌ها را خریداری کنید. اگر در قسمت وار بیس (War Base) به سمت راست بروید سه جایگاه اضافی پیدا خواهید کرد.

کلام پایانی

بازی کلش آف کلنز با خرید ارز پریمیوم این بازی یعنی جم می‌تواند حال‌وهوای دیگری پیدا کند. این‌که شما پس از خرید جم کلش آف کلنز آن را برای خرید کدام آیتم‌ها خرج کنید کاملا به پلی استایل یا سبک بازی شما بستگی دارد. در این مطلب تلاش کردیم ۵ ویژگی که با خرید جم کلش آف کلنز به دست می‌آورید را برایتان شرح دهیم. برای خرید این جم در ایران می‌توانید به وبسایت فروشگاه ونوم سر بزنید. این فروشگاه خرید جم کلش آف کلنز و دیگر پول‌های بازی را برای کاربران ایرانی با امکان تحویل آنی فراهم کرده است.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا