به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

چگونه در فیفا ۲۳ دو نفره بازی کنیم؟

بازی FIFA 23  با ژانر ورزشی توسط EA (Electronic Arts) ساخته شده و به شکل تک نفره، چند نفره و گروهی قابل انجام است. در این بازی، باید به عنوان مدافع در موقعیت مکانی و زمانی خوبی قرار داشته باشید تا بتوانید به گرفتن توپ از حریف خود اقدام نمایید. شایان ذکر است در این بازی شاهد حضور و بازی تیم‌های بانوان (حتی با وجود حجاب اسلامی) با آقایان هم هستید که حرکات ورزشی بسیار مشابه حرکات واقعی در زمین فوتبال را برای شما به نمایش در می‌آورند.

انجام این بازی برای افراد در همه سنین مناسب بوده و در پلتفرم‌هایی همچون ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی و نینتدو سوییچ پشتیبانی می‌شود.

این بازی در ظرفیت های 1، ظرفیت 2 و ظرفیت 3 به فروش میرسد که شما میتوانید با توجه به نیازتان و سبک مد نظرتان و بودجه خود بازی را خریداری کنید .

همچنین با کلیک روی لینک برای اطلاع از قیمت و خرید اکانت قانونی fifa 23 هم میتوانید مستقیما از صفحه خود محصول که در انتهای توضیحات لینک آن قرار داده شده است  اطلاعات کسب کنید.

word image 60849 1

چگونه در فیفا ۲۳ دو نفره بازی کنیم

در بازی FIFA 23 امکان اضافه شدن تا 4 بازیکن وجود دارد تا با دوستان‌تان از یک بازی جذاب، لذت ببرید. در روش دونفره بازی کردن فیفا 23 حین بازی مجبور به انجام تنظیمات زیادی نیستید و کافی است با مراحل زیر برای بازی دونفره در فیفا 23 آشنا باشید:

1. کنترلر تان را وصل کرده و روی کنسول‌تان، فیفا23 را راه‌اندازی نمایید. برای آن‌که به شکل دو نفره به مسابقات دسترسی داشته باشید، تب PLAY را انتخاب کرده و گزینه دوستانه را برگزینید.

2. برای داشتن کنترلرهای بیشتر در یک کنسول و انجام مسابقات محلی، Couch Play را برگزینید و در لیستی که به شکل فعال در اختیار دارید، گزینه‌های آنلاین را به منظور بازی با دیگر دوستان‌تان انتخاب کنید.

3. در این گام با افزودن کنترلر خود به کنسول، کنترلر دیگر را با کمک USB به کنسول متصل نموده و اطمینان حاصل نمایید که روشن باشد و خوب متصل شده باشد.

4. در این گام هم کنترلر جدید را به بار اضافه کنید و گزینه بازی سریع را برگزینید. کافی است این کنترلر را به قسمت‌های پیشنهادی در بخش، پخش کاناپه انتقال داده و منتظر بمانید تا از طریق هوش مصنوعی، فضاهای باقی مانده پر شود.

5. در این گام فقط باید با انتخاب بازیکنان، پیش از آن که بازی برای تیم‌ها آغاز شود مسابقه را شخصی‌سازی کنید. برای تکمیل تنظیمات کمی زمان بگذارید و آزمایش کنید درست انجام شده باشد.

چگونه در فیفا آنلاین بازی کنیم؟ (برای پلی استیشن و ایکس باکس)

چنانچه قصد بازی فیفا 23  به شکل آنلاین روی پلی استیشن و یا ایکس باکس داشته باشید باید مراحل زیر را پشت سر بزارید:

1. ابتدا موقعیت Cross- Play را فعال نمایید (به Social Setting مراجعه کنید و گزینه 3 را برگزینید)

2. با بازگشت به منو،play modes را برگزینید.

3. مابین دو گزینه Club و Home گزینهplay را انتخاب کنید.

4. گزینه Friendlies را برگزینید

5. شیوه‌های مختلف بازی را خواهید دید که حالت play online برای بازی تک نفره قابل انتقال است.

مشکلی که اکثر کاربران با 2 بازیکن در FIFA 23 چیست و راه حل آن

اتصال کنترلر یکی از مشکلاتی است که در بازی FIFA 23  با دو بازیکن شاهد آن هستیم. جهت رفع آن کافی است به کمک USB کنترلر را وصل کرده و بعد از پیکربندی کنترلر، به جداسازی سیم بپردازید. اگر این اقدام صورت نگیرد، کنسول قادر به شناسایی کنترلر نیست و نمی‌تواند مهمان جدیدی را به بازی بیفزاید. به همین خاطر است که باید به امنیت اتصال با کابل مناسب بها دهید.

نحوه اضافه کردن دوستان در پلی استیشن

امکان افزودن دوستان‌تان در بازی FIFA 23  وجود دارد. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1. در برنامه فیفا 23 گزینه‌ای تحت عنوان Friends را پیدا کنید.

2. نام دوست‌تان و یا آیدی‌تان را در قسمت جستجو یادداشت کرده و وقتی پروفایل‌تان را دیدید، روی علامت+ کلیک نمایید.

word image 60849 2

مودهای مختلف فیفا ۲۳

بازی FIFA 23 دارای چندین مود است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

–        مود کریر که در آن بازیکنان قادر به رشد استعدادهای قابل شناسایی و در حال رشد خود خواهند بود و می‌توانند برای اولین بار مدیریت یک باشگاه را به شکل آزمایشی بر عهده داشته باشند و کوچک ترین جزئیات را کنترل کنند.

–        مود آلتیمیت تیم که در آن از طریق moment mode مسیری خوب برای  اخذ جوایز به بازیکنان نمایش داده می‌شود. در این بخش شاهد ارائه اطلاعاتی در زمینه التیمیت تیم و مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان FUT در موقعیت‌های متنوع خواهیم بود.

–        مود Volta Football: به شکل یک نفره یا چند نفره می‌توانید در این حالت بازی کنید. این حالت در فوتسال و نیز فوتبال خیابانی تمرکز دارد.

–        مود kick off: در این حالت با کلیه باشگاه‌ها و تیم‌ها امکان بازی برایتان میسر می‌شود و حتی تیم‌های خانم‌ها با آقایان می‌تواند بازی داشته باشد.

–        مودpro clubs: امکان ساخت آواتار در این حالت را خواهید داشت می‌توانید با سایرین آنلاین بازی کنید.

–        مودTournaments: امکان برگزاری تورنمت‌های شخصی‌سازی شده و تورنمت‌های واقعی سایر کشورها برایتان میسر است.

–        مود Training Center: در این حالت امکان تقویت و رشد مهارت‌ها برایتان وجود دارد. آموزش‌هایی خواهید دید و نکاتی جهت بهبود بازی‌تان به شما توصیه خواهد شد.

–        مود Practice ARENA: تاکتیک‌های مختلف و مهارت‌هایی همچون شوت زدن، دریبل زدن و … برایتان مهیا خواهد شد.

–        Online Seasons:  در این شکل از بازی امکان بازی در باشگاه دلخواه‌تان با بازیکنان سایر باشگاه‌ها به صورت آنلاین وجود دارد. همچنین می‌توانید رشد کرده و مقام کسب کنید.

–        مود Co-op Seasons:  با دو بازیکن دیگر در هر نقطه از جهان امکان بازی آنلاین برایتان میسر است و امکان کسب مقام هم برایتان وجود دارد.

–        مود online Friendlies: امکان تهیه لیستی از دوستان شما و بازی آنلاین با آن‌ها برایتان فراهم شده است.

–        مودWorld Cup Mofe: مود ویژه جام جهانی آتی است که امکان شرکت در آن وجود دارد و از طریق تمرینات متنوع، امکان آماده شدن برای بازی در جام جهانی وجود دارد.

 جمع بندی

بازی FIFA 23  با داشتن حدود 23  حالت آنلاین و مودهای بسیار متنوع امکان بازی به شکل تک نفره و گروهی را برای شما فراهم می‌آورد. امکان انجام این بازی بر روی کنسول‌های به شکل آنلاین هم وجود دارد کافی است اشتراک xbox live gold و یا ps plus را داشته باشید.

منبع :

https://gamario.com/product/ea-sports-fifa-23/

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا