ریپورتاژ تبلیغاتی

تور آنتالیا برای شهر تاریخی پرگه

اگر جستجویی ساده انجام داده باشید، حتما با عبارت‌های مختلفی برای تور آنتالیا برخورد داشته‌اید که هر‌کدام از آ‌ن‌ها هم قیمت متفاوتی را برای شما نمایش داده‌اند. معمولا در مواقعی از سال که تعداد مسافران آنتالیا کم‌تر هستند و آژانس‌های مسافرتی برای افزایش میزان فروش خود، تور‌هایی را به‌صورت آفر ارائه می‌کنند. البته همیشه به این‌شکل نیست که شما در زمان‌های کم‌مسافر انتظار آفر‌های ویژه داشته باشید و ممکن است با دلایل دیگری هم این پیشنهاد‌ها مطرح شوند.

در‌هر‌صورت مهم این است که شما می‌توانید با قیمت‌هایی بسیار خوب و به‌صرفه تور مورد‌نظر خود را رزرو کنید. تور‌های لحظه‌آخری هم معمولا با قیمت‌های بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. اگر بتوانید در مدت‌زمانی بسیار کوتاه برای سفر آماده شوید و اصطلاحا چمدان خود را بسته و آماده داشته باشید، استفاده از تور‌های لحظه‌آخری یکی از بهترین موارد برای رزرو تور است.

در سفر با پکیج تور ترکیه آنتالیا می‌توانید از بسیاری از دیدنی‌های این‌شهر دیدن کنید. در این مطلب فقط درباره شهر تاریخی پرگه صحبت خواهیم کرد ولی بهتر است شما قبل از سفر درباره دیگر جاذبه‌های شهر هم مطالعه کنید. تعدادی از این ‌جاذبه و دیدنی‌های آنتالیا عبارت‌اند از دهکده قدیمی (Kaleici)، پرگا، مسجد یولی مناره، چشمه کارستی، قلعه رومی، پارک کارالیوگلو، المپیوس و کیمرا، ترمسوس، غار کارائین و …

شهر تاریخی پرگه

اگر با تور یوال آنتالیا به این شهر زیبا سفر می‌کنید، حتما زمانی را به بازدید از شهر تاریخی پرگه اختصاص دهید. البته بسیاری از تور‌ها در لیست برنامه‌های پیشنهادی خود، شهر پرگه را به مسافران پیشنهاد می‌دهند. شهر تاریخی و باستانی پرگه در گذشته به‌عنوان دیوار دفاعی در مقابل دزدان دریایی عمل می‌کرده است.

اگر‌چه زمان زیادی از قدمت این‌شهر می‌گذرد و بقایای کاملی از شهر پرگه باقی نمانده است، اما بازدید از آن خالی‌ازلطف نیست و تصویر خوبی از گذشته ترکیه و آنتالیا را برای ما مشخص می‌کند. در ادامه درباره شهر باستانی پرگه و آثاری که در آن به چشم می‌خورند مطالبی را بیان خواهیم کرد که بهتر است قبل از رزرو تور ترکیه و سفر به آن درباره آن‌ها بدانید.

تور شهر تاریخی پرگه

در ورودی شهر تاریخی پرگه با دروازه با‌شکوه و زیبایی آن مواجه خواهید شد که چشمان هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. آرامگاه مگنا یکی از اولین مکان‌هایی است که در تماشای شهر پرگه باید سری به آن بزنید. دروازه‌های رومی هم نیازی به تعریف ندارند و قطعا از دیدنی‌های جالب در بازدید شهر تاریخی پرگه هستند. از دیگر دیدنی‌ها و ساختمان‌های دیدنی پرگه مواردی مانند استادیوم بزرگ، معابد شهر که بسیاری از قسمت‌های آن‌ها ویران شده و میدان بزرگ قابل اشاره هستند.

حتما برای بازدید از پرگه یکی از روز‌های سفر خود را اختصاص دهید و نکته جالب این است که در نزدیکی آن هم مناطق دیدنی و مراکز خرید خوبی وجود دارد که به‌آسانی بعد از بازدید تاریخی و شگفت‌انگیز خود به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

موقعیت مکانی شهر باستانی پرگه و نحوه دسترسی به آن

اگر با تور یوال آنتالیا به این‌شهر سفر می‌کنید و در برنامه‌های تور بازدید از شهر پرگه را داشته باشید برای موقعیت جغرافیایی آن مشکلی نخواهید داشت. البته امروزه با استفاده از نرم‌افزار‌های مسیر‌یاب به‌آسانی این امکان را خواهید داشت که موقعیت دقیق شهر تاریخی پرگه یا هر نقطه دیدنی دیگری را مشاهده کنید.

شهر پرگه در شرق آنتالیا و فاصله تقریبا 17کیلومتری آن قرار دارد. شهر در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و همین موضوع محبوبیت آن را بیشتر کرده است. در گذشته بسیاری از شهر‌ها در نزدیکی و حالت دسترسی خوب به دریا ساخته می‌شدند تا از خاک حاصلخیز منطقه، دسترسی به دریا، امکان تجارت نمک و آب‌وهوای مساعد نزدیکی دریا بهره‌مند شوند. احتمالا بنا نهادن شهر پرگه در نزدیکی دریا با این‌موارد درگیر بوده است.

شهر باستانی پرگه

برای دسترسی به شهر تاریخی پرگه و بازدید از آن بسیاری از افراد و تور‌ها مانند تور یوال آنتالیا از ون‌ها استفاده می‌کنند و یکی از بهترین راه‌ها برای پیمودن فاصله آنتالیا تا پرگه استفاده از تاکسی سرویس است. شهر باستانی پرگه در نوع و سبک خود نظیر ندارد و بسیاری از توریست‌ها و گردشگران از سراسر جهان برای بازدید از این‌منطقه به آنتالیا سفر می‌کنند.

سخن آخر

آنتالیا شهری پر از زیبایی و جذابیت برای مسافران است. اگر قصد سفر با تور ترکیه را دارید یکی از بهترین گزینه‌های برای سفر شما شهر آنتالیا است. در این‌مقاله درباره دیدنی‌های شهر و به‌خصوص یکی از دیدنی‌های تاریخی و فوق‌العاده آن یعنی شهر باستانی پرگه صحبت کردیم. شهر پرگه برای بسیاری از افراد در همه جای جهان شناخته‌شده است و افراد زیادی برای تماشای شهر و آثار باقی‌مانده در آن به آنتالیا سفر می‌کنند.

شما هم اگر دوست دارید در سفر خود، سری به شهر باستانی و دیدنی پرگه بزنید حتما برای مراجعه به آن برنامه‌ریزی کنید. شهر پرگه در گذشته پایتخت تمدن پامفیلا بوده و در دوران امپراتوری یونانیان و رومیان اهمیت ویژه‌ای داشته است. به همین دلیل آثار زیبا و جذابی در آن دیده می‌شوند.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا