ریپورتاژ تبلیغاتی

راهنمای خرید بهترین سشوار و اتو مو برای موهای من

برای حالت دادن موهای فر، از سشوار استفاده کنیم یا از اتو مو؟ پرسشی است که اغلب مشتریان برای انتخاب آن سردرگم هستند. اگر موهای بسیار فر و یا وزی دارید، برای سرعت عمل در حالت دادن موهایتان، ما به شما سشوار مو اصل را پیشنهاد می‌کنیم. خاصیت سشوار آن است که همزمان با برس کشیدن، موها به سرعت حالت گرفته و وزی مو از بین می‌رود. اتو مو بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که موهای کم پشت، صاف و خوش حالتی دارند اما ترجیح می‌دهند که موهایشان فانتزی و بسیار صاف‌تر از قبل نشان داده شود. در‌واقع برخورداری از بهترین اتو مو سبب می‌شود که موهایتان بسیار شیک و عروسکی جلوه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایا و ویژگی‌های هر یک از محصولات آرایشی و بهداشتی بیشتر آشنا شوید.

حتما بخوانید: پيدا كردن اسم آهنگ با 11 روش دقيق تر 

همه چیز راجع به سشوار

سشوار کردن مو

از جمله وسایل آرایشی مورد نیاز که باید حتماً سر میز توالت هر خانمی باشد، سشوار مو اصل است. استفاده از سشوار علاوه بر آنکه باعث خوش حالت شدن و فرم‌دهی موهای شما می‌شود، در سلامت و زیبایی موهایتان نیز نقش بسیار موثری دارد. سشوارها انواع مختلفی دارند که می‌توانید بنا بر نوع نیاز مصرفی‌تان از انواع آن بهره‌مند شوید.

انواع سشوارهای مو

انواع سشوارهای مو را می‌توان به دو دسته خانگی و سالنی تقسیم‌بندی کرد. توجه داشته باشید که اگر موهای بسیار پرپشت، وز و یا فری دارید، پیشنهاد ما خرید سشوار سالنی است.

سشوارهای سالنی

(خرید سشوار سالنی)

سشوارهای سالنی از قابلیت حرارت دهی بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر آن شامل درجه حرارتهای مختلفی می شوند. معمولاً این نوع سشوارها دارای باد خنک، باد گرم و باد بسیار گرم هستند که در شرایط گوناگون می‌توانید از تنوع حرارت دهی آن برخوردار شوید. برای نمونه معمولاً پس از استحمام و برای خشک کردن موها، بهتر آن است که از باد خنک سشوار استفاده شود.

سشوارهای خانگی

( خرید سشوار خانگی)

سشوارهای خانگی معمولاً قدرت حرارت دهی کمتری دارند و برای مصرف روزانه به کار برده می‌شوند. در‌واقع سشوارهای خانگی کم توان‌تر هستند و شما نمی‌توانید به خوبی کیفیت آرایشگاه‌ها، موهایتان فرم و حالت بدهید. در نتیجه اگر موهایتان حالت دار و فاقد گره‌های احتمالی است، می‌توانید از سشوارهای خانگی بهره ببرید که از نظر قیمت نیز بسیار هزینه کمتری نسبت به خرید سشوارهای سالنی دارند. انواع این سشوارهای خانگی و حرفه ای را می توانید به راحتی از موتن‌رو mootanroo.com تهیه کنید.

انواع موتورهای سشوار

انواع سشوار

موتور سشوار یکی از اصلی‌ترین اجزاء سشوار است که اگر دچار خرابی شود، به طور کلی یا باید سشوار تعمیر شود و یا بایستی تعویض شود. در نتیجه از هر گونه ضربه‌های احتمالی که به آسیب موتور سشوار می‌انجامد، بپرهیزید.

موتور DC سشوار

اغلب سشوارهای خانگی از این نوع موتور بهره می‌برند. از آنجایی که قدرت این موتور خیلی بالا نیست، عمر زیادی ندارند. در نتیجه نمی‌توان برای طولانی مدت از آن استفاده کرد. علاوه بر آن سشوارهایی که از این موتور بهره می‌گیرند، تنها دارای یک دکمه پاور بوده که با همان یک دکمه سرعت و میزان حرارت باد سشوار تنظیم می‌شود.

موتور AC سشوار

این موتور از قدرت حرارت دهی بسیار بالایی برخوردار است. در تمامی سشوار مو اصل، سشوارهای سالنی و آرایشگاهی از این نوع موتور استفاده شده است. تنظیم درجه حرارت با سرعت‌های مختلف از جمله ویژگی‌های شاخص این نوع سشوارها می‌باشد. علاوه بر آن از دیگر مشخصه‌های این نوع سشوارها می‌توان دوام، طول عمر و همچنین کیفیت بالای حرارت دهی اشاره کرد. سشوارهایی که از این نوع موتور بهره می‌گیرند بیشتر مناسب افرادی است که دارای موهای وز، فر و گره خورده هستند. با استفاده از این سشوار می‌توان در کوتاهترین زمان ممکن به حداکثر نتیجه رسید. اگرچه این نوع سشوارها در قیاس با سشوارهای خانگی گران قیمت هستند، اما نسبت به کیفیت بالا، ارزش خرید خیلی عالی دارند.

همه چیز راجع به اتو مو

اگر در صدد خرید اتو مو برای صاف کردن موهای خود هستید، توصیه ما به شما خرید بهترین اتو مو است. به طور کلی پیشنهاد می‌شود که همیشه و در خرید هر محصولی، بهترین را برای خود برگزینید. از آنجایی که قدرت حرارت دهی اتوهای مو با یکدیگر متفاوت است، اگر چنانچه از یک اتو مو نامناسب استفاده کنید، نه تنها خواسته شما را از به وجود آوردن موهای صاف و شیک برآورده نمی‌کند، بلکه باعث ایجاد موخوره و گره‌های ریزی در ساقه موهایتان می‌شود. بنابراین تا حد امکان از خرید بهترین اتو مو بهره ببرید.

انواع مختلف اتو مو

اتو مو در انواع مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خود را شامل می‌شوند. آشنایی با معرفی اتوهای مختلف، این امکان را به شما می‌دهد تا خرید بهتر و مرغوب‌تری مناسب با جنس موهایتان داشته باشید.

اتو مو با کفی فلزی

کفی های فلزی یا معمولی اغلب فاقد تنظیم درجه حرارت هستند. البته این نوع اتو مو دارای دکمه ای است که می‌توان درجه حرارت را از کم به متوسط و یا زیاد قرار داد اما بسیار محدود است. این نوع اتو مو بیشتر مناسب افرادی است که فقط گاهی از صاف کننده مو استفاده می‌کنند.

اتو مو با کفی سرامیکی

از جمله شاخصه‌های ممتاز اتوهای مو با کفی سرامیکی آن است که ضرر کمتری به موها وارد می‌کنند. با توجه به جنس کفی سرامیکی به کار رفته در این نوع اتوها، قیمت آن متغیر است. اما از نظر کاربرد و کیفیت در درجه بالاتری از اتو با کفی فلزی قرار دارد.

اتو مو با کفی تورمالین

اتو موهایی که از کفی تورمالین ساخته شده‌اند، باعث نگه داشتن درجه حرارت شده و معمولاً برای خشک کردن موها پس از استحمام به کار برده می‌شود. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به درخشان کردن و خوش حالت کردن موها اشاره کرد.

اتو مو با کفی آیونیک

اتو موهایی که از کفی ایونیک ساخته شده‌اند، دارای قابلیت‌های بهتری در قیاس با سایر اتو موها هستند. اگر چنانچه به دنبال بهترین اتو مو هستید، ما به شما خرید این محصول را توصیه می‌کنیم. با خرید این محصول می‌توانید از یک محصول همیشگی و با دوام برخوردار شوید.

بهترین سشوار و اتو مو را انتخاب کنید…

خرید سشوار یا اتو مو؟ با توجه به توضیحات گفته شده، پاسخ این پرسش بیشتر بستگی به جنس مو، نوع مو، میزان انتظارات شما از موی صاف شده و مواردی از این قبیل دارد. خرید هر دو محصول با توجه به میزان رضایت مشتریان، قابل توجیه است. اما اینکه کدام محصول را برای موهای خود بپسندید، کاملاً سلیقه ای بوده و انتخاب با مشتری است. اما در نهایت پیشنهاد ما به شما خرید سشوار مو اصل و همچنین خرید بهترین اتو مو می‌باشد.

پرفروش ترین اتو موها در ماه گذشته

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا