به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

طراحی سایت فروشگاهی در تهران ️ هزینه و تعرفه

با رونق خرید آنلاین به بیش از 800 میلیارد فروش، واضح است که ارائه محصولات شما برای فروش آنلاین ضروری است. در حالی که برخی مشاغل به فروش آنلاین اعتقادی ندارند، کسب‌وکارهای جدید اکنون به سمت پورتال‌های آنلاین می‌روند که به مشتریان خود امکان خرید آنلاین را نیز بدهند. این روزها مشتریان انتظار دارند که بتوانند در هر زمانی که بخواهند، بدون نیاز به صحبت با نماینده فروش، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. پس نیاز است که شما نیز هرچه زودتر در این بازار آنلاین، کسب و کارتان را قرار دهید تا به درآمدهایی باور نکردنی برسید. برای انجام طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید به شرکت های معتبری مراجعه کنید. در این خصوص مجموعه سوبلز با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست.

موفقیت آنلاین شما از اینجا شروع می شود.

آیا می خواهید در بازار پر جنب و جوش وب سایت های فروشگاهی متمایز شوید و فروشگاه آنلاین شما در بین آن ها بدرخشد؟ با خدمات تخصصی طراحی سایت فروشگاهی در تهران توسط تیم سوبلز، دید شما به یک واقعیت آنلاین خیره کننده تبدیل می شود.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی در تهران توسط شرکت سوبلز

در شرکت سوبلز، ما فقط وب سایت طراحی نمی کنیم. ما تجربه آنلاینی را ایجاد می کنیم که برند شما را ارتقا دهد. هر پروژه سفری به سوی موفقیت مشتری ما است و ما در هر مرحله با شما هستیم. برای مثال وب سایتی را تصور کنید که تمامی قواعد UI-UX را رعایت می‌کند و مشتریان به خوبی به هدف مورد نظرشان می‌رساند. در نتیجه فروش بیشتر هم خواهد داشت. ما نیز در سوبلز در ایجاد سایت های حرفه ایی تخصص داریم که نه تنها به راحتی محصولات شما را می‌فروشد، بلکه داستان برند شما را نیز بازگو می‌کند.

ما می دانیم که برای ایجاد سایت فروشگاهی آنلاین از ابتدا چه چیزی لازم است. ما رفتار کاربر، روانشناسی تبدیل، و آخرین روندها و بهترین شیوه های طراحی سایت را به خوبی می‌دانیم.

طراحی سفارشی – برند شما، هویت شما

ما به قالب های پیش ساخته اعتقادی نداریم. هر طراحی با توجه به کسب و کار شما منحصر به فرد است. از پالت رنگ گرفته تا تایپوگرافی، هر عنصر با دقت انتخاب شده است تا با برند شما و مخاطبان شما مرتبط باشد.

ناوبری بصری – یک تجربه کاربری راحت و آسان

ما وب‌سایت‌هایی را با ناوبری راحت و آسان ایجاد می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که مشتریان شما آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا می‌کنند و باعث افزایش فروش و رضایت مشتری می‌شوند.

واردات محصول و داده – سریع و مطمئن

سوبلز خدمات واردات محصول و داده را ارائه می دهد که باعث می شود کسب و کار شما به راحتی گسترش پیدا کند. جمع آوری اطلاعات فعلی محصولات از سایت های بزرگ مثل دیجی کالا و قرار دادن آن ها در چند دقیقه در سایت شما امکان پذیر است. ما بدون توجه به حجم داده هایی که باید منتقل شود، این کار را به راحتی انجام می‌دهیم. همچنین تیم سوبلز در مدیریت مراحل و ارائه راه حل های هوشمند واردات داده به مشتریان خود بسیار ماهر است.

بهینه سازی موبایل

در دنیایی که تحت سلطه تلفن های هوشمند است، طراحی واکنشگرا یک امر لوکس نیست، یک ضرورت است. وب‌سایت‌های ما برای هر دستگاهی کاملاً واکنشگرا هستند و به خوبی کار می‌کنند و دسترسی شما را به حداکثر می‌رسانند.

چرا طراحی ریسپانسیو مهم است؟

  • 79 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند در سال 2018 از آن برای خرید آنلاین استفاده کرده اند.
  • 40 درصد از کل خریدهای اینترنتی در تعطیلات و از طریق دستگاه تلفن همراه انجام شده است.
  • 80 درصد از خریداران از گوشی هوشمند داخل یک فروشگاه فیزیکی برای جستجوی نظرات محصول و یا مقایسه قیمت ها استفاده کرده اند.

بنابراین، مردم زیادی از طریق تلفن های خود خرید می کنند، که به خودی خود دلیل مهمی برای ساخت یک سایت سازگار با موبایل است.

طراحی مبتنی بر تبدیل

ما از جدیدترین روش‌های بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) پیروی می‌کنیم و از ابزارهای CRO مانند Optimizely و Google Optimize برای بهینه‌سازی مداوم طرح‌هایمان برای حداکثر تبدیل استفاده می‌کنیم. ما همچنین کوچک ترین اقدامات را برای بهبود نرخ تبدیل انجام می دهیم.

طراحی سبد خرید و پرداخت

تسویه‌حساب‌های یک صفحه‌ای، گزینه‌های پرداخت متعدد، نوارهای پیشرفت که نشانه‌های بصری واضحی را ارائه می‌دهند، کاربران را در طول سفر پرداخت راهنمایی می‌کنند. ما همه اینها و موارد دیگر را در طراحی سایت شما ادغام خواهیم کرد.

قیمت های رقابتی

طراحی سایت سوبلز هر ساله چندین پروژه طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل را پیاده سازی می‌کند. ما برای هر پروژه،  قیمت طراحی سایت مجزا ارائه می دهیم. این مدل قیمت گذاری منصفانه، شفاف، شخصی سازی شده و با نرخ بازار، مشتریان ما را راضی نگه می دارد. این دلیل اصلی موفقیت ما در ایجاد مشارکت های بلندمدت است، نه فقط ارائه پروژه های کوتاه مدت.

همین امروز با ما تماس بگیرید و شروع به تغییر حضور آنلاین خود کنید. سفر شما به یک سایت فروشگاه آنلاین موفق و منحصر به فرد از اینجا شروع می شود.

طراحی یک وب سایت فروشگاهی چقدر طول می کشد؟

پروژه های طراحی سایت فروشگاهی در مجموعه سوبلز براساس پلن های انتخابی زمان متفاوتی برای پیاده سازی دارند. اما در کل بین 2 تا 4 هفته طول می‌کشد.

آیا خدمات باز طراحی سایت فروشگاهی نیز ارائه می دهید؟

بله. طراحی مجدد وب سایت های فروشگاهی یکی از تخصص های ماست. جنبه های زیادی از طراحی مجدد وجود دارد که باید هنگام شروع پروژه در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی مجدد از اهداف شما فراتر می رود. از حفظ رتبه‌بندی موتورهای جستجو گرفته تا توسعه عملکردهای سفارشی که مدیریت کسب‌وکار آنلاین شما را قابل انجام می‌کند، ما شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنیم و طرحی برای موفقیت کسب‌وکارتان ایجاد می‌کنیم.

آیا خدمات سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل نیز انجام می‌دهید؟

بله. ما برای طراحی از اصول اولیه سئو در سایت های خود استفاده می‌کنیم تا زمینه اولیه ساخت سایت کاملا اصولی باشد. در ادامه خدمات، ما بهترین قیمت سئو را تضمین می کنیم، که بازدیدکنندگان وقتی به دنبال خرید آنلاین هستند، وب سایت و محصولات شما را پیدا کنند. تجربه ما به ما اجازه می دهد تا وب سایت هایی را توسعه دهیم که در نتایج برتر برای کلمات کلیدی رقابتی و کلمات کلیدی خاص محصول قرار می گیرند. ما وب‌سایت شما را برای رتبه‌بندی بالاتر و دید بیشتر بهینه می‌کنیم، در حالی که الگوهای بازدیدکنندگان را برای بهینه‌سازی تجربه کاربری وب‌سایت شما تجزیه و تحلیل می‌کنیم. ما متوجه هستیم که یک وب سایت باید همیشه در حال پیشرفت و رشد باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی سفارشی مشتری محور

تیم طراحی سایت ما نرخ تبدیل را برای بسیاری از برندها افزایش داده است. طراحی‌های دقیق ما نتیجه همکاری مستمر و درک دقیق نیازهای مشتری است. مشتریان ما نتایج ملموس را دوست دارند و ما تنها زمانی می توانیم آن را ارائه دهیم که مشتریان محترم خود را در قلب هر کاری که انجام می دهیم حفظ کنیم. متخصصان طراحی و توسعه ما سفر خرید آنلاین را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم می کنند.

شماره تماس با شرکت طراحی سایت سوبلز: 90003096 (تماس رایگان و بدون کد شهر)

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا