ریپورتاژ تبلیغاتی

کدام هتل 5 ستاره جنوب را رزرو کنیم؟

شهرهای جنوبی ایران، از اهواز و بوشهر گرفته، تا بندرعباس و قشم و کیش و چابهار، هر یک هتل‌های خوب و باکیفیتی دارند که اگر قصد داشته باشید سفری به جنوب ایران داشته باشید، می‌توانید در آن هتل‌ها اقامت کنید. حال ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از باکیفیت‌ترین هتل‌های جنوبی ایران را به شما معرفی کنیم تا هر زمان به این خطه سفر کردید، با اقامت در این هتل‌ها، از سفر جنوب لذت بیشتری ببرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل

هتل هرمز بندرعباس

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های بندرعباس که جزو هتل‌های 5 ستاره این شهر نیز است، هتل هرمز بندرعباس می‌باشد. این هتل که جزو هتل‌های قدیمی این شهر است و در اوایل دهه 80 ساخته شده است، در کل 7 طبقه دارد و مجموعا در این طبقات 367 اتاق برای میزبانی از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، دارد. هتل هرمز در سال 98 مورد بازسازی قرار گرفته و کیفیت خدماتش را بهبود داده است. از این هتل تا ساحل خلیج فارس فاصله زیادی نیست و می‌توانید با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی، خود را از هتل به ساحل برسانید. این هتل چند رستوران دارد که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی و فرنگی را در آنها میل کنید. از تفریحات این هتل نیز می‌توان به سالن بیلیارد و همچنین زمین تنیس اشاره کرد.

هتل هما بندرعباس

یکی دیگر از هتل‌های خوب این بندر جنوبی، هتل هما بندرعباس می‌باشد. این هتل که از مجموعه هتل‌های گروه هتل‌های هما می‌باشد، جزو هتل‌های 5 ستاره بندرعباس است که البته نوساز هم نیست و قدمت ساخت آن به سالها پیش بازمی‌گردد. این هتل در بلوار پاسداران این شهر ساخته شده و در مجموع 178 اتاق دارد. یکی از مزایای اقامت در این هتل، بهره بردن از چشم‌انداز بی‌نظیر اتاق‌های آن رو به دریاست. از امکانات تفریحی مختلف این هتل نیز می‌توان به استخر روباز، زمین تنیس و همچنین رستوران و کافی شاپ ساحلی اشاره کرد.

هتل پارس اهواز

یکی از اصیل‌ترین هتل‌های اهواز که در دهه 40 شمسی ساخته شده و جزو هتل‌های 5 ستاره این شهر نیز می‌باشد، هتل پارس اهواز است. این هتل که فاصله خیلی کمی با رود کارون دارد، در 5 طبقه و با 130 اتاق و سوئیت از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل پارس در سال 1393 بازسازی شده و در حال حاضر دو رستوران و یک کافی شاپ نیز دارد.

رزرو هتل‌های جنوبی

برای رزرو هر یک از این شهرهای جنوبی و همچنین شهرهای دیگر مانند هتل‌های قشم و یا کیش با بهترین قیمت، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، شهر مورد نظرتان را جستجو کنید و تاریخ مورد نظرتان برای ورود و خروج هتل را مشخص کنید. در نهایت اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های آن شهر را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید هتل مورد نظرتان را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا