ریپورتاژ تبلیغاتی

بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان

قالب وردپرس رایگان

یک قالب رایگان وردپرس می تواند نقطه شروع بسیار مقرون به صرفه ای برای طراحی وب سایت به شما بدهد نصب یک قالب وردپرس که برای هدف سایت شما مناسب باشد، نقش مهمی در ایجاد یک وب سایت جذاب دارد. با این حال، یافتن بهترین قالب سخت است زیرا قالب های وردپرس زیادی وجود دارد که سخت است از از بین این قالب ها بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان را انتخاب کنید ولی اصلا نگران این موضوع نباشید زیرا در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به بهترین قالب رایگان وردپرس بپردازیم.

قالب وردپرس رایگان

بهترین قالب رایگان وردپرس

وردپرس محبوب ترین سایت ساز در دنیا برای راه اندازی انواع سایت های فروشگاهی، تجاری، شرکتی، شخصی و … است که پس از راه اندازی وب سایت خود نوبت به نصب قالب خواهد رسید که میتوانید برای این کار از قالب های رایگان وردپرس استفاده کنید.

همانطور که میدانید قالب ها بخش مهمی از ظاهر یک سایت را شکل میدهند، برای دانلود قالب های رایگان میتوانید از مخزن وردپرس استفاده کنید که برای این کار پس از رفتن به سایت رسمی وردپرس باید روی منو themesکلیک کنید در این بخش بالای 7400 قالب کاملا رایگان برای شما نمایش خواهد داد که به راحتی میتوانید قالب مورد نظراتان را دانلود و نصب نمایید.

دانلود قالب ورد پرس رایگان

قالب های زیادی به صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارد که همانطور که از نام قالب های رایگان پیداست برای دانلود و نصب آن لازم به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهد بود شما با استفاده از قالب های وردپرس رایگان میتوانید در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اما به این نکته نیز دقت کنید که با قالب های رایگان نمیتوانید سایتی چندان حرفه ای طراحی کنید شما برای طراحی یک سایت حرفه ای به قالب هایی نیاز خواهید داشت که بتوانید به صورت حرفه ای آن ها را سفارش سازی کنید که در ادامه شما را در مورد برخی از مزیت و معایبی که قالب وردپرس رایگان میتواند داشته باشد آشنا خواهیم کرد.

مزیت قالب رایگان وردپرس

یکی از مزیت های بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان این است که برای دانلود آن لازم به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهید بود و همین امر باعث می شود موانع و مشکلات احتمالی برای شروع یک وبلاگ کاهش یابد، به خاطر رایگان بودن قالب ها کاربران فکر میکنند از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ولی اصلا این موضوع صحیح نیست.

قالب های رایگان WordPress در واقع با استاندارد کیفی بالاتری ارائه می شوند. برای بررسی دقیق این فرآیند و اطمینان از صحت این موضوع کافی است قالب های رایگان وردپرس که در فهرست رسمی آن ارائه شده است را بررسی کنید.

معایب قالب رایگان وردپرس

  • گزینه های پیشنهادی محدود
  • عملکرد و ویژگی های محدود
  • منحصر به فرد نبودن
  • عدم تعهد و تضمین

بهترین قالب وردپرس

دنیای آنلاین و مجازی در حال افزایش است زیرا در هر سایت هزاران وب سایت راه اندازی میشود همانطور که گفته شد پس از راه اندازی یک سایت باید در اولین قدم جلوه خوبی به آن ببخشیم که برای این کار باید از قالب های وردپرس استفاده کنیم.

اگر بخواهیم قالب های رایگان و غیر رایگان را باهم بررسی کنیم قطعا قالب های پولی موفق تر خواهند بود زیرا این قالب ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که باعث شده کاربران بیشتر از این قالب ها برای سایت خود استفاده کنند.

قالب های رایگان وردپرس انواع مختلفی دارند که ما درادامه سعی میکنیم برخی از قالب های وردپرس را که نسبت به بقیه قالب ها قابلیت زیادی دارند را باز گو کنیم.

بهترین قالب وردپرس

1 – قالب وردپرس Total

Total یکی از بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان است. Total همانطور که از نامش پیداست یک قالب پکیج کامل با تمام ویژگی هایی است که برای ایجاد یک سایت به آن نیاز دارید. این قالب دارای طراحی تمیز و ظریف با رنگ های پر جنب و جوش (گزینه قابل تغییر رنگ قالب) و بخش های اختلاف منظر است.

واکنش گرا یکی از بهترین ویژگی های این قالب است که مد نظر بسیاری از کاربران می باشد.برای طراحی سایت های تجاری، شرکتی و… میتوانید از این قلب استفاده کنید این قالب بخش های بسیاری دارد که میتوانید پس از نصب و فعال سازی آن ها را سفارش سازی کنید دانلود این قالب کاملا رایگان است که میتوانید برای دانلود از مخزن وردپرس استفاده کنید.

2 – قالب وردپرس فروشگاهی رایگان Storevilla

قالب Storevilla نیز یکی دیگر از بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان است که میتوانید بدون پرداخت هزینه ای آن را نصب کنید، قالب storevilla یک قالب جذاب برای طراحی وب سایت های فروشگاهی می باشد.امروزه کاربران از این قالب برای راه اندازی کسب و کار های کوچک و بزرگ استفاده میکنند.

قالب فروشگاهی Storevilla یک پوسته کاملا فارسی سازی شده است که به صورت رایگان در مخزن وردپرس قرار گرفته و تا کنون بیش از 5000 هزار بار نصب فعال داشته است، اگر بخواهیم به برخی از امکانات کلی این پوسته بپردازیم می توان به طراحی واکنش گرا، تنظیمات گسترده، راستچین سازی کامل و همچنین پشتیبانی از ابزارک اشاره کرد.

3 – قالب وردپرس دیسکی (Discy)

قالب دیسکی سومین قالب اریگان وردپرس است که میتوانید با استفاده از این قالب کاربران سایتتان را به چالش بکشید قالب دیسکی یک قالب منحصر به فرد برای پرسش و پاسخ است. یکی از بهترین روش های افزایش سئو سایت استفاده از قالب پرسش و پاسخ است اگر سایتتان پر بازدید است و دوست دارید ماندگاری کاربرانتان را افزایش دهید بهتر است از این قالب استفاده کنید این قالب جذاب میتواند مسیر کسب درآمد شما را تغییر بدهد.

نکته : همانطور که میدانید و در این مقاله نیز بارها اشاره شد از قالب های رایگان نمی توانید یک سایت حرفه ای ایجاد کنید زیرا قابلیت آنچنانی ندارند اگر قصد راه اندازی یک سایت حرفه ای را دارید بهترین راه استفاده از قالب های غیر رایگان همچون قالب وودمارت است.

قالب وودمارت یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس است که توانسته نظر بسیاری از کاربران ایرانی وغیر ایرانی را به سمت خود جلب کند این قالب به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده تا کاربران بتوانند هم در موبایل و هم در کامپیوتر از آن استفاده کنند وودمارت تضمین می کند که وب سایت شما در هر دستگاهی که شما فکرش را بکنید، بهترین حالت ممکن را از خودش به نمایش خواهد گذاشت.

قالب وردپرس دیسکی

سوالات متداول

1 – آیا قالب های رایگان وردپرس قابل تنطیم هستند؟

سفارش سازی در همه قالب های وردپرس وجود دارد و همه کاربران میتوانند پس از نصب قالب آن را سفارش سازی کنند اما اگر قصد دارید سفارش سازی بیشتری انجام دهید بهتر است از قالب های غیر رایگان استفاده کنید.

2 – آیا قالب های وردپرس رایگان بی کیفیت هستند؟

یکی از مشکلات کاربران امروزی این است که به دلیل رایگان بودن قالب فکر می کنند از کیفیت خوبی برخوردار نیست در صورتی که این اشتباه است قالب های رایگان فقط سفارش سازی محدودتری نصب به قالب های وردپرس غیر رایگان دارند.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا