به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

سوپرسل استور : جایگزینی برای خرید کلش اف کلنز با تگ اکانت!

سوپرسل استور این روزها به روشی پر استفاده برای علاقمندان به خرید کلش اف کلنز تبدیل شده است. روشی که سوپرسل آن را جایگزینی برای خرید با تگ اکانت میداند و برای بازیکنان جوایز ویژه ای درنظر گرفته تا آنهارا ترغیب کند! اما موضوع مهم تر این است که سوپرسل استور تا چه اندازه در دسترس کاربران ایرانی است و آنها امکان بهره‌مندی از این پاداش های ویژه را دارند یا خیر؟ سوپرسل استور چه ویژگی خاصی نسبت به خرید کلش اف کلنز با تگ اکانت دارد که بازیکنان آن را ترجیح دهند؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید…!

 حذف خرید کلش اف کلنز با تگ اکانت!

مدتی قبل بود که سروصدای خرید های مربوط به بازی کلش اف کلنز آن هم بدون ورود به بازی و تنها با Tag اکانت ، جنجال زیادی در میان بازیکنان به راه انداخت! داستان از این قرار بود که کمپانی سوپرسل به ناگهان سیاست خود را درمورد خریدهای درون بازی تغییر داد و تصمیم گرفت سهولت بیشتری برای بازیکنانش ایجاد کند تا آنها برای خرید صرفا به پرداخت از طریق گوگل پلی محدود نباشند بنابراین اقدام به عقد قرارداد با تعدادی از فروشگاهی معروف گیمینگ مثل RazerGold یا Midasbuy نمود تا کاربران بتوانند صرفا با تگ اکانت خود از طریق این فروشگاه ها اقدام به خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز یا جم کنند!

همزمان با این داستان ، تیم توسعه دهنده کلش اف کلنز از قابلیت گیفت گلدپس نیز رونمایی نمود تا جذابیت خرید با تگ دو چندان شود بنابراین شما این امکان را داشتید تا 8 عدد گلدپس در هر ماه در اکانت خود ذخیره کنید و آنها را به دوستان خود نیز گیفت کنید! همین موضوع باعث شد تا خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز بخصوص توسط کاربران ایرانی به یکباره دو چندان شود چراکه با توجه به نوسانات قیمت دلار ، بازیکنان حالا این امکان را داشتند که تا 8 بلیت طلایی برای 8 ماه آینده خود ذخیره کنند.

اما این مزایای خوب بخصوص برای بازیکنان ایرانی که از خرید مستقیم محروم هستند و همواره ترس از دست دادن اکانت خود را دارند ، زیاد دوام نداشت چراکه سوپرسل اقدام به گسترش فروشگاه اختصاصی خود را کرده است و به همین دلیل برای بازگرداندن بازیکنان برای خرید از سوپرسل استور در اقدامی کاملا انحصار طلبانه ، قرارداد خود را با فروشگاه های جانبی که در بالا ذکر کردیم جهت خرید کلش اف کلنز با تگ اکانت لغو کرده است. بنابراین عملا میتوان گفت روش خرید با تگ اکانت توسط کمپانی سوپرسل حذف شده و دیگر قابل استفاده نیست!!

word image 61657 2

گسترش محصولات سوپرسل استور

همانطور که شاید در گوشه و کنار فضای مجازی شنیده باشید ، سوپرسل استور چند سالی است که بصورت چراغ خاموش برای فروش محصولات درون بازی کلش اف کلنز (و دیگر بازیهای سوپرسل) درحال فعالیت است اما این فعالیت تا همین چند وقت پیش صرفا به امکان خرید جم و بلیت طلایی محدود میشد! در ماه های اخیر سوپرسل بطور شگفت انگیزی استور خود را گسترس داده تا حدی که برای بازی کلش اف کلنز شما امکان خرید انواع اسکین ، منظره ها و حتی آفرهای روزانه را نیز دارید! البته این موضوع تنها به بازی کلش اف کلنز محدود نیست و سوپرسل استور برای تمامی بازیهای این کمپانی مثل براول استارز و کلش رویال نیز چنین قابلیتی را فراهم کرده است.

پاداش خرید از سوپرسل استور

اما دلیل انگیزه بازیکنان ایرانی برای خرید از سوپرسل استور چیست؟ پاسخ ساده است : جوایز بیشتر! ظاهرا کمپانی سوپرسل در این یه موضوع سیاست خسیسانه خود را کنار گذاشته و برای ایجاد انگیزه بیشتر بازیکنان بمنظور خرید از سوپرسل استور بجای خود بازی ، جوایز ویژه ای مثل جم ، انواع آیتم های جادویی ، اسکین و حتی منظره کلش اف کلنز نیز در نظره گرفته که هرچه مقدار خرید شما بالاتر برود ، جوایز بهتری نیز دریافت میکنید.

word image 61657 3

امکان خرید از سوپرسل استور برای بازیکنان ایرانی

حال با توجه به توضیحات بالا سوال مهم اینجاست که آیا بازیکنان ایرانی امکان خرید از سوپرسل استور را دارند؟ پاسخ متاسفانه منفی است! کمپانی سوپرسل شمشیر را برای ایرانیان از رو بسته و بعد از تحریم بازیهایش برای IP ایران ، سوپرسل استور نیز مسدود شده است بنابراین شما تنها با برنامه های گذر از تحریم امکان بازکردن سایت سوپرسل استور را خواهید داشت.

البته شاید بتوانید در مرتبه اول یا دوم با استفاده از فروشگاه های فعال در این زمینه مثل وارزون سیتی ، بتوانید اقدام به خرید محصولاتی مثل بلیت طلایی ، منظره یا اسکین ها از سوپرسل استور نمایید اما به محض آنکه جوایز را دریافت کردید دیگر قادر به خرید مجددا نخواهید بود و با ارورهای پرداخت مواجه خواهید شد چراکه سوپرسل به هویت واقعی شما پی برده است!

بنابراین اگر واقعا میخواهید برای خرید کلش اف کلنز کسی وارد اکانت شما نشود و تمامی خریدها مستقیما از سوپرسل استور برای شما انجام شود ، میتوانید سری به سایت وارزون سیتی که یکی از مراجع معتبر برای خرید کلش اف کلنز است بزنید اما قبل از آن حتما حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید خودتان در سوپرسل استور لاگین کنید!

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا