ریپورتاژ تبلیغاتی

بهترین کتابهای زبان انگلیسی در سال 1401

Ready for Charb gif

بسیاری از مردم ایران در اولین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی با دغدغه ها مختلفی روبرو می شوند که یکی از آن ها، انتخاب کتاب صحیح برای یادگیری زبان بصورت خودآموز در خانه است.

حتما بخوانید: ۱۰۰ تا از بهترین کانال های انگلیسی زبان تلگرام

اگر شما هم از اینگونه افراد هستید باید مسیر خرید کتاب خود را در دو حالت آفلاین و آنلاین جستجو کنید، کتاب فروشی ها اصولا دنبال کسب منافع حداکثری خودشان هستند و نمی توانند مشاوره مناسبی را در جهت انتخاب و خرید کتاب به شما بدهند ولی طبق بررسی های صورت گرفته در وبسایت کتاب لند و پرسش از متخصصین آموزش زبان که در زمینه فروش آنلاین کتاب زبان فعالیت دارند، شما به راحتی می توانید با مطالعه این قسمت متوجه این موضوع شوید که کدام کتاب ها بعنوان بهترین کتابهای حوزه زبان انگلیسی می باشند که می توان بصورت خودآموز از آن ها استفاده کرد.

بهترین کتاب های زبان انگلیسی

معرفی بهترین کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

در این بخش از مقاله شما با کتاب های خودخوانی آشنا خواهید شد که می توانند زبان شما را در مدت زمان کوتاه دگرگون کنند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

مجموعه کتاب های Grammar in Use یکی از بهترین و پرفروش ترین منابع آموزش دستور زبان انگلیسی هستند که در سه سطح با دو لهجه امریکن و بریتیش به چاپ رسیدند. در صفحه اول هر درس ابتدا گرامر مورد نظر توضیح و آموزش داده شده و در صفحه دوم تمرین های مرتبط با آن آورده شده است، این مجموعه، گرامر ها را به صورت خودآموز Self- study و با توضیحات ساده و تمرین های ترکیبی به خواننده آموزش می دهد. لازم به ذکر است که این کتاب مناسب افرادیست که می خواهند گرامر رو به صورت جنرال دوره کنند. نسخه امریکن شامل کتاب های Basic Grammar in use ، Intermediate Grammar in use و Advanced Grammar in use است و نسخه بریتیش شامل کتاب های Essential Grammar in Use ،English Grammar in Use ، Advanced Grammar in use است.

مجموعه کتاب های Betty Azar دارای 3 جلد است که هر کدام، نکات آکادمیک را آموزش و کاربرد گرامر در مهارت هایReading و Writing را مورد بررسی قرار می دهند. سطح بندی این کتاب به گونه ای است که شما به راحتی می توانید از آن بهره ببرید، کتاب Basic English Grammar Betty Azar  برای زبان آموزانی که در سطح ابتدایی هستند طراحی گردیده و با داشتن تقریبا ۵۰۰ صفحه سعی در بیان تمام نکات گرامری با دقت و ظرافت خاصی دارد، سطح دوم کتاب Fundamentals of English Grammar Betty Azar است که برای آموزش گرامر در سطح متوسط می باشد و کتاب Understanding and Using English Grammarبعنوان آخرین سطح، پر از نکات آموزشی و تمرین های متنوع با حجمی به نسبت بالا است که مناسب سطح پیشرفته می باشد.

کتاب های زبان انگلیسی

مجموعه کتاب هایOxford Practice Grammar به عنوان یکی از منابع غنی و آموزشی برای یادگیری دستورالعمل زبان انگلیسی معرفی شده است. این مجموعه در سه سطح Basic , Intermediate , Advanced طبقه بندی شده است. در این کتاب تمام مسائل گرامری، همراه با مثال به زبان آموزان آموزش داده شده است و نکات گرامری در این کتاب بر اساس موضوع بندی دسته بندی شده است.

معرفی بهترین کتاب ها برای تقویت مهارت های Speaking و Listening

اکثر زبان آموزان در فراگیری نحوه گوش دادن و صحبت کردن به زبان انگلیسی دچار مشکل هستند و حتی پس از گذراندن دوره ها و جلسه های گوناگون نمی توانند به راحتی مانند افراد بومی صحبت کنند. اگر شما هم از اینگونه افراد هستید حتما باید با کتاب های آموزش لیسنینگ و اسپیکینگ آشنا شوید.

مجموعه کتاب های Speak Now از کتابهای آموزش مهارت های گفتاری و شنیداری انگلیسی به حساب می آید که یک مجموعه 4 جلدی است، این کتاب براساس لهجه و سیستم آمریکایی تنظیم و طراحی گردیده که با روش های نوین سعی در آسان نمودن صحبت کردن به زبان انگلیسی دارد. در مقابل این مجموعه، کتاب Speakout یکی از کتاب های بسیار پرطرفدار Speaking است که با لهجه بریتانیایی تنظیم شده است، اینکه کدام یک بهتر هستند، موضوع مفصلی است که باید درباره آن بحث گردد ولی از دیدگاه کارشناسی باید به این نکته توجه نمود که مجموعه اسپیک اوت بسیار کامل تر از مجموعه اسپیک نو می باشد.

دومین مجموعه ای که می توان برای بهبود این مهارت از آن استفاده کرد کتاب های Speak English Like an American و Speak English Around Town است که هر کدام تک جلدی بوده و از حجم کمی برخوردار هستند. این مجموعه برای افرادی طراحی شده است که می خواهند انگلیسی را بهتر و سلیس تر صحبت کنند، در این کتاب بیش از 300 مورد از رایج ترین اصطلاحات و عبارات انگلیسی آمریکایی در دیالوگ های جذاب، همراه با مثال های کاربردی فراوان برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی ارائه شده است.

کتاب Impact Values یکی دیگر از کتاب هایی است که مورد تایید بسیاری از اساتید می باشد و به علت داشتن موضوعات دسته بندی شده می تواند تاثیر بسزایی در اسپیکینگ خواننده بگذارد، در ضمن این کتاب تک جلدی بوده و بعنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان می باشد.

مجموعه کتاب های Tactics for Listening یک دوره آموزشی سه سطحی برای تقویت مهارت های Speaking و listening است که جزء پرفروش ترین کتاب های سال اخیر است، این کتاب ها شامل اطلاعات مفید شنیداری و درس های گوناگون با سطح بندی مناسب برای بزرگسالان است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید که پیش نیاز یادگیری صحبت کردن، گوش کردن دقیق به افراد بومی است.

معرفی بهترین کتاب ها برای تقویت مهارت Reading

مهارت ریدینگ از جمله مهارت هایی است که خواننده اغلب از مواجهه با آن دوری می کند و هرگز نمی تواند رابطه خوبی را با اینگونه کتاب ها برقرار کند ولی مجموعه Inside reading و کتاب Active Skills For Reading کار یادگیری را برا خواننده بسیار راحت نموده اند و شما را با مجموعه ای از متن های مختلف روبرو می کنند تا بتوانید سطح خود را از intro به پیشرفته برسانید. هر کدام از این کتاب ها دارای 5 سطح آموزشی هستند که هر کدام دارای فایل صوتی نیز می باشد، در ضمن باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به دنبال تقویت مهارت جنرال ریدینگ هستید باید از مجموعه اکتیو و اگر بدنبال آکادمیک ریدینگ هستید باید از مجموعه اینساید استفاده نمایید.

معرفی بهترین کتاب ها برای تقویت مهارتIELTS

آزمون های مختلف بین المللی زیادی برای مشخص شدن سطح زبان آموز در سرتاسر جهان برگزار می شود که یکی از آن ها آزمون رسمی آیلتس است. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید حتما باید کتاب های مناسب آزمون آیلتس را انتخاب کنید. در این قسمت شما با سه مجموعه پر طرفدار برای بهبود نمره خود در آزمون IELTS آشنا خواهید شد.

بهترین کتاب ها برای تقویت مهارتIELTS

کتاب Official Guide to IELTS کتابی جامع در زمینه آیلتس است که تمام نکات کاربردی هر چهار مهارت ضروری را به زبان آموز آموزش می دهد، در این کتاب بیشتر مطالب مهم به شکل Tips برای بیاد آوردن آورده شده است.

کتاب های تست IELTS Practice Test Plus و Cambridge English IELTS می توانند بعنوان منبع مناسبی برای آشنایی با نمونه سوالات آیلتس باشند.

کتاب Improve your Skills for IELTS، این کتاب برای هر چهار مهارت ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ کتاب های جداگانه ای را دارد که نمره شما را تا سطح 7.5 بالا می برد.

خرید اینترنتی کتاب

از قدیم الایام بسیاری برای خرید کتاب به فروشگاه های موجود در داخل سطح شهر مراجعه می کردند ولی این روش موجب بروز بعضی از مشکلات اعم از قیمت بالای کتاب یا موجود نبودن آن در هنگام خرید می گردد که خود موجب هدر رفتن وقت و هزینه هر شخص می شود، برای حل این مسئله فروشگاه های اینترنتی کتاب لند راهکارهایی را برای خرید آنلاین پیش روی شما گذارده اند که یکی از تکمیل ترین فروشگاه های آنلاین کتاب می باشد.

شما می توانید هنگامی که به استراحت می پردازید به راحتی با چند کلیک کتاب خود را بصورت اینترنتی خرید کنید، در ضمن خرید کتاب با تخفیف و ارسال فوری به سراسر کشور از دیگر مزایای خرید اینترنتی کتاب از سایت کتاب لند هست که پیشنهاد می‌کنیم این تجربه خرید کتاب آنلاین را از دست ندهید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا