ریپورتاژ تبلیغاتی

مزایای شرکت در دوره آیلتس فشرده نسبت به دوره‌های معمول

بسیاری از افرادی که قصد شرکت در دوره های فشرده ی آیلتس را دارند، در وهله ی اول باید از خود بپرسند که هدفشان از شرکت در دوره های فشرده چیست ، چرا این دوره را به دوره های معمولی ترجیح می دهند؟

هدف از یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

آیا قصد دارند به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنند؟

آیا در آستانه شرکت در یک رویداد بین المللی هستند که به زبان انگلیسی برگزار می شود؟

آیا سعی می کنند در یک شرکت بین المللی ترفیع کسب کنند و فکر می کنند تسلط به زبان انگلیسی کمک می کند ؟

آیا با استفاده از مهارت های زبان انگلیسی در زندگی روزمره خود احساس راحتی نمی کنند؟

پاسخ به این سوالات باعث می شود که هدف و زمان مشخصی را تعیین کنند و با توجه به این دوره ی مرتبط با هدف خود را انتخاب نمایند.

در صورتی که با توجه به هدفی که تعیین کردید انتخاب شما شرکت در دوره های فشرده است، در این مقاله قصد داریم در رابطه با مزایای شرکت در دوره آیلتس فشرده نسبت به دوره‌های معمول را توضیح دهیم.

دوره فشرده انگلیسی آیلتس چیست؟

دوره های فشرده آنلاین انگلیسی اصولا بیشتر هستند و معمولاً طولانی تر از دوره های حضوری هستند. در حالی که یک دوره استاندارد انگلیسی ممکن است یک یا دو بار در هفته درس داشته باشد، یک دوره فشرده انگلیسی معمولاً سه تا پنج روز در هفته برگزار می شود.

مزایای شرکت در دوره آیلتس فشرده نسبت به دوره‌های معمول چیست؟

اگر به دنبال بهترین راه برای بهبود سریع مهارت های انگلیسی خود برای شرکت در آزمون آیلتس هستید، بهترین گزینه شرکت در دوره های فشرده آیلتس می باشد.

صحبت کردن روزانه به زبان انگلیسی و مطالعه به مدت طولانی یک راه عالی برای آمادگی آزمون آیلتس است. دوره های فشرده انگلیسی به شما امکان می دهد این تکرار هارا داشته باشید و عادات جدید ایجاد کنید.

دوره های فشرده به شما این امکان را می دهد که از واژگان و دستور زبان جدیدی که یاد می گیرید به سرعت استفاده کنید و اصلاحات بلادرنگ را از معلم خود دریافت کنید.

یکی از حیاتی‌ترین جنبه‌های هر دوره زبان انگلیسی، فرصت ایجاد استفاده از مهارت‌های زبانی جدیدی است که یاد می‌گیرید.

ایجاد این تکرارها به مغز شما این امکان را می دهد که مسیرهای عصبی مورد نیاز برای یادگیری یک زبان را ساخته و تقویت کند تا جایی که بتوانید هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید، بدون اینکه به دنبال کلمات بگردید یا نیازی به فکر کردن در مورد نحوه بیان درست چیزها باشید.

کدام دوره فشرده آیلتس؟

آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران، با توجه به تجربه و نیاز زبان آموزان به دریافت مدرک زبان انگلیسی و نیز استقبال افراد برای دریافت مدرک آیلتس، دوره آیلتس فشرده و غیر فشرده آزمون آیلتس را به صورت آنلاین و حضوری و با یک برنامه ریزی منظم با استفاده از منابع معتبر و تحت نظر اساتید مجرب و حرفه ای و آشنا با آزمون آیلتس برگزار می کند..

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا