ریپورتاژ تبلیغاتی

دیدن لایک های دیگران در اینستاگرام

Ready for Charb gif

در چند سال اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین تمام کاربران جهان پیدا کند. در حال حاضر این شبکه اجتماعی را می توان پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی در دنیا دانست. طبق داده های موجود هم اکنون بیش از 2 میلیارد نفر در دنیا مشغول به فعالیت در این شبکه اجتماعی هستند که این رقم بسیار بالایی می باشد. در کشور ما نیز با تحریم تلگرام، بیشتر افراد به فعالیت در اینستاگرام روی آورده اند. طبق بررسی های صورت گرفته، هم اکنون بیش از 35 میلیون نفر از مردم کشور ما در این شبکه اجتماعی عضو هستند. یعنی از هر دو نفر ایرانی یک نفر دارای حساب در اینستاگرام می باشد. با وجود این محبوبیت بیشتر افراد سعی می کنند تا در این شبکه کسب و کار خود را راه اندازی کنند و بتوانند در شرایط اقتصادی این روزهای بازار، با پرداخت هزینه های کمتر به اهداف تجاری خود رونق بخشند.

اینستاگرام دارای قابلیت های زیادی می باشد. شاید شما هم اصطلاحاتی مانند follow، unfollow، like به گوشتان خورده باشد.  شما با ساخت یک حساب کاربری می توانید افراد دیگر را فالو کنید و در جریان فعالیت های روزانه آنها از طریق استوری و پست قرار بگیرید. یک قابلیت دیگر اینستاگرام unfollow می باشد.

حتما بخوانید: روشهای افزایش فالوو اینستاگرام

آنفالو به معنی دنبال نکردن یک حساب کاربری می باشد. به این صورت که شما وقتی تمایلی برای دنبال کردن یک حساب نداشته باشید می توانید حساب آن شخص را آنفالو کنید تا دیگر فعالیت آن شخص در استوری و پست هایش برای شما نمایان نشود. اما می رسیم به اصطلاح لایک کردن. در ادامه همراه ما باشید که بطور مفصل در مورد لایک توضیح خواهیم داد. امروزه این مورد تبدیل به یک راه کسب در آمد شده است، بسیاری اقدام به خرید لایک اینستاگرام میکنند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

instagram

لایک در اینستاگرام

در واقع لایک به معنای پسندیدن یک پست و یا استوری می باشد. کاربران اینستاگرام زمانیکه یک پست را دوست داشته باشند اقدام به لایک آن پست می کنند. در واقع با لایک کردن علاقه ی خود را به آن محتوای منتشر شده نشان می دهند. تا چند ماه گذشته لایک کردن فقط در قسمت پست ها امکان پذیر بود اما در آخرین آپدیت ارائه شده، اینستاگرام این امکان را به کاربران خود داد تا بتوانند استوری هایی که برایشان جذاب و جالب بوده را نیز لایک کنند. لایک در قسمت لایوهای اینستاگرام نیز فعال می باشد. در کل لایک برای نشان دادن علاقه به محتوای منتشر شده می باشد.

یکی از عواملی که تاثیر زیادی در الو شدن پیج دارد میزان لایک های آن پیج می باشد. بسیاری از افراد زمانی که اقدام به دنبال کردن یک پیج می کنند، ابتدا به قسمت پست های منتشر شده آن حساب می روند و میزان لایک ها و کامنت های آن پست را بررسی می کنند. هر چقدر این میزان بالاتر باشد امکان فالو شدن آن حساب نیز بیشتر می شود. بالا بودن لایک ها و کامنت ها نشان از واقعی بودن پیج شما می باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه لایک بالا نشان دهنده یک پیج قوی و فعال نمی باشد. بسیاری از صاحبان حساب های اینستاگرام اقدام به گرفتن لایک، کامنت، فالوور فیک می کنند تا کاربران دیگر را گول بزنند. پس هیچ وقت تعداد بالای لایک و فالوورهای یک شخص را ملاک فالوو کردن آن فرد قرار ندهید.

دیدن لایک های خود در اینستاگرام

برای دیدن لایک های پست های خود فقط کافیست به پست مورد نظر خود بروید و سپس گزینه Like را انتخاب کنید. در این بخش لیستی از افرادی که پست شما را لایک کرده اند برای شما نمایان می شود. شما به همین راحتی می توانید اطلاعاتی در مورد افرادی که پست هایتان را لایک کرده اند بدست آورید. در روشی دیگر زمانیکه یک فرد پست شما را لایک کند یک اغلان از طرف اینستاگرام برای شما فرستاده می شود و شما از طریق آن اعلان مطلع خواهید شد که پست شما توسط چه کسی لایک شده است.

حالا اگر دوست دارید که بدانید خودتان در طول روز چه پست هایی را لایک کردید کافیست این مسیر را طی کنید. به setting رفته، سپس به قسمت account می روید. در قسمت اکانت روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک می کنید. در این قسمت لیستی از لایک هایی که انجام دادید برای شما نمایان می شود. در این قسمت لیست 300 لایک آخر شما نشان داده می شود.

لایک  در اینستاگرام

دیدن لایک های دیگران در اینستاگرام

شاید شما هم دوست داشته باشید تا اطلاعاتی از لایک های دیگران در اینستاگرام بدست آورید. اینکار را افراد بیشتر برای دیدن لایک های پیج رقبا انجام می دهند. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

تا قبل از سال 2011 افراد قادر بودند تا لایک های و فعالیت های یکدیگر را ببیند. این کار نوعی نقض حریم خصوصی حساب می شد، زیرا شما به راحتی می توانستید فعالیت های کاربران مورد نظر خود را زیر نظر داشته باشید. با این کار شما متوجه فعالیت های دیگر کاربران می شدید. اما بعد از گذشت مدتی برای حفظ حریم خصوصی کاربران خود ترجیح داد تا این امکان را حذف و غیر فعال کند. با حذف این امکان، دیگر صفحه ای که فعالیت فالوورها را نشان می داد برای شما نمایان نمی شود. با اینکار افراد دیگر نمی توانند فعالیت دیگر کاربران اینستاگرام را بررسی کنند.

اما راه هایی برای دیدن لایک های صورت گرفته دیگر کاربران می باشد که در ادامه دو روش آن را برای شما شرح خواهیم داد. البته مطالب کامل این مقاله در سایت خرید فالوور واقعی مستر فالوور موجود است.

  1. در روش اول وقتی شما پست های مختلف دیگر پیج ها را می بینید در قسمت لایک آن پست، اگر فردی از فالوورهای شما آنرا لایک کرده باشد نام آن شخص در قسمت لایک برای شما نشان داده می شود. اما اینکار بسیار زمان بر می باشد و وقت زیادی را می گیرد.
  2. در یک روش آسان می توانید سراغ پیج مورد نظر خود بروید و سپس به قسمت لایک پست ها بروید. در این قسمت می توانید نفراتی را که آن پست را لایک کرده اند مشاهده نمایید. پیج های کاری می توانند در این قسمت فالوورهای هدف خود را پیدا کنند و حتی با آنها تعامل کنند. این روش بسیار خوبی برای جذب مخاطب رایگان می باشد.

بطور کلی رشد و پیشرفت در اینستاگرام برای همه مردم امروزه یه موضوع مهم شده است، شناخت تمامی امکانات و ویژگی های این برنامه بیش از گذشته ارزشمند شده است. از همین رو بسیاری از کسب و کارها روی به ارائه خدمات اینستاگرام آورده اند. مجموعه مستر فالوور با پنل فالوور رایگان یکی از مجموعه هایی است که بصورت تخصصی به ارائه خدمات در این حوزه پرداخته است.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    آیا پیج های اینستاگرام میتونن کاری کنن که وقتی رفتیم تو قسمت لایک مثلا یک پستی ، نبینیم چه افرادی اون پست رو لایک کردن ؟
    برای مثال پیجی هست که قبلا دوستم پستای پیجش لایک کرده بود الان که میرم همون پستهارو میبینم دیگه نشون نمیده که دوستم اون پست هارو لایک کرده و اسمش نمیاره .حتی وقتی میرم تو قسمت لایک ها مثلا سیزده هزار نفر پست رو لایک کردن ولی در کل مثلا پنجاه نفر رو نشون میده که اون پست رو لایک کردن

    1. ب جوابی رسیدین ؟ ب منم بگین.من میخام لابک های شخثی و ببینم ک دست های پیج دیگه رو لایکیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا