ریپورتاژ تبلیغاتی

نحوه دانلود از اینستاگرام + 3 ابزار رایگان

Ready for Charb gif

اینستاگرام برخلاف اکثر شبکه‌های اجتماعی دیگر اجازه‌ی دانلود محتوا را به کاربران خود نمی‌دهد. در این مقاله به بررسی نحوه‌ی دانلود از اینستاگرام و ابزارهای کمکی برای این کار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از ربات

ربات‌های اینستاگرامی نسل جدیدی از ابزارها هستند که برای استفاده های خاصی طراحی شده اند. ربات‌ها قابلیت‌های متعددی دارند که شامل افزایش فالوور، ارسال کامنت، حذف فالوور فیک و ارسال پست اتوماتیک دارند. قابلیت‌های ربات‌ها به این موارد محدود نمی‌شود و برخی از آن‌ها می‌توانند به سادگی و به صورت ناشناس محتوای مورد نظر شما را دانلود کنند. در ادامه به معرفی چند ربات و نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید: راحت ترین راه دانلود از اینستاگرام (فیلم+عکس)

1. ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو

تیم اینبو تولید کننده‌ی یکی از قدیمی‌ترین ربات‌های اینستاگرام است که به خاطر شناسایی نشدنش از طرف اینستاگرام معروف است. دانلودر قدرتمند و ناشناس این ربات به شما اجازه می‌دهد تا هر محتوایی را به سادگی دانلود و در گالری خود ذخیره کنید. نحوه دانلود از اینستاگرام با ربات اینبو به شکل زیر است:

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

  1. وارد صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن در ربات اینستاگرام شوید و برنامه را نصب کنید.
  2. روی ورود با گوگل ضربه بزنید.
  3. اکانت خود را اضافه کنید.
  4. پایان! پست، استوری و هایلایت‌های هر کسی را بدون محدودیت و با بالاترین کیفیت به صورت ناشناس ببینید و دانلود کنید.

ربات اینستاگرام اینبو رایگان، ساده و سریع است و همراه با آپدیت‌های اینستاگرام به روزرسانی می‌شود. مزیتی که باعث شد تا در این قسمت فقط به ربات اینستاگرام اینبو اشاره کنیم، نداشتن هرگونه تبلیغ در محیط برنامه است که استفاده کردن از آن را بسیار ساده کرده است. برای گرفتن اطلاعات تکمیلی و استفاده از سایر امکانات این برنامه می‌توانید به نحوه دانلود از اینستاگرام مراجعه کنید.

2. ربات تلگرامی Regram

در کنار برنامه‌های ساده و کاربردی که می‌توانند کار دانلود محتوای اینستاگرام را بسیار ساده کنند، برخی از افراد ترجیح می‌دهند از ربات‌های تلگرامی استفاده کنند. مشهورترین ربات تلگرامی که می‌تواند محتوای اینستاگرام را دانلود کند Regram نام دارد. این ربات ساده و سریع است اما به تازگی اشتراکی شده است. با وجود این که برنامه‌های رایگان بسیاری برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد اما می‌توانید هزینه‌ی اشتراک این ربات را بپردازید و از آن لذت ببرید. برای استفاده از این ربات کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابزار تغییر آی پی خود را روشن کنید.
  2. وارد تلگرام شوید.
  3. عبارت Regram را در قسمت جستجو وارد کنید.
  4. ربات را راه اندازی کنید.
  5. لینک دقیق پست مورد نظر خود را در قسمت تعیین شده وارد کنید.
  6. پست مورد نظر را دانلود کنید.

اگر لینک مورد نیاز در مرحله‌ی 5 را در اختیار ندارید، با روش زیر به سادگی آن را پیدا کنید:

  1. وارد اینستاگرام شوید.
  2. پست مورد نظر را پیدا کنید.
  3. روی علامت سه نقطه در گوشه‌ی پست ضربه بزنید.
  4. عبارت Copy URL را انتخاب کنید.

برای استوری هم همین فرآیند را تکرار کنید. مشکل اصلی ربات Regram این است که نمی‌توان پست‌های مورد نظر را بدون سین خوردن دانلود کرد. شما برای دانلود استوری اینستاگرام فرد مورد نظر باید وارد استوری شوید، اما در ربات اینستاگرام اینبو، این کار با سرچ کردن مستقیم از داخل ربات ممکن است و نیازی نیست تا به اینستاگرام برگردید.

راهنمای نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت

راهنمای نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت

سایت‌های خدماتی در سراسر اینترنت وجود دارند و کارهای مانند دانلود پروفایل اینستاگرام با این کارها موضوع جدیدی نیست. اما هر سایتی کیفیت کافی برای استفاده را ندارد. برخی از این سایت‌ها تبلیغات زیادی دارند که سرعت آن‌ها را به شدت کم می‌کند. برخی دیگر از این سایت‌ها برای کیفیت‌های مناسب محتوا نیاز به خریداری اشتراک دارند. استفاده از سایت‌های زیر می‌تواند برای یک دانلود بی دردسر مفید باشد.

1. سایت Igram

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت Igram بسیار ساده است. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد برنامه‌ی اینستاگرام شوید و پست مورد نظر خود را پیدا کنید.
  2. با استفاده از روشی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، لینک آن را کپی کنید.
  3. وارد سایت Igram شوید.
  4. لینک را در محل خود جایگذاری کنید.
  5. کیفیت مورد نظر برای دانلود را انتخاب کنید.
  6. دانلود را انجام دهید و تبلیغ را رد کنید.

همانطور که ربات اینستاگرامی Regram قابلیت مشاهده‌ی استوری بدون سین خوردن را نداشت، سایت Igram هم نمی‌توان این امکان را به کاربران خود دهد. استفاده از سایت‌ها معمولا برای دانلود عکس پروفایل استفاده می‌شود چون نیازی به مخفی کردن ندارد اما اگر مایل به دانلود سریع محتوای مورد نظر خود هستید، این سایت می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

2. ابزار آنلاین Instasave

سایت دیگری که می‌تواند در دانلود عکس پروفایل اینستاگرام و البته سایر انواع محتوا مفید باشد، اینستاسیو است. محیط کاربری این سایت تقریبا مانند Igram است. نحوه‌ی دانلود از اینستاگرام توسط این ابزار آنلاین هم کاملا مانند سایت قبل است.

تاثیر نوع ابزار در نحوه دانلود از اینستاگرام

در این مقاله به بررسی 2 دسته از ابزارهای دانلود از اینستاگرام پرداختیم. استفاده از این ابزارها کاملا اختیاری است و اولویت خاصی نسبت به هم ندارند اما سعی کردیم بهترین ابزارها را در اولویت قرار دهیم.

تفاوت اساسی بین این 4 ابزار، راحتی در استفاده از آن است. ربات اینستاگرام اینبو برخلاف سایر موارد قابلیت جستجو بین محتوای یک پیج را دارد. یعنی شما نیازی ندارید تا برای دانلود هر پست یا استوری یک بار دیگر به اینستاگرام برگردید. تنها کاری که باید انجام دهید، تایپ کردن نام اکانت است تا در بین اکانت‌های دیگر آن را پیدا کنید (دقیقا مانند اپلیکیشن اینستاگرام). سپس بین استوری‌های آن بچرخید، موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی ابزارها و نحوه دانلود از اینستاگرام پرداختیم. اگر ابزار دیگری برای دانلود از اینستاگرام می‌شناسید در قسمت نظرات سایت مطرح کنید تا دیگران از آن استفاده کنند یا در بروزرسانی‌های بعدی به مقاله اضافه کنیم. اگر در استفاده از این ابزارها دچار مشکل شدید برای ما در کامنت‌ها بنویسید تا شما را راهنمایی کنیم.

شما از چه ابزاری برای دانلود عکس پروفایل استفاده می‌کنید؟ به نظر شما بهترین دانلودر اینستاگرام کدام است؟

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا