به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

خرید سریع پول بازی های آنلاین موبایلی از ونوم استور

یکی از روش هایی که می توانید به کمک آن، در بازی ها به سرعت بیشتری پیشرفت کنید یا آیتم های جذاب و اسکین های مختلفی را خریداری کنید، استفاده از خدمات پرداخت درون برنامه ای است. به کمک این روش شما با شارژ کردن اکانت خود به مقدار موردنیاز، می توانید از خدمات ویژه و خاصی که در بازی ها وجود دارد استفاده کنید. بیشتر بازی های آنلاین از این بخش برای کسب درآمد استفاده می کنند. همچنین سیستم های مانند بتل پس نیز در بازی ها وجود دارد که برای داشتن نسخه پرمیوم آنها، باید به سراغ خرید درون برنامه ای بروید.

در این مقاله به سراغ بازی هایی خواهیم رفت که شما می توانید خدمات، آیتم ها و پول درون برنامه بازی را به کمک وب سایت ونوم استور با سرعت و امنیت بسیار بالا تهیه کنید و سپس آیتم هایی که دوست دارید را در گیم خود خریداری کنید. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

ونوم استور چه خدماتی را در اختیار گیمرها می گذارد؟

در هر پلتفرم و کنسولی بازی می کنید یا اگر نیازمند خرید، گیفت کارت هستید، می توانید از خدمات ونوم استور استفاده کنید. خدمات ونوم استور به دو دسته تقسیم می شود. بخش اول مربوط به گیفت کارت ها می شود که لیست کاملی از محصولات این حوزه را ونوم استور در کوتاه ترین زمان ممکن و تحویل آنی در اختیار شما قرار می دهد. بخش دیگر این وب سایت در حوزه فروش پول و جم درون برنامه ای فعالیت می کند که به شما این امکان را می دهد تا بسته به نیاز و بودجه خود، بتوانید سکه و جم بازی مورد نظر را در سریع ترین حالت ممکن و با قیمت مناسب خریداری کنید. در ادامه لیست برخی خدمات وب سایت ونوم استور را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید تنوع خدمات این مجموعه را بهتر بشناسید.

خرید یوسی پابجی موبایل

یکی از مهمترین خدمات ونوم استور در حوزه پابجی موبایل است. شما به کمک این بخش قادر هستید تا خرید یوسی پابجی از ونوم را به راحتی انجام دهید. در اصل یوسی به عنوان پول درون برنامه شناخته می شود که به کمک آن می توانید آیتم ها، اسکین ها، سلاح ها، چارم، بتل پس و بسیاری از موارد نفیسی که در بازی وجود دارد را به کمک آن تهیه کنید.

در اصل پابجی موبایل یک بازی بتل رویال رایگان است، اما شما برای اینکه به محتواهای بیشتر و آیتم های جذاب و خفن دست پیدا کنید، باید به جمع آوری UC مشغول شوید. خوشبختانه بتل پس این بازی به گونه ای است که شما با دوبار خرید آن، می توانید بقیه بتل پس ها را به صورت رایگان با جوایزی که در بتل پس به شما داده می شوید، برای خودتان خریداری کنید. به همین دلیل خرید دو بتل پس به شما کمک می کند تا مدت ها از خرید UC بی نیاز شوید و آیتم های مختلفی را از شاپ بازی خریداری کنید.

خرید جم موبایل لجند

موبایل لجند یکی از بازی های محبوب آنلاین به شمار می رود که در آن با انتخاب یک شخصیت می توانید با تیم آپ کردن با دوستان خود با سایر رقبا مبارزه کنید. در این بازی یک پول درون برنامه به نام الماس وجود دارد که به کمک آن قادر هستید تا قهرمان جدید در بازی را خریداری کنید. همچنین به کمک این الماس ها، می توانید شخصیت های خود را ارتقا دهید و از طرفی نیز اسکین های جذابی برای آنها تهیه کنید.

یکی از مزایای اصلی الماس در بازی موبایل لجند، امکان خرید بتل پس می باشد. به کمک بتل پس شما وارد فاز جدیدی از بازی خواهید شد که در آن اسکین ها و آیتم های بسیاری وجود دارد. به همین دلیل می توانید در هر فصل، بهترین و جدیدترین اسکین ها را به کمک خرید جم موبایل تهیه کنید. وب سایت ونوم استور با بهره مندی از طراحی مدرن و بسیار ساده، به شما کمک می کند تا بتوانید خرید خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید و با این روش اکانت خود را شارژ کنید.

word image 60836 2

خرید جم فری فایر

بازی فری فایر، رقیب اصلی پابجی به شمار می رود. در این بازی بتل رویال شما می توانید با انجام دادن مراحل و ماموریت های مختلف، الماس کسب کنید. همچنین برای اینکه بتوانید راحت تر و سریع تر در بازی پیشرفت کنید و اسکین های جذاب تری تهیه کنید، می توانید به سراغ خرید جم فری فایر بروید. با این روش ما در هر رویداد یا بتل پسی که در بازی معرفی می شود، می توانید با خرید جم، آن را تهیه کنید و سپس با لول آپ کردن آن، اسکین ها و جوایز مختلفی را کسب کنید.

خوشبختانه فری فایر، تنوع بسیار زیادی در آیتم ها و اسکین ها دارد و حتی شما می توانید سلاح های خود را در بازی به کمک جم، شخصی سازی کنید. اگر علاقه مند به یک بازی خاص و جذاب هستید و به دنبال پیشرفت سریع یا خرد بهترین اسکین ها در دنیای باز های بتل رویال هستید، باید نگاهی به فری فایر بیاندازید.

خرید جم کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یکی از بازی های بسیار محبوب استراتژی می باشد که در بین ایرانی ها نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. در این بازی جم، اهمیت زیادی دارد. زیرا به کمک آن می توانید ساختمان های خود را در سریع ترین زمان ممکن، ارتقا دهید و با این روش سریع تر پیشرفت کنید. از اهمیت های دیگر جم در این بازی، می توان به خرید اسکین برای ساختمان ها و قهرمانان در بازی اشاره کرد.

همچنین در این باز یک سیستم رویدادی به نام بتل پس عرضه می شود که بازیکنان با صرف مقداری جم می توانند نسخه پولی آن را تهیه کنید و با این روش، آیتم ها و منابع بسیار زیادی را کسب کنند. این موضوع برای افرادی که دوست دارند در این بازی اکس پی زیادی کسب کنند، اهمیت ویژه ای دارد، به همین دلیل حتما، خرید جم و مزایای آن را در بازی تجربه و تست کنید. زیرا داشتن جم به اندازه کافی، سرعت ساخت و ساز شما را افزایش می دهد.

word image 60836 3

خرید کریستال گنشین ایمپکت

اگر علاقه مند به بازی های جهان باز هستید، حتما نام گنشین ایمپکت را شنیده اید. این بازی شما را به دنیایی کاملا جذاب و زیبا هدایت می کند که در آن می توانید با باز کردن شخصیت های مختلف و ارتقا آنها، جهان بازی را زیر و رو کنید. در این بازی تنوع بسیار زیادی از آیتم ها، قهرمانان و اسکین ها وجود دارد و شما با صرف آیتمی به نام کریستال، می توانید برای بدست آوردن این تجهیزات Wish بزنید.

با استفاده از این قابلیت شما می توانید جدیدترین نیروهای موجود در بازی را کسب کنید و دسته نیروها و همراهمان خود را به بهترین سلاح های موجود تجهیز کنید. در کنار این موارد، امکان خرید اسکین و بتل پس نیز در بازی وجود دارد. به همین دلیل شما با خرید کریستال جنسیس می توانید به بهترین و زیباترین تجهیزات بازی دسترسی داشته باشید. همچنین یک بتل پس نیز در بازی طراحی شده است که با انجام دادن ماموریت های آن، می توانید پاداش های بسیار زیادی را بدست آورید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین باز های موجود بر روی گوشی های هوشمند شناخته می شود. در این بازی شما قادر هستید تا با دوستان خود یا به صورت انفرادی بازی کنید و با کسب امتیاز و رتبه بیشتر، جایگاه ویژه ای برای خودتان دست و پا کنید. در این بازی یک پول درون برنامه ای به نام سی پی وجود دارد که کارهای مختلفی می توانید با آن انجام دهید.

به کمک سی پی و خرید آن از وب سایت ونوم استور، می توانید بتل پس پرمیوم بازی را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. در بتل پس های این بازی، همیشه اسکین ها و آیتم های جذابی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین برای خرید اسکین های خاص و شخصی از شاپ بازی، نیازمند سی پی هستید. اسکین برای قایق، هواپیما، سلاح ها، موتور، وسایل نقلیه و بسیاری از موارد دیگر در این بخش وجود دارد که تمام با سی پی قابل خرید هستند.

نتیجه گیری

وب سایت ونوم استور با داشتن سابقه بسیار طولانی در حوزه فروش جم و پول درون برنامه ای در بازی های مختلف، به گیمرها این اجازه را داده است تا بتوانند از بین سیل کثیری از این آیتم ها، براساس نیاز خود جم یا سی پی تهیه کنند. تیم ما همیشه در تلاش بوده تا پول درون برنامه بازی های مختلف را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد. در بخش بالایی مقاله تنها به برخی از خدمات وب سایت اشاره کرد ایم، به همین دلیل حتما برای پیدا کردن بازی های محبوب خود به وب سایت مراجعه نمایید و جم مخصوص بازی خود را با بهترین قیمت ها تهیه کنید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا