به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
آموزش های متنوع دیگر

6 بهترین سایت دانلود از پینترست (اندروید و آیفون)

پینترست یک پلتفرم رسانه اجتماعی و سرویس آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای بصری مانند تصاویر و ویدیوها را کشف، ذخیره و به اشتراک بگذارند. این پلتفرم به عنوان یک تخته یادداشت مجازی یا دفترچه دیجیتال عمل می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند محتوای مرتبط با علایق، سرگرمی‌ها و الهامات خود را جمع‌آوری و سازماندهی کنند.

پینترست به خاطر تمرکز بر کشف بصری شناخته شده و به ویژه برای یافتن ایده‌ها و الهام در دسته‌های مختلفی مانند مد، دکوراسیون منزل، آشپزی، سفر، تناسب اندام، پروژه‌های DIY (خودت انجام بده) و موارد دیگر محبوب است.

این پلتفرم یک تخته اعلانات مجازی ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند در آن محتواهایی به نام پین را کشف، ذخیره و به اشتراک بگذارند. این پین‌ها می‌توانند شامل تصاویر، ویدیوها، مقالات آموزشی و فهرست محصولات باشند. پینترست به عنوان یک منبع بی‌پایان از ایده‌های خلاقانه عمل کرده و برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان الهام‌بخش است. به همین دلیل، پینترست مزایای زیادی ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر با این پلتفرم جذاب آشنا خواهیم شد.

پین‌ها و بردها چیستند؟

پین‌ها و بردها از اجزای مهم پینترست هستند. یک پین هر نوع محتوایی است که معمولاً یک تصویر یا ویدیو است و کاربر آن را به مجموعه خود اضافه می‌کند. هر پین نمایانگر یک ایده، مفهوم یا الهام است که کاربر آن را جذاب می‌بیند و می‌خواهد آن را ذخیره یا با دیگران به اشتراک بگذارد.

این پین‌ها می‌توانند در مجموعه‌های موضوعی به نام بردها سازماندهی شوند. بردها مانند پوشه‌های مجازی هستند که به شما امکان می‌دهند پین‌های خود را بر اساس موضوعات یا عناوین خاص دسته‌بندی و مرتب کنید.

اپ خفن: شنیدن صدای دیگران از راه دور با 5 اپلیکیشن

به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک بازسازی خانه انجام دهید، می‌توانید یک برد با عنوان ایده‌های بهبود خانه ایجاد کرده و پین‌های مرتبط با طراحی، دکوراسیون و نکات بازسازی را در آن ذخیره کنید.

پینترست چگونه کار می کند؟

خواه به دنبال ایده‌های خلاقانه باشید، یا برنامه‌ریزی برای یک رویداد داشته باشید، و یا بخواهید آثار خود را به نمایش بگذارید، پینترست یک پلتفرم عالی برای خیال‌پردازی شما ارائه می‌دهد. حالا بیایید با هم بررسی کنیم که پینترست چگونه کار می‌کند:

شروع کار

برای ایجاد یک حساب کاربری در پینترست، به وب‌سایت پینترست بروید یا برنامه پینترست را از فروشگاه برنامه مورد علاقه‌تان دانلود کنید. شما می‌توانید با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت‌نام کنید، یا می‌توانید از حساب کاربری فیس‌بوک، گوگل یا اپل خود برای فرآیند ساده‌تر استفاده کنید. به علاوه، می‌توانید از سایت‌هایی مانند توییتر برای اتصال و شروع استفاده کنید، اما این اجازه را به پینترست می‌دهد که توییت‌های شما را در تایملاین‌تان بخواند.

برای کاربرانی که از اتصال در شبکه‌های اجتماعی مختلف لذت می‌برند، استفاده از توییتر گزینه‌ای عالی است. اما اگر فکر می‌کنید که این کار ممکن است به نوعی حریم خصوصی شما را تحت تأثیر قرار دهد، می‌توانید به جای آن از ایمیل استفاده کنید. ایمیل معمولاً از شما اطلاعات بیشتری نسبت به استفاده از یک حساب کاربری موجود در شبکه اجتماعی می‌پرسد. با این حال، نگران نباشید، این یک فرآیند استاندارد است و اطلاعات شما را از حساب کاربری موجود در شبکه اجتماعی دریافت نمی‌کند.

دانلود عکس از Pinterest با 3 روش (سایت آنلاین+ افزونه)

انتخاب نام کاربری

پس از انتخاب روش ثبت‌نام مناسب، از شما خواسته می‌شود یک نام کاربری انتخاب کنید. نام کاربری، شناسه منحصر به فرد شما در پینترست است، بنابراین نامی را انتخاب کنید که شما یا برندتان را نمایندگی کند اگر از پینترست برای مقاصد تجاری استفاده می‌کنید. به یاد داشته باشید که باید به سادگی به یاد بیاید و نوشته شود.

تکمیل پروفایل

در مرحله بعد، از شما خواسته می‌شود اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید. یک عکس پروفایل اضافه کنید که شخصیت شما را نشان دهد یا لوگوی برند شما باشد. یک عکس پروفایل واضح و دعوت‌کننده به دیگران کمک می‌کند تا شما و محتوای شما را در فید‌های خود بشناسند.

همچنین گزینه‌ای برای افزودن یک بیوگرافی کوتاه خواهید داشت. از این فضا استفاده کنید تا خودتان را معرفی کنید، علایق خود را توضیح دهید، یا به موضوع حساب کاربری پینترست خود اشاره کنید اگر از آن برای کسب‌و‌کار استفاده می‌کنید.

دنبال کردن علاقه‌ها

پینترست سپس از شما می‌خواهد که علاقه‌های خود را از یک مجموعه فهرست‌ها انتخاب کنید. این مرحله به پینترست کمک می‌کند تا فید محتوای شما را شخصی‌سازی کند و پین‌ها و بردهای مرتبط با علاقه‌های انتخابی شما را نمایش دهد.

شما می‌توانید هر زمان که بخواهید علاقه‌های خود را در فید خانگی خود، که مجموعه‌ای از تصاویر مختلف است، تغییر دهید یا اضافه کنید. این فید خانگی مشابه هر پلتفرم اجتماعی دیگری است و به شما امکان مشاهده محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افرادی که دنبال می‌کنید را می‌دهد.

یک بار برای همیشه پینترست رو یاد بگیر: آموزش تصویری روش استفاده از پینترست

یکی از چیزهایی که فید خانگی پینترست را از سایر پلتفرم‌های اجتماعی متمایز می‌کند، ماهیت کاملاً بصری آن است. پینترست تقریباً هیچ کلمه‌ای ندارد و تنها با استفاده از تصاویر به منظور جلب توجه دیگران عمل می‌کند.

ایجاد اولین برد

با تنظیم پروفایل خود، وقت آن است که اولین برد خود را ایجاد کنید. بردها مانند پوشه‌های مجازی هستند که می‌توانید پین‌ها را در آن‌ها ذخیره و سازمان‌دهی کنید. به یک موضوع یا تمی فکر کنید که برای شما جالب است، مانند مقاصد سفر یا ایده‌های دکوراسیون خانه. به برد خود یک نام توصیفی بدهید و انتخاب کنید که آیا می‌خواهید عمومی یا خصوصی باشد.

فید خانگی شما در پینترست به انتخاب‌های شما شخصی‌سازی شده است، بنابراین تصاویری که در فید شما ظاهر می‌شوند مرتبط با آنچه انتخاب کرده‌اید خواهند بود. با این حال، باید توجه داشته باشید که الگوریتم پینترست فید شما را براساس تغییر علاقه‌های شما در طول زمان تنظیم می‌کند. این تغییر با توجه به محتوایی که اخیراً کلیک و مشاهده کرده‌اید، قابل مشاهده خواهد بود.

پین کردن اولین محتوای شما

حال، به قسمت هیجان‌انگیز می‌رسیم – پین کردن! شما می‌توانید پین‌ها را به دو روش پیدا کنید. یکی، با مرور صفحه اصلی پینترست، که در آن مجموعه‌ای از پین‌های محبوب را خواهید دید. دوم، با استفاده از نوار جستجو برای پیدا کردن محتوای مرتبط با علاقه‌های شما. هنگامی که به پینی برخوردید که دوست دارید، روی آن کلیک کنید تا نسخه بزرگ‌تری از آن را ببینید. از آنجا، می‌توانید با کلیک روی دکمه قرمز ذخیره، آن را به یکی از بردهای خود ذخیره کنید.

سازمان‌دهی بردهای شما

همانطور که پین‌های بیشتری را کشف می‌کنید، ممکن است بخواهید بردهای بیشتری ایجاد کنید تا محتوای خود را سازمان‌دهی کنید. برای ایجاد یک برد جدید، روی پروفایل خود کلیک کنید، به قسمت بردها بروید و روی دکمه + ایجاد کلیک کنید. فرآیند نام‌گذاری برد و انتخاب وضوح آن را تکرار کنید.

بلد باشید: تبلیغ و فروش در فضای مجازی (۷ استراتژی که همیشه موثرند)

اتصال با دیگران

پینترست یک پلتفرم اجتماعی است و اتصال با دیگران می‌تواند تجربه شما را تقویت کند. شما می‌توانید دیگر کاربرانی را که محتوای آن‌ها برای شما جالب است دنبال کنید و همچنین می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید که به پینترست بپیوندند و بردهای یکدیگر را دنبال کنند.

کاوش در تب کشف

تب کشف در پینترست یک معدن طلا برای الهام است. در اینجا شما پیشنهادات پین شخصی‌سازی شده براساس علاقه‌ها و تعاملات خود را خواهید یافت. این تب را به طور منظم بررسی کنید تا محتوای جدید و ایده‌هایی که با علاقه‌های شما همسو هستند را کشف کنید.

پین کردن از وب

پینترست یک افزونه مرورگر یا گزینه پین کردن را ارائه می‌دهد که می‌توانید به نوار بوکمارک مرورگر خود اضافه کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد به راحتی محتوایی را از هر وب‌سایتی که بازدید می‌کنید پین کنید و این امکان را فراهم می‌کند که مقالات، تصاویر یا محصولاتی که می‌خواهید بعداً بررسی کنید را ذخیره کنید.

6 بهترین سایت برای دانلود از پینترست

1. Pintrest downloader

word image 61374 2

Pinterest Downloader یک ابزار آنلاین رایگان برای دانلود ویدیوهای پینترست است. با استفاده از Pinterest Downloader، می‌توانید تصاویر و گیف‌های پینترست را مستقیماً بر روی کامپیوتر، تبلت یا موبایل خود دانلود کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد ویدیوهای پینترست را با کیفیت بالا در فرمت MP4 و تصاویر را در فرمت HD JPG ذخیره و دانلود کنید. دلیل توسعه Pinterest Downloader این بود که پینترست اجازه دانلود مستقیم ویدیوها را نمی‌دهد و کاربران در دانلود ویدیوها با مشکل مواجه بودند. Pinterest Downloader به‌عنوان یک راه‌حل آسان و رایگان برای کسانی که می‌خواهند ویدیوهای پینترست را دانلود کنند، ایجاد شده است.

بلد باشید: بهترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی

2.pinterestvideo

word image 61374 3

پینترست یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب برای اشتراک‌گذاری ویدیوها، تصاویر، گیف‌ها و داستان‌ها است. با این حال، پینترست اجازه دانلود مستقیم این رسانه‌ها را نمی‌دهد. برای حل این مشکل، سایت Pinterestvideo به عنوان بهترین دانلودر ویدیوهای پینترست معرفی شده است. این ابزار آنلاین به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی ویدیوهای پینترست را تنها با یک کلیک روی دستگاه‌های اندروید، آیفون و کامپیوتر خود دانلود کنید. Pinterestvideo یک سرویس رایگان و سریع است که به‌ویژه برای دانلود ویدیوها از پین‌های داستانی پینترست طراحی شده است.

3.dotsave

word image 61374 4

DotSave.app یک ابزار آنلاین برای دانلود ویدیوها از پینترست است. این سایت به کاربران امکان می‌دهد تا ویدیوها و تصاویر را از پینترست با کیفیت بالا دانلود و بر روی دستگاه‌های خود ذخیره کنند. کاربران می‌توانند فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنند و فایل‌ها را برای استفاده‌های شخصی یا پروژه‌های دیگر ذخیره کنند. این سایت همچنین بر رعایت حقوق کپی‌رایت تاکید دارد و از کاربران می‌خواهد تا قوانین پینترست را رعایت کنند.

حتما بخوانید: ۱۹ نکات جالب سرچ گوگل (کاملا کاربردی)

4.botdownloader

word image 61374 5

BotDownloader یک ابزار آنلاین برای دانلود ویدیوهای پینترست است. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید ویدیوهای مورد علاقه‌تان را از پینترست به راحتی دانلود و روی دستگاه خود ذخیره کنید. کافی است لینک ویدیو را کپی کرده و در کادر مربوطه در سایت وارد کنید، سپس با کلیک روی دکمه دانلود، ویدیو را دریافت کنید.

5. pintodown

word image 61374 6

با استفاده از این ابزار آنلاین، می‌توانید ویدیوها و استوری‌های مورد علاقه خود از پینترست را با کیفیت HD 720p دانلود کنید. این دانلودر ساده و آسان به شما امکان می‌دهد ویدیوها، گیف‌ها، استوری‌ها و تصاویر را با کیفیت دلخواه از پینترست دریافت کنید. شما می‌توانید فایل‌ها را در فرمت‌های mp3 یا mp4 و با کیفیت‌های مختلف مثل 240p، 360p، 480p، 720p و 1080p دانلود کنید. همچنین، امکان دانلود تصاویر jpg و گیف‌ها از وبسایت یا اپلیکیشن پینترست نیز وجود دارد.

آموزش ساخت کاور اینستاگرام (و 8 نکته برای طراحی بی نظیر)

6.indown.io

word image 61374 7

ابزار دانلود ویدیوی پینترست ما روشی ساده و رایگان برای دانلود ویدیوها، تصاویر، استوری‌ها و گیف‌های پینترست بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کاربری فراهم می‌کند. فقط کافی است لینک محتوای مورد نظر را کپی کرده و در کادر جستجوی InDown قرار دهید، سپس دکمه دانلود را بزنید. سرور ما به‌طور خودکار لینک را پردازش کرده و فایل‌های مورد نظر شما را آماده دانلود می‌کند.

پینترست یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی تصویری است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها، ویدیوها و گیف‌ها را آپلود کنند و از یک موتور جستجوی بصری قوی برای پیدا کردن محتوای مرتبط با علایق و پروژه‌هایشان بهره ببرند. با InDown، شما به راحتی می‌توانید این محتواها را دانلود و ذخیره کنید.

چالش‌های استفاده از پینترست

مسلماً استفاده از پینترست مزایای زیادی دارد و همین موضوع محبوبیت آن را نشان می‌دهد. با این حال، مانند بیشتر پلتفرم‌های اجتماعی و هر ابزار تکنولوژیکی، پینترست نیز چالش‌های خاص خود را دارد. در حالی که کسب‌وکارها اغلب از آن برای داشتن برتری در بازاریابی استفاده می‌کنند، متخصصان بازاریابی با چالش‌های خاصی روبرو می‌شوند که به شرح زیر است:

۱) سرمایه‌گذاری زمانی: ایجاد و یکپارچه‌سازی محتوای مبتنی بر پینترست برای اهداف بازاریابی می‌تواند به دلیل گستردگی این پلتفرم چالشی باشد. در نتیجه، ممکن است فرآیند جمع‌آوری و بهینه‌سازی محتوا در مراحل اولیه دشوار باشد.

۲) هدف‌گیری جمعیت‌شناختی محدود: پینترست دارای جامعه کاربری محدودی نسبت به پلتفرم‌های اجتماعی پرطرفدارتر است. این موضوع هدف‌گیری یک گروه خاص از جمعیت را در یک گروه کوچک‌تر از افراد دشوار می‌کند. بنابراین، بخش بازاریابی این پلتفرم اجتماعی ممکن است برای ایجاد سود قابل توجهی بر اساس محتوا یا خدمات یک سازمان، خیلی کوچک باشد.

۳) بصری‌سازی پلتفرم: پینترست در هسته خود یک پلتفرم اجتماعی بسیار بصری است که برای جذب کلیک‌ها و بازدیدها به تصاویر و ویدیوهای جذاب متکی است. یک کمپین بازاریابی خوب برای استفاده از پینترست به طور کامل، نیاز به یک استراتژی بصری دارد.

۴) قصد بازاریابی: پینترست در ابتدا هرگز به عنوان یک ابزار بازاریابی یا منبع سود برای هیچ بازاری طراحی نشده بود. این پلتفرم اجتماعی با هدف الهام‌بخشی به افراد و ارائه ایده‌های نوآورانه طراحی شده است. در نتیجه، کسب‌وکارهایی که محتوای آموزشی و الهام‌بخش به کاربران ارائه می‌دهند، عملکرد بهتری دارند، در مقایسه با استراتژی‌های بازاریابی آشکار.

حتما بخوانید: پرطرفدارترین پیچ های اینستاگرام ایرانی 

نتیجه‌گیری

پینترست پلتفرمی است که از قدرت تصاویر بهره می‌برد تا میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را الهام‌بخش و متصل کند. اگر به دنبال پیدا کردن پروژه خلاقانه بعدی خود، برنامه‌ریزی برای یک رویداد، یا رشد کسب‌وکارتان هستید، شناخت پینترست می‌تواند دریایی از امکانات را برای شما باز کند. جادوی کشف بصری را در آغوش بگیرید و بگذارید پینترست درهای یک دنیای تخیل و الهام را به روی شما باز کند.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا