به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

معرفی بهترین مرجع آموزش وردپرس در ایران

برای افرادی که با وردپرس آشنایی ندارند لازم است بگوییم وردپرس یک نوع سایت ساز رایگان است. به دلیل گستردگی بسیار زیاد وردپرس، وجود یک مرجع آموزشی بیش از هر چیزی اهمیت دارد که بتوان بر اساس آن ها یک وب سایت استاندارد را راه اندازی و طراحی کرد. مراجع بسیاری در حوزه آموزش وردپرس فعالیت دارند که یکی از بزرگترین مراجع فعال در ایران، بخش نکست میزبان فا است.

برای مشاهده آموزش های وردپرس میزبان فا کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید:

با توجه به اینکه میزبان فا در حوزه میزبانی وب (هاست) فعالیت دارند بنابراین به واسطه ایجاد زیرساخت قدرتمندی برای آموزش راه اندازی سایت در تلاش است که بتواند بالاترین پشتیبانی و خدمات را به کاربران خود ارائه نماید. البته استفاده از این مطالب آموزشی برای عموم آزاد است.

راه اندازی سایت با وردپرس

برای راه اندازی سایت با سایت ساز وردپرس به دو چیز نیاز داریم، دامنه و هاست! که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

دامنه چیست و چه کاربردی دارد؟

دامنه یا دامین (Domain Name) به معنی آدرس سایت است. برای اینکه بتوانیم سایت راه اندازی کنیم حتما می بایست یک آدرس سایت داشته باشیم. برای اینکه دامنه داشته باشیم می بایست آن را ثبت کنیم و ثبت کردن دامنه منوط به این است که آن دامنه قبلا توسط شخص دیگری ثبت نشده و در اصطلاح برای ثبت، آزاد باشد. به بررسی آزاد بودن دامنه، هویز (Whois) گفته می شود. لازم به ذکر است دامنه ها در ایران بصورت دامنه ملی ir و دامنه های بین المللی یا عمومی با پسوند com – net – org و … است.

هاست چیست و چه کاربردی دارد؟

هاست به فضایی گفته می شود که فایل ها و اطلاعات وب سایت در آن قرار داده می شود. هاست ها معمولا به دو صورت کلی هاست لینوکس و هاست ویندوز ارائه می شوند که هر کدام، ممکن است به محصولات متنوعی تقسیم بندی شوند. برای مثال:

  • هاست لینوکس : هاست وردپرس، هاست جوملا، هاست ووکامرس، هاست سی پنل و …
  • هاست ویندوز : هاست پلسک، هاست دات نت نیوک و …

که به نام های مختلفی ارائه می گردد. در واقع هاست لینوکس و هاست ویندوز به دلیل اینکه سیستم عامل آنها به همین عنوان است تلقی می گردد.

نصب وردپرس بر روی هاست

پس از ثبت دامنه و خرید هاست می توانید وردپرس را نصب کنید. پیشنهاد ما خرید هاست از میزبان فا است که به همراه آن، دامنه رایگان نیز به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین یک قالب حرفه ای وردپرس متناسب با حوزه فعالیتی سایت در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به کمک آن یک سایت عالی و زیبا را طراحی نمایید.

در هنگام خرید هاست اگر چنانچه سوال یا ابهامی داشتید می توانید در هر لحظه از شبانه روز از ما مشاوره رایگان بگیرید. بهترین روش ارتباطی، سیستم چت آنلاین است که همیشه در دسترس شما قرار دارد.

اگر مایل به دریافت آموزش نصب وردپرس بر روی هاست هستید پیشنهاد می کنیم از آموزش زیر استفاده نمایید:

آموزش نصب وردپرس در هاست سی پنل

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا