ریپورتاژ تبلیغاتی

فتوشاپ رو از کجا یاد بگیریم؟

در این مطلب قصد تحلیل و بررسی دوره جامع و کاربردی آموزش نرم افزار فتوساپ در وب سایت توسینسو رو داریم که در ادامه مطلب به این موضوع میپردازیم:

آموزش فتوشاپ صفر تا صد به تدریس مهندس علیرضا فاضلی که در وب سایت توسینسو قرار دارد یک دوره جامع و کامل است با 98 قسمت ویدئو آموزشی که 20 قسمت از دوره توسط مدرس رایگان میباشد که میتوانیم قسمت های رایگان را مشاهده کنیم تا با نحوه تدریس و فن بیان مدرس به صورت کامل آشنا شویم تا در صورت رضایت اقدام به خرید دوره کنیم این پکیج آموزشی با مدت زمان بالای 20 ساعت میباشد که نشانه جامع بودن بودن دوره میباشد اگر قسمت های رایگان رو نگاه کنید متوجه این موضوع میشوید که تدریس دوره از سرعت خوبی بهره مند میباشد که نشانه از کاربردی بودن دوره میباشد(به اصطلاح به دوره آب بسته نشده است) تدریس دوره فتوشاپ به نحوی است که مدرس در 50 قسمت ابتدایی اقدام به آموزش ابزار ها و فضای نرم افزار میکند و مابقی قسمت ها انجام پروژه های متنوع و تمرین های متفاوت میباشد که هم نحوه استفاده از ابزار در شرایط مختلف و هم با انجام تمرین های اجرا شده در دوره یک رزومه ابتدایی نیز برای خود محیا میکنیم که دارای چندین نمونه کار برایمان میتواند باشد. نکته مثبت دیگر از این دوره انجام تمرین های ساده و قابل درک توسط مدرس میباشد که برای افرادی که برای اولین بار است که با نرم افزار فتوشاپ کار میکنند هم قابل انجام باشد و مدرس در این دوره تلاش کرده تمام نکات ریز به ریز بیان شود تا برای افراد تازه کار و تازه وارد به این عرصه قابل درک باشد. مدرس دوره به شکل کامل بر روی تدریس تسلط دارد و مسیر آموزش کاملا کامل و گام به گام میباشد. نکته مثبت بعدی دوره فتوشاپ مهندس علیرضا فاضلی پشتیبانی دوره توسط مدرس است که هرجای نرم افزار دچار میشکل شویم میتوانیم از پشتیبانی دوره استفاده کنیم تا با کمک مدرس به برطرف کردن مشکل بپردازیم. شما دوره رو بعد از خرید میتوانید دانلود کنید تا بصورت مادام العمر به آن دسترسی داشته باشید تا هر زمان به مشکلی در اجرای پروژه های خود برخورد کردیم با رجوع مجدد به دوره مشکل را برطرف کنیم.

آموزش فوتوشاپ

دوره آموزش کاربردی فتوشاپ را اینجا ببینید

دوره فتوشاپ در وب سایت توسینسو دارای مدرک به زبان انگلیسی میباشد که بعد از تهیه دوره صرف زمان تقریبی 72 ساعت توانستم گواهینامه نیز دریافت کنم تا به هرجایی که خواستم مدرک را ارائه کنم. راستی نکته مثبت دیگر دوره فتوشاپ داشتن فایل های ضمیمه میباشد یعنی مدرس دوره تمام تمرین ها را به صورت فایل ضمیمه نیز در اختیار ما قرار داده تا با تمرینی که خودمان اجرا میکنیم مقایسه کنیم .

در وب سایت توسینسو دوره های آموزشی دیگری در حوزه گرافیک وجود دارد که به اختصار به تحلیل آنها میپردازم:

دوره آموزش لایتروم صفر تا صد این دوره بصورت بیسیک و پایه نحوه کار با نرم افزار تا انتها که نحوه خروجی گرفتن از نرم افزار و پروژه است را در خود گنجانده که هم برای گرافیست ها و هم کسانی که تو حوزه عکاسی فعالیت میکنند پیشنهاد میشود تا از این دوره برای بیشتر شدن سرعت کارشان استفاده نمایند.با نرم افزار لایتروم میتوانید انواع کاتولوگ ها و مجله ها رو طراحی کنید این نرم افزار فوق العاده کار شما را برای ادیت تصاویرتان راحت میکند در دوره آموزش لایتروم در وب سایت توسینسو تمامی مراحل به صورت کامل توضیح داده شده است و با تمرین و پیش رفتن با دوره میتوانید در انتهای دوره نحوه کاربری از نرم افزار را به صورت کامل یادبگیرید راستی اگر جایی هم به مشکل برخوردید میتوانید از پشتیبانی دوره استفاده کنید تا مشکلتان حل شود.

آموزش lightrool

دوره کامل آموزش lightrool را اینجا ببینید

دوره بعدی که میخواهم راجع به آن صحبت کنم دوره آموزش ایلوستریتور است ، همانطور که میدانید ایلوستریتور یک نرم افزار گرافیکی برداری است که بسیار کاربردی و حرفه ای عمل کرده زیر مجموعه شرکت Adobe میباشد و امروزه بسیاری از طراحان از این نرم افزار کمک میگیرند که در طراحی و نقاشی دیجیتال و بسیاری موارد دیگر میتوانید از این برنامه کاربری بگیرید ، دوره ایلوستریتور در وب سایت توسینسو از ابتدا شروع به آموزش محیط نرم افزار میکند و تمامی ابزار های موجود در نرم افزار را به صورت کامل توضیح میدهد در دوره ، طراحی کارت ویزیت و طراحی سربرگ اداری و آموزش پایه نقاشی دیجیتال و اجرای چند لوگو ساده را در نرم افزار ایلوستریتور پیش میبریم و در انتها با انواع ذخیره سازی فایل ها آشنا میشویم این دوره نیز مانند همه دوره های وب سایت توسینسو دارای گواهینامه به زبان انگلیسی میباشد و دارای پشتیبانی مدرس دوره است.

دوره کامل Illustrator

دوره کامل Illustrator را اینجا ببینید

در انتها لازم است بگوییم که یک مزیت بزرگ دوره های آموزشی وب سایت توسینسو قسمت های رایگان در دوره میباشد که میتوانید از قسمت های رایگان برای بررسی دوره استفاده کنید تا در صورت رضایت باقی دوره را تهیه کنید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا