ریپورتاژ تبلیغاتی

آموزش کاربردی وصل كردن هدفون به تلويزيون

بسیاری از افراد علاقه دارند در زمان بازی با کنسول از هندزفری استفاده کنند تا صدا در محیط پخش نشود. خوشبختانه تلویزیون‌های امروزی مجهز به درگاه هندزفری هستند و می‌توان به‌راحتی انواع هدفون سیمی یا بلوتوثی را به تلویزیون وصل کرد. فرقی نمی‌کند تلویزیون شما از بلوتوث پشتیبانی کند یا خیر، با استفاده از روش‌های این مقاله می‌توانید انواع هدفون یا هندزفری را به تلویزیون متصل کنید. مطالعه این مقاله فقط 5 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت، اما اطلاعات کاملی برای وصل کردن انواع هدفون‌ها به tv می‌دهد.

استفاده از بلوتوث؛ ساده‌ترین روش برای اتصال هدفون به تلویزیون

شاید در نگاه اول اتصال هدفون بلوتوثی به تلویزیون پیچیده به نظر برسد؛ اما اگر تلویزیون شما از قابلیت اتصال با بلوتوث برخوردار است، به‌راحتی می‌توانید آن را به هدفون وصل کنید. برای وصل کردن هدفون به تلویزیون از طریق بلوتوث، باید ابتدا بلوتوث تلویزیون را روشن کنید. سپس بلوتوث TV را روی حالت جستجو قرار دهید تا دستگاه‌های اطراف را شناسایی کند. زمانی که نام هدفون در فهرست دستگاه‌های اطراف تلویزیون نمایش داده شد، روی آن کلیک کنید و منتظر بمانید تا اتصال ایجاد شود.

در کمتر از چند ثانیه، هدفون شما به tv وصل می‌شود و قابل‌استفاده است. انجام این مراحل فقط برای اولین مرتبه اتصال نیاز است و در مراتب بعدی با قرار گرفتن دو دستگاه کنار هم و روشن بودن بلوتوث، اتصال به‌صورت خودکار انجام خواهد شد. برای اتصال موفق هدفون و تلویزیون باید هنگام خرید هدفون بلوتوثی به نسخه بلوتوث دستگاه و تناسب آن با تلویزیونتان توجه داشته باشید.

استفاده از بلوتوث؛ ساده‌ترین روش برای اتصال هدفون به تلویزیون

از سیم‌ رابط برای اتصال هندزفری به تی وی استفاده کنید

علاوه‌بر هدفون‌های بلوتوثی، هندزفری‌های سیمی نیز قابلیت اتصال به تلویزیون را دارند. اکثر تلویزیون‌های امروزی از درگاه هندزفری برخوردار هستند و فقط کافی است هندزفری را به این درگاه متصل کنید. البته سیم‌های هندزفری 20 تا 50 سانتی‌متر طول دارند که با مشکل محدودیت حرکت و فاصله کم مواجه خواهید بود.

راه‌ حل شما در این زمان، خرید هدفون گیمینگ یا معمولی است. هدفون‌های گیمینگ در دو مدل بی‌سیم و باسیم به بازار عرضه می‌شوند که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارند. همچنین با کلیه دستگاه‌ها همخوانی دارند و به‌ندرت با مشکل ناسازگاری مواجه خواهید شد.

اتصال هدفون بی‌سیم به TV با استفاده از فرستنده‌های بلوتوثی

اگر تلویزیونتان از قابلیت بلوتوث برخوردار نیست، پیشنهاد می‌کنیم از فرستنده‌های بلوتوثی استفاده کنید. این فرستنده‌ها ابعاد کوچکی دارند که از یک برد بلوتوثی و درگاه هندزفری تشکیل شده‌اند. ابتدا باید فرستنده بلوتوثی را با استفاده از USB یا جک 3.5 میلی‌متری به تلویزیون وصل کنید. به‌این‌ترتیب فرستنده کدک‌های بلوتوثی تلویزیون را تبدیل به داده‌های قابل پخش برای هدفون می‌کند.

با استفاده از فرستنده‌های بلوتوثی می‌توانید انواع هدفون‌ها مانند هدفون JBL Tune 760 NC را به‌راحتی به تلویزیون بدون بلوتوث متصل کنید و از اتصال بدون سیم لذت ببرید. فرستنده‌های بلوتوثی برد 10 متری و اتصال پایداری دارند.

اتصال هدفون بی‌سیم به TV با استفاده از فرستنده‌های بلوتوثی

کنسول بازی؛ یک رابط برای اتصال هدفون بلوتوثی به تی وی

علاوه‌بر فرستنده‌های بلوتوثی، از کنسول بازی نیز می‌‌توان برای وصل كردن هدفون به تلويزيون استفاده کرد. کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن و ایکس باکس‌ها، به‌عنوان یک رابط برای ایجاد اتصال بین هندزفری و تلویزیون نیز عمل می‌کنند.

برای وصل کردن هدفون بلوتوثی به کنسول،‌ ابتدا هدفون‌ را روشن کنید و به قسمت Devices یا Sound کنسول بروید. سپس خروجی صدا را روی هدفون‌ها تنظیم کرده و به تماشای برنامه یا بازی دلخواه خود بپردازید. به یاد داشته باشید که برای وصل کردن هدفون به تلویزیون، دستگاهتان باید از اتصال پلی‌استیشن یا ایکس باکس‌ پشتیبانی کند.

ریموت با درگاه هندزفری؛ روشی جدید برای وصل كردن هدفون به تلويزيون

برخی از ریموت‌های نسل جدید از برد بلوتوثی و درگاه هندزفری برخوردارند. این ریموت‌ها ترکیبی از یک فرستنده بلوتوثی و کنترل معمولی تلویزیون هستند که ویژگی‌های بسیار جذابی دارند؛ برای مثال از یک صفحه لمسی برخوردار هستند که می‌توان از آن‌ها برای تغییر میزان صدا یا تعویض شبکه‌ها استفاده کرد.

برای استفاده از این ریموت‌ها، باید تلویزیون را به کنترلر وصل کنید. سپس هندزفری سیمی را به جک 3.5 میلی‌متری روی ریموت متصل کرده و صدای تلویزیون را از هدفون بشنوید. اگر هدفون و ریموت شما هر دو بلوتوثی هستند، باید یکی از دستگاه‌ها را به تی وی وصل کنید؛ زیرا تلویزیون قابلیت اتصال به دو دستگاه را ندارد.

انواع هدفون بلوتوثی را با یک کلیک از تهران اسپیکر بخرید

در این مقاله بهترین روش‌ها برای وصل كردن هدفون به تلويزيون سامسونگ، ال‌جی یا برندهای دیگر را توضیح دادیم. با اطلاعات این مقاله می‌توانید به‌راحتی هندزفری بلوتوثی یا بی‌سیم را به انواع تی وی‌ها متصل کنید. عیب بزرگ هندزفری‌های سیمی، محدودیت‌هایی است که سیم ایجاد می‌کند. برای مثال باید در نزدیکی تلویزیون بمانید یا حتما از ابزار مخصوص استفاده کنید؛ بنابراین اگر قصد خرید هدفون را دارید، انواع بی‌سیم و بلوتوثی را به شما توصیه می‌کنیم.

پیشنهاد ما خرید یک هدفون بلوتوثی استریو از فروشگاه معتبر تهران اسپیکر است. این هدفون‌ها کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارند و ویژه اتصال به تی وی هستند. شما می‌‌توانید انواع هدفون‌های مناسب برای کلیه موارد استفاده را از فروشگاه تهران اسپیکر به‌صورت آنلاین و با یک کلیک خریداری کنید. برای مشاهده و خرید محصولات تهران اسپیکر وارد سایت این مجموعه به آدرس tehranspeaker.com شوید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا