ریپورتاژ تبلیغاتی

نوآوری های روز ، مکانی برای آموزش و یادگیری !

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنت ، این امکان برای تقریبا همه افراد وجود دارد که بتوانند به راحتی مهارت های مختلف و چالش برانگیز را از اساتید برتر از راه دور فرا بگیرند. در این مطلب به سراغ یکی از بهترین وب سایت های آموزشی در زمینه های تکنولوژی و تجارت خواهیم رفت که به شما کمک می کند تا علاوه بر یادگیری ، از آموزش های دیگران هم کسب درآمد کنید.

معرفی وب سایت edu.uomi

سایت آموزشی آنلاین نوآوری های روز مکانی است که می توانید در آن انواع تخصص های مختلف را با بهترین اساتید داخلی و خارجی فرا بگیرید و از این تخصص ها برای ادامه فعالیت خود در بازار کار مربوطه استفاده کنید. علاوه بر امکان آموزش و فراگیری مطالب مختلف ، می توانید با معرفی آموزش های دیگران به دوستان و آشنایان خود کسب درآمد داشته باشید.

چه زمینه هایی در وب سایت نوآوری های روز آموزش داده می شود ؟

همانطور که از اسم وب سایت می توان دریافت ، می توانید انواع مباحث و زمینه های کاری مدرن را در نوآوری های روز فرا بگیرید ، بنابراین برای آموزش و حتی کسب درآمد محدودیتی نخواهید داشت. در ادامه به برخی از موضوعات و زمینه هایی که در edu.uomi ارائه می شوند اشاره خواهیم کرد.

  • امنیت
  • طراحی و برنامه نویسی
  • تجارت
  • طراحی و ساخت
  • فناوری اطلاعات
  • معماری و سازه
  • هوش مصنوعی
  • و…

تمرکز اصلی وب سایت نوآوری های روز

همانطور که اشاره کردیم در وب سایت edu.uomi می توانید انواع مختلف مهارت های کاربردی را فرا بگیرید ، اما می توان گفت که تمرکز اصلی نوآوری های روز ، فناوری و تکنولوژی می باشد. بنابراین می توانید به انواع دوره های مبتدی تا حرفه ایی در زمینه هایی مانند برنامه نویسی و طراحی وب سایت با تکنولوژی های مدرن مانند جنگو ، لاراول و.. دسترسی داشته باشید و یا حتی اگر علاقه مند به ساخت ربات و آموزش برنامه نویسی پهپاد باشید هم می توانید از دوره های وب سایت edu.uomi بهره مند شوید. بنابراین اگر علاقه مند به تکنولوژی های روز و مدرن هستید به وب سایت نوآوری های روز مراجعه کنید و با استفاده از دوره ها به متخصص حوزه کاری مورد نظر خود تبدیل شوید.

تولید محتوای آموزشی

تولید محتوای آموزشی در سایت uomi

امروزه آموزش به دیگران یکی از کارهای مفید و با درآمد بالا محسوب می شود که با وجود اینترنت ، می توان به صدها و یا هزاران دانش آموز و یا دانشجو دسترسی پیدا کرد و به آن ها از راه دور آموزش داد. علاوه بر این ها معمولا تولید محتوای آموزشی می تواند منجر به افزایش مهارت و تخصص خود آموزش دهنده هم شود و به نوعی مباحث را برای آموزش دهنده تثبیت کند.

با استفاده از امکان و ویژگی تولید محتوای آموزشی در وب سایت edu.uomi می توانید به راحتی آموزش های تصویری خود را در اختیار دیگران قرار دهید و در کنار آموزش به دیگران ، کسب درآمد هم داشته باشید. از آنجایی که محتوای آموزشی تولید شده و یا دوره های شما توسط بسیاری از افراد دیده خواهند شد ، می توانید شانس بسیار بالایی برای فروش آموزش های خود داشته باشید. اگر از تولید کنندگان محتوای آموزشی هستید این فرصت طلایی را از دست ندهید !

کسب درآمد از آموزش ها !

وب سایت نوآوری های روز این امکان را برای شما علاقه مندان به تکنولوژی های روز فراهم می کند تا بتوانید با معرفی دوره های مختلف به دیگران به کسب درآمد برسید. به این ترتیب اگر دوستان و یا نزدیکان با معرفی شما در دوره ایی شرکت کنند ، مبلغی از دوره را به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای دریافت سایر دوره ها استفاده کنید و یا مبلغ مورد نظر را دریافت کنید. همه دوره های موجود در وب سایت edu.uomi کاربردی هستند و می توان در پایان هر دوره از تخصص های یادگرفته شده برای ورود به بازار کار استفاده کرد.

مبنای قیمت گذاری دوره ها

طبیعتا هر دوره میزان سختی متفاوتی با سایر دوره ها دارد و باید تعداد دورس بیشتری هم برای آن در نظر گرفت. بر همین اساس مبنای قیمت گذاری دوره ها در نوآوری های روز بر اساس تعداد درس خواهد بود. تمامی درس های هر دوره بعد از ثبت نام در دوره برای شما فعال خواهد شد و می توانید از آموزش های کاربردی لذت ببرید و به مهارت کافی برای توسعه تکنولوژی مربوطه دست یابید.

معرفی یکی از دوره های کاربردی وب سایت edu.uomi

دوره “آموزش طراحی سایت فروشگاهی با جنگو و پایتون” یکی از دوره های کاربردی وب سایت ابتکارات نوین می باشد که می توانید با استفاده از این دوره به تخصص کافی برای طراحی و گسترش صفحات مختلف وب برسید. با استفاده از انواع تکنولوژی های مختلف می توانید اقدام به ساخت صفحات وب کنید اما از آنجایی که یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون بسیار راحت تر از سایر زبان های برنامه نویسی است ، می توانید در مدت زمان کمتری این زبان را یاد گرفته و مستقیما وارد حوزه طراحی وب سایت شوید.

جنگو هم که یکی از تکنولوژی های مدرن برای استفاده حداکثری از قدرت زبان برنامه نویسی پایتون است که امکان توسعه صفحات انعطاف پذیر و سریع را به شما می دهد و کاربر می تواند تجربه کاربری بهتری در مقایسه با سایر تکنولوژی های طراحی وب داشته باشد. در این دوره وب سایت edu.uomi ، آموزش از فریمورک جنگو شروع می شود و پس از یادگیری تمامی مباحث مربوط به این فریمورک با انواع وب سرویس و انواع درخواست ها آشنا شده و در ادامه آن با تکنولوژی های مختلف دیگر آشنا خواهید شد که به طراحی بهتر وب سایت شما کمک بسیاری می کند.

دیگر امکانات وب سایت UOMI

دیگر امکانات وب سایت UOMI

علاوه بر اینکه می توانید در وب سایت ابتکارات نوین به درآمد برسید و یا از آموزش های جامع و کاربردی آن استفاده کنید ، می توانید از طریق تولید محتوا و نویسندگی هم در وب سایت UOMI به درآمد برسید. امروزه تولید محتوا یکی از بهترین مشاغل می باشد که می توانید تنها با داشتن دستگاه هوشمند به آن بپردازید. معمولا اولین شبهه ایی که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید ، مسئله مقدار درآمد از نویسندگی خواهد بود .

وب سایت UOMI این امکان را برای کسب درآمد از تولید محتواو نویسندگی ایجاد کرده است که بتوانند متناسب با زمانی که برای کار خود قرار می دهند ، پیشرفت کنند و طبیعتا درآمد خود را هم به دنبال آن افزایش دهند. با عضویت در این سایت به عنوان نویسنده می توانید با تولید محتوا برای هر کلمه 20 تومان دریافت کنید که این مقدار متناسب با سطح نویسندگی شما می تواند متفاوت باشد و تا حتی کلمه ایی 80 تومان هم برسد .

بنابراین اگر تولید محتوا کار هستید و یا علاقه به نویسندگی دارید ، می توانید از حرفه خود به درآمد قابل توجهی دست یابید و شاهد پیشرفت خود در این زمینه باشید. وب سایت UOMI به شما امکان رشد بیشتر در حرفه تولید محتوا و نویسندگی را ارائه خواهد کرد و تنها کاری که شما باید انجام دهید استفاده از آن است که می توانید با مراجعه به وب سایت از همین حالا کار خود را شروع کرده و جزو بهترین نویسنده های وب سایت نوآوری های روز باشید .

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا