به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

دانلود موزیک های جدید را چطور سریع و بدون دردسر دانلود کنیم

در دنیای پرسرعت امروز، موسیقی به‌عنوان یک همراه دائمی، نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کند. دانلود موزیک نه‌تنها ما را قادر می‌سازد تا در هر زمان و مکان به موسیقی دسترسی داشته باشیم، بلکه به ما این فرصت را می‌دهد تا لحظه‌هایمان را با نوایی که به دل می‌نشیند، غنی‌تر کنیم. موسیقی زبان جهانی احساسات است و دانلود آهنگ جدید به ما این فرصت را می‌دهد که راهی تازه را برای به اشتراک گذاشتن احساس خود با دیگران بیابیم و از تجربه‌های مشترک، لذت ببریم. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش دانلود انواع آهنگ شاد، جدید، قدیمی و مناسب هر سن‌و‌سالی را به شما نشان دهیم.

چه روش‌هایی برای دانلود آهنگ وجود دارند؟

اینترنت روش‌های زیادی را برای دانلود موزیک در اختیارمان گذاشته است. در ادامه می‌خواهیم شما را با چند مورد از این روش‌ها آشنا کنیم.

از افزونه‌های مرورگر استفاده کنید

افزونه‌هایی در مرورگر کروم وجود دارند که می‌توانند صدای در حال پخش از سایت یا یک صفحه وب را دانلود کنند. مشابه این افزونه در مرورگر فایرفاکس هم وجود دارد که از آن برای شناسایی و دانلود انواع فایل‌های صوتی استفاده می‌شود. ازاین‌دست می‌‌توانیم به افزونه (Chrome Audio Capture) در کروم و (Audio Downloader Prime) در فایرفاکس اشاره کنیم.

استفاده از سایت‌های واسطه برای دانلود آهنگ جدید از یوتیوب

یکی از بهترین و به‌روزترین بسترهای گوش‌دادن به آهنگ‌ شاد یا انواع سبک‌های موسیقی، یوتیوب (YouTube) نام دارد؛ اما شما نمی‌توانید بدون پرداخت حق اشتراک، آهنگ‌های این پلتفرم را دانلود کنید؛ به‌همین دلیل باید به سراغ روش‌هایی برای دورزدن این موضوع بروید. استفاده از ربات‌های تلگرامی مانند (@YUTubDownbot) یا (@YouTube_Downloader) ازاین‌دست میان‌برها به‌شمار می‌روند. ازاین‌گذشته، نرم‌افزارهایی برای ویندوز و مک هم وجود دارند که می‌تواند به‌طور مشابه با دریافت لینک آهنگ یا ویدیوی موردنظر شما، نسخه دانلود شده‌ آن را در فرمت صوتی دلخواهتان به شما تحویل دهند.

دانلود موزیک از سایت‌های موسیقی

خوشبختانه، وب‌سایت‌های تخصصی دانلود آهنگ جدید در وب فارسی به راه افتاده‌اند و شما می‌توانید با سرزدن به آن وب‌سایت‌ها انواع موزیک‌ها را دانلود کنید. در برخی از این وب‌سایت‌ها می‌توانید با پرداخت حق اشتراک، یک لیست پخش آنلاین برای خودتان بسازید تا از هر دستگاهی بتوانید به آهنگ‌های دلخواهتان گوش دهید. در بیشتر موارد، دانلود موزیک از این وب‌سایت‌ها کاملا رایگان است.

دانلود آهنگ جدید از تلگرام و واتساپ

کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی زیادی وجود دارند که به‌طور تخصصی، انواع موزیک را برای دانلود در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند. در کنار این موضوع، گروه‌های واتساپی هم هستند که مشابه تلگرام می‌توانید از آن‌ها آهنگ‌های مورد‌علاقه‌تان را دانلود کنید. البته، اپلیکیشن‌های ایرانی مشابه تلگرام یعنی ایتا هم چنین قابلیت‌هایی را در خود دارند.

دانلود موزیک جدید از شبکه‌های اجتماعی

برای دانلود آهنگ جدید نیازی نیست که حتما به سراغ وب بروید. شاید شما هنگام بالا و پایین کردن پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا لینکدین، با یک آهنگ شاد یا خاص روبه‌رو شوید و بخواهید آن را دانلود کنید. در این صورت می‌توانید با کپی‌کردن آدرس آن پست و استفاده از نرم‌افزارهای دانلود‌کننده ویدیو که به‌صورت آنلاین کار می‌کنند، خروجی را در قالب فایل صوتی داشته باشید.

word image 60817 2

دانلود و خرید آهنگ از وب‌سایت‌های رسمی

برای‌ آن‌که از هنرمند مورد علاقه خودتان در صنعت موسیقی حمایت کنید، می‌توانید به‌جای دانلود رایگان آهنگ‌های آن‌ها با پرداخت هزینه، آن موزیک را به‌صورت قانونی دانلود کنید. برای این کار می‌توانید به وب‌سایت‌هایی که به‌طور ویژه آثار هنرمندان ایرانی را چه در زمینه موسیقی بی‌کلام و باکلام برای فروش گذاشته‌اند، سر بزنید و بعد از خرید آن آثار به‌صورت قانونی اقدام به دانلود موزیک کنید.

استفاده از اپلیکیشن Song Finder

این اپلیکیشن یک ابزار کاربردی برای شناسایی آهنگ‌های در حال پخش است. با فعال‌کردن اپلیکیشن و قراردادن دستگاه نزدیک منبع صدا Song Finder به‌سرعت آهنگ در حال پخش را تشخیص می‌دهد. کاربران می‌توانند آهنگ‌هایی که توسط اپلیکیشن شناسایی شده‌اند را دانلود کنند. آهنگ‌های شناسایی‌شده را می‌توان به پلی‌لیست‌های موجود در سرویس‌های استریم موسیقی مانند اسپاتیفای، اپل موزیک و یوتیوب هم اضافه کرد. این اپلیکیشن برای کسانی که می‌خواهند آهنگ‌های جدید را کشف کنند یا نام آهنگ‌هایی که نمی‌شناسند را بیابند، بسیار مفید است.

اپلیکیشن‌ NewPipe برای اندروید

اپلیکیشن NewPipe یک برنامه سبک و رایگان برای استفاده از محتواهای یوتیوب است. این اپلیکیشن که به‌طور ویژه برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده، به شما امکان می‌دهد تا ویدیوها را بدون هیچ تبلیغاتی تماشا کنید. ازاین‌گذشته، می‌توانید ویدیوها و موزیک‌های یوتیوب را با کیفیت‌های مختلف دانلود کرده و تجربه‌ای شبیه به یوتیوب را داشته باشید. این اپلیکیشن برای نصب به هیچ اجازه مشکوک یا دسترسی‌های غیرضروری نیاز ندارد و انواع مختلفی از فرمت‌های صوتی و تصویری را پشتیبانی می‌کند. به‌دلیل حجم پایین و سرعت بالا می‌توانید آن را در دستگاه‌های مختلف نصب‌کرده و به دانلود موزیک موردعلاقه‌تان آن هم بدون دردسر، مشغول شوید.

اپلیکیشن YTMp3 برای آیفون

اپلیکیشن YTMp3 ابزاری است که امکان دانلود موسیقی و ویدیوها را از یوتیوب در اختیارتان می‌گذارد. این اپلیکیشن به‌طور خاص برای دستگاه‌های آیفون طراحی شده و با استفاده از آن می‌‌توانید آهنگ شاد یا دیگر انواع موسیقی را با کیفیت‌های مختلف از یوتیوب دانلود کنید. از‌این‌گذشته، می‌توانید فایل صوتی ویدیوی دلخواهتان را به فرمت MP3 تبدیل کرده و به دانلود موزیک مشغول شوید.

معروف‌ترین فرمت‌های صوتی برای دانلود آهنگ جدید کدام‌اند؟

یکی از نکته‌هایی که هنگام دانلود موزیک با آن روبه‌رو می‌شوید، انواع فرمت‌های صوتی هستند. دانستن تفاوت میان این فرمت‌ها به شما کمک می‌کند تا آهنگ موردنظر خود را با کیفیتی که انتظارش را دارید، دانلود کنید. دو مورد از مهم‌ترین فرمت‌های صوتی (MP3) و (M4A) هستند. از نظر کیفیت، M4A بهتر از MP3 می‌تواند رضایت شما را جلب کند. البته هر دو فایل صوتی، فشرده‌سازی شده‌اند و حجم کمتری را اشغال می‌کنند.

word image 60817 3

با موسیقی به زندگی‌تان رنگ ببخشید

موسیقی یکی از جذاب‌ترین، پیچیده‌ترین و قدیمی‌ترین هنرها در تاریخ بشریت است. شما با دانلود موزیک و شنیدن آهنگ شاد یا احساسی وارد دنیای دیگری می‌شوید و خودتان را از روزمرگی‌ها نجات می‌دهید. ازاین‌گذشته، می‌توانید همزمان با گوش‌دادن به یک آهنگ جدید، کارهایی مانند ورزش، رانندگی یا حتی مطالعه را انجام دهید و تجربه تازه‌ای را به ذهنتان هدیه دهید. یادتان باشد که موسیقی یک بخش مهم از زندگی ماست و دانلود آسان آهنگ به ما فرصت لذت‌بردن از این بخش مهم را می‌دهد؛ بنابراین، با سرزدن به وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بسترهایی که برای دانلود آهنگ‌های باکیفیت وجود دارند، حال‌و‌هوایی متفاوت را به خودتان هدیه دهید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا