به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

بهترین کنسول‌ های بازی دنیا

در سال ۲۰۲۳، کنسول‌ها و بازی‌های زیادی وارد بازار شده‌اند، بنابراین انتخاب بین کنسول‌ها بسیار سخت است. ما در این مقاله، بهترین کنسول‌های بازی دنیا در سال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم و درباره روش خرید ایکس باکس قسطی و خرید PS5 قسطی توضیح می‌دهیم. شما می‌توانید ویژگی‌های این کنسول‌ها را بررسی کنید و بهترین کنسول را به صورت اقساطی تهیه کنید.

بهترین کنسول بازی، پلی‌استیشن ۵

اگر از گیمرهای حرفه‌ای درباره بهترین کنسول بپرسید، قطعا پلی‌استیشن ۵ را به شما معرفی می‌کنند. این کنسول برای کسانی مناسب است که به کیفیت بصری بازی‌ها اهمیت می‌دهند و دوست دارند با بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها بازی کنند. به‌علاوه، دستگاه PS5 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کنسول های بازی است و بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای و تازه‌کار سراغ خرید این کنسول می‌روند. شما می‌توانید با خرید پلی‌استیشن ۵ بازی‌های پلی‌استیشن ۴ را هم اجرا می‌کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، حافظه SSD است. این حافظه سرعت بازی‌ها را چند برابر می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید بازی‌ها را با سرعت بالایی اجرا کنید و لذت ببرید.

بازی‌های انحصاری در پلی‌استیشن ۵

برخورداری از بازی‌های انحصاری یکی دیگر از دلایل محبوبیت PS5 هستند. بازی‌هایی مثل Spider-man، Miles Morales و Horizon Forbidden به‌طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ طراحی شده‌اند. علاوه‌بر این‌ها، بازی‌های Halo و Forza Horizon 5 هم روی این کنسول اجرا می‌شوند.

کنترلر PS5 مجهز به جدیدترین فناوری‌ها

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز کنسول PS5، کنترلرهای آن است. این کنترلرها مجهز به تکنولوژی Dual Sense هستند و می‌توانند در شرایط مختلف بازی، واکنش‌های متفاوتی نشان دهند. مثلا، اگر در موقعیتی از بازی، دکمه تریگر را محکم‌تر فشار دهید، شخصیت بازی عملکرد متفاوتی از خودش نشان می‌دهد. در نهایت،

سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵

در بررسی پلی‌استیشن ۵ باید به سخت‌افزار آن هم اشاره کنیم. این دستگاه قدرتمند با پردازنده ۸ هسته‌ای AMD کار می‌کند و قدرت پردازنده گرافیکی فوق‌العاده‌ای دارد. قدرت پردازنده گرافیکی به ۱۰.۲۸ ترافلاپس می‌رسد و توانایی پخش دیسک‌های بلوری 4k را هم دارد.

انواع دستگاه PS5

اگر می‌خواهید دستگاه پلی‌استیشن ۵ بخرید، بهتر است بدانید که شرکت سونی کنسول PS5 را در ۲ نوع تولید کرده است. یکی از نسخه‌ها از دیسک پشتیبانی می‌کند و دیگری بدون دیسک است. کنسول اول گران‌تر است و شما می‌توانید بازی‌ها را روی دیسک ذخیره کنید. اگر نسخه دیجیتالی را بخرید، باید بازی‌ها را دانلود کنید.

شرایط خرید PS5 قسطی

برای خرید اقساطی PS5 می‌توانید در سایت‌های خرید اعتباری ثبت‌نام کنید و اعتبار بگیرید. امروزه، به دلیل افزایش قیمت کنسول‌ها و انواع وسایل دیجیتال، پلت‌فرم‌های زیادی اعتبار خرید قسطی می‌دهند. کافیست یکی از این سایت‌ها را انتخاب کرده و شرایط خرید اقساطی را بررسی کنید. مدارک لازم برای خرید PS5 قسطی، شناسنامه و چک صیادی هستند. چک صیادی مدرک ضمانت شما است و با ارائه آن دیگر به ضامن احتیاجی ندارد.

معرفی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

word image 60823 2

اگر دنبال قوی‌ترین کنسول بازی دنیا هستید، ایکس باکس سری ایکس بخرید. خرید این دستگاه‌ها از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است. بسیاری از کسانی که ساعت‌های زیادی را در طول روز بازی می‌کنند، ایکس باکس سری اس و ایکس را پیشنهاد می‌دهند.

دستگاه Xbox X از نظر تکنولوژی‌ نمره بالایی می‌گیرد و قدرت پردازنده‌اش به ۱۲ ترافلاپس می‌رسد. این کنسول با ۱۶ گیگابایت رم GDDR 6 کار می‌کند و تجربه‌ منحصربه‌فردی از بازی کردن خلق می‌کند. بازی‌های ایکس باکس سری ایکس شامل Forza، Halo Infinite، Microsoft Flight Simulation و Assassin’s Creed Valhalla هستند و طبق اخبار شرکت مایکروسافت، بازی‌های جدید هم اضافه می‌شوند. بازی‌هایی مثل Perfect Darl، Fable و Hellblade 2 از جمله بازی‌های آینده کنسول ایکس باکس ایکس هستند.

نینتندو سوییچ: بهترین کنسول قابل حمل

بسیاری از گیمرها دوست دارند در مکان‌های مختلف بازی کنند و کنسول را با خودشان به سفر ببرند. به‌علاوه، کودکان و نوجوانان هم عاشق دستگاه نینتندو سوئیچ هستند. این کنسول یک محصول همگانی است و همه افراد خانواده می‌توانند با آن بازی کنند. کنسول نینتندو سوئیچ بازی‌ها را با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند و حسگر حرکتی دارد. بنابراین، شما می‌توانید بعضی از فعالیت‌های بازی را با حرکت بدنتان تنظیم کنید.

درباره بازی‌های نینتندو باید به بازی‌های Doom، The Witcher 3، Dark Souls Remaster و L.A Noire اشاره کنیم. بازی‌های اصلی نینتندو هم Super Mario Odyssey، The Legend of Zelda، Breath of the Wild و Animal Crossing New Horizon هستند.

اگر می‌خواهید نینتندو سوییچ قسطی بخرید، بهتر است بدانید که این دستگاه در چند مدل در بازار وجود دارد. مدل اصلی یک دستگاه بازی قابل حمل است و به تلویزیون وصل می‌شود. در مقابل، مدل نینتندو لایت قابل حمل است، ولی نمی‌تواند به تلویزیون وصل شود. مدل دیگری به نام نینتندو سوییچ OLED هم وجود دارد. مشخصات این دستگاه کاملا شبیه مدل اصلی است، با این تفاوت که کنسول با صفحه نمایش OLED کار می‌کند و قیمت بالاتری دارد.

بهترین کنسول بازی با قیمت ارزان

اگر می‌خواهید بهترین کنسول بازی را بخرید و هزینه معقولی هم پرداخت کنید، ما پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ لایت و ایکس باکس سری اس را به شما معرفی می‌کنیم. این دستگاه‌‌ها کیفیت خوبی دارند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. در این این کنسول‌ها، نینتندو سوییچ لایت قیمت ارزان‌تری دارد و همه امکانات کنسول بازی سوییچ را دارد. این دستگاه به تلویزیون وصل نمی‌شود و کنترلرهای آن جدا نمی‌شوند.

در صورتی‌که می‌خواهید ایکس باکس بخرید، کنسول ایکس باکس سری اس را پیشنهاد می‌کنیم. این کنسول از سری ایکس ضعیف‌تر است و قیمت پایین‌تری دارد. کنسول ایکس باکس سری اس از دیسک پشتیبانی نمی‌کند و حافظه SSD دارد. شرکت مایکروسافت این دستگاه را با این هدف ساخته است که همه افراد بتوانند با پرداخت کمترین هزینه، صاحب یک کنسول بازی شوند.

خرید بهترین کنسول‌ های بازی دنیا با روش قسطی

اگر به دلیل هزینه زیاد کنسول‌های بازی سراغ نسخه‌های قبلی پلی‌استیشن و ایکس باکس می‌روید، می‌توانید با استفاده از روش خرید قسطی، صاحب بهترین کنسول‌ بازی دنیا شوید. برای خرید اقساطی به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا