به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

بهترین مارک لپ تاپ چیست؟ رده بندی برندهای لپ تاپ

بهترین مارک لپ تاپ برای هر کاربری متفاوت است. امروزه برندهای تولید کننده لپ تاپ زیاد هستند و مدل های زیادی با نوع کاربری های مختلفی را می توانید در بازار مشاهده کنید که این می تواند در مورد انتخاب برند شما را سردرگم کند. در این مواقع اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است که بهترین مارک لپ تاپ با قیمت مناسب کدام است و چه مدلی را انتخاب کنم.

در واقع بهترین مارک لب تاب برای هر فردی متفاوت است و بسته به نیازها و ترجیحات آنها ممکن است انتخاب تغییر کند. برای مثال نیازهای یک گیمر حرفه ای با یک کاربر معمولی و یا کسی که با لپ تاپ کارهای ادیت انجام می دهد متفاوت است. به هر حال در میان مارک های لپ تاپ باید بهترین را انتخاب کنیم که این نیازمند شناخت تمامی برندها و بررسی مزایا و معایب آنها است که در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم.

Asus، بهترین مارک لپ تاپ با قیمت مناسب

ASUS یکی از بهترین برندهای لپ تاپ های اداری و گیمینگ به شمار می رود. شرکت ایسوس طیف گسترده ای از انواع لپ تاپ ها از جمله نوت بوک های قابل حمل، لپ تاپ های گرافیکی باریک، مدل‌های گیمینگ و همچنین کروم بوک ها را تولید می کند. ایسوس به منظور دسترسی بهتر کاربران به لپ تاپ مناسب با نیاز خود، لپ تاپ های خود را در کلاس های مختلفی تولید می کند که شامل ROG, TUF, ZenBook و VivoBook می شود.

ویژگی بارز لپ تاپ های ایسوس داشتن صفحه نمایش با وضوح بالا، طراحی شیک، عمر باتری طولانی، تنوع در مدل، سبک و قابل حمل بودن است. شایان ذکر است که لپ تاپ های ایسوس قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند که البته لپتاپ اپن باکس و استوک ایسوس نیز با قیمت بسیار کمتری در ایران به فروش می رسند و همین موضوع نیز باعث شده تا برند ایسوس در میان کاربران محبوبیت بالایی کسب کند.

لپ تاپ ایسوس

Hp، تنوع مدل بالا و با کیفیت

Hp یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان لپ تاپ است که حضور پررنگی در بازار جهانی و ایران دارد. این برند برای هر نوع استفاده‌ای سری مخصوص به خود را عرضه می کند و بهترین کیفیت را در ساخت محصولات خود به کار می برد که این موضوع باعث شده تا در میان بهترین مارک های لپ تاپ قرار گیرد. سری های لپ تاپ اچ پی شامل Spectre، Pavilion، EliteBook، ZBook، Victus و OMEN می‌شود و همچنین بسیاری از کروم بوک ها را نیز تولید می کند.

این شرکت مجموعه ای از بهترین لپ تاپ های گیمینگ، رندرینگ، لپ تاپ های دانشجویی، نوت بوک های قدرتمند و تبلت های دو در یک را تولید می کند. hp همچنین به عنوان بهترین مارک لپ تاپ گیمینگ نیز شناخته می شود که برای هر بودجه ای یک مدل مناسب گیمینگ را ارائه می دهد. برای مثال اگر گیمر حرفه ای هستید سری omen پیشنهاد مناسبی است اما اگر بازی معمولی انجام می دهید، لپ تاپ hp pavilion 15 گزینه ایدئال تری است.

Lenovo، دارای ویژگی های نوآورانه

همه ما لنوو را به عنوان بهترین مارک لپ تاپ از نظر قیمت می شناسیم که گزینه های به صرفه ای را برای هر کاری پیشنهاد می کند. اما باید بدانید که لنوو اغلب در خط مقدم فناوری های جدید قرار دارد و فاکتورهایی همچون نمایشگر e-ink، صفحه نمایش دوگانه را روی لپ تاپ های خود پیاده می کند. مجموعه لپ تاپ های لنوو نیز مانند hp گسترده است و شامل سری‌هایی همچون Legion, IdeaPad, Yoga و ThinkBook می شود که سری تینک بوک به عنوان بهترین لپ تاپ های تجاری شناخته می شوند.

گستردگی در مدل، مقرون به صرفه، عمر باتری طولانی و تنوع بالای قیمت از ویژگی های لپ تاپ های لنوو به شمار می رود که باعث شده به برندی محبوب تبدیل شود و امروزه 25 درصد سهم بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. لنوو همچنین به عنوان بهترین مارک لپ تاپ استوک در بازار ایران شناخته می شود که مدل های متنوع استوک و اپن باکس آن را می توانید در فروشگاه آترین کالا مشاهده کنید.

لپ تاپ لنوو

Apple، بادوام و قدرتمند، مناسب برای استفاده طولانی مدت

Apple نیز یکی دیگر از مارک های لپ تاپ است که به دلیل کیفیت بالای محصولات مشهور است. اپل همیشه سعی کرده قابل حمل ترین نوت بوک ها را تولید کند که در عین حال قدرت پردازشی بالا و عمر باتری طولانی نیز داشته باشند و این چنین نیز بوده است. استفاده از پردازنده های سیلیکونی در سال 2020 نیز باعث شد مک بوک اپل در میان قدرتمندترین و کم مصرف ترین لپ تاپ های بازار قرار گیرد.

مک بوک های اپل، سخت افزار قدرتمندی دارند و برای کارهای سنگین مانند رندرینگ و طراحی 3D مناسب هستند. اما قابلیت گیمینگ را ندارند و از طرفی نیز بسیار گران هستند و خرید آن برای همه مقدور نیست که البته قیمت لپ تاپ اپل دست دوم به صرفه تر است و می تواند انتخاب مناسبی برای محدودیت بودجه باشد.

Dell، تنوع در مدل و قیمت

شرکت دل در میان انواع مارک های لپ تاپ بیشترین تنوع مدل و قیمت را دارد. این شرکت نیز مانند اچ پی و ایسوس سری های مختلفی دارد که شامل مارک های معروفی مانند Latitude, Precision, XPS, Inspiron و همچنین Alienware است. دل برای هر نوع استفاده ای یک مدل مخصوص را پیشنهاد می کند، مثلا سری XPS لپ هایی حرفه ای با طراحی باریک و سخت افزاری قدرتمند هستند و سری Precision نیز بهترین لپ تاپ های گرافیکی و رندرینگ را در بر می گیرند.

اگر گیمر حرفه ای هستید، سری Alienware بهترین انتخاب شما است و اگر یک لپ تاپ با کاربری روزمره، دانشجویی و یا اداری می خواهید، سری Inspiron گزینه مناسبی خواهد بود. لپ تاپ های دل با نوآوری های جدید و طراحی های منحصر به فردی تولید می شوند مخصوصا در مدل‌های رده بالا مانند XPS، Precision و Alienware، و معمولا از نظر باتری عملکرد مناسبی دارند.

Msi، مارک لپ تاپ خوب برای گیمرهای حرفه ای

اگر گیمر حرفه ای هستید بهترین انتخاب برای شما لپ تاپ MSI است. لپ تاپ های گیمینگ سایر برندهای دیگر می توانند برای گیمرها عالی باشند، اما ام اس آی به صورت تخصصی در زمینه گیمینگ فعالیت می کند که بهترین ها را برای حرفه ای ها عرضه می کند. به طور کلی لپ تاپ های ام اس آی به دلیل بهره گیری از جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزارها از هر نظر دارای برتری است و تنها ایراد آنها قیمت بالا و طراحی سنگین است که قابلیت استفاده در کارهای معمولی را ندارند.

ناگفته نماند msi فقط در زمینه گیمینگ فعالیت نمی کند و لپ تاپ هایی با نوع کاربری تجاری و مهندسی نیز تولید می کند. این یعنی لپ تاپ msi می تواند برای کاربران تجاری و کسانی که مشغول کارهای طراحی هستند نیز انتخاب مناسبی باشد.

لپ تاپ msi

Microsoft، بهترین مارک لپ تاپ برای دانشجو

مایکروسافت یک شرکت جوان و نوپا است اما با این حال یکی از بهترین مارک های لپ تاپ به شمار می رود. این شرکت اولین سرفیس خود را در سال 2012 عرضه کرد و طراحی بسیار باریک و سبکی داشت که توجه دانشجویان و کاربران تجاری را به خود جلب کرد. از آنجا که طراحی باریک در اولویت مایکروسافت است، می توان گفت بهترین مارک لپ تاپ برای دانشجو و دانش آموزان است که البته مدل هایی با نوع کاربری مهندسی و تجاری نیز عرضه می کند.

خرید بهترین لپ تاپ استوک در آترین کالا

امروزه می توانید انواع مارک لپ تاپ با قیمت و نوع کاربری های مختلف را در بازار مشاهده کنید که در این مقاله 7 تا از بهترین برندها را بررسی کردیم. البته باید در نظر داشته باشید که مارک لپ تاپ خوب بسته به نیاز کاربر و بودجه آن متفاوت است که شما می توانید باتوجه به بررسی های انجام شده در این مقاله به آسانی بهترین مارک لپ تاپ را برای خود پیدا کنید. ناگفته نماند فروشگاه اینترنتی آترین کالا مدل های زیادی از لپ تاپ های استوک و کارکرده از بهترین برندها را با قیمت مناسبی عرضه می کند. اگر قصد خرید لپ تاپ استوک و اپن باکس دارید می توانید در میان مدل‌های موجود در آترین کالا بسته به نوع کسب و کار و همچنین بودجه خود بهترین لپ تاپ را انتخاب و با کمترین قیمت، تضمین اصالت و تست 7 روزه تهیه کنید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا