ریپورتاژ تبلیغاتی

معرفی قاب های s23fe سامسونگ

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ که به‌عنوان محصولات پرچم‌دار این شرکت به دلیل قیمت مناسبش طرفداران زیادی دارد، گوشی S23fe است‌. به افرادی که دارای این گوشی هوشمند هستند، توصیه می‌شود که جهت حفاظت از بدنه گوشی و افزایش مقاومت آن در مقابل ضربه، شخصی‌سازی و به نمایش گذاشتن استایل خود، قاب s23fe سامسونگ خریداری کنند. قاب‌های s23fe سامسونگ مدل‌های مختلفی دارند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از قاب‌های پرفروش و جذاب این گوشی را معرفی کنیم تا باتوجه به سلیقه شخصی خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های قاب s23fe سامسونگ

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، خرید قاب برای گوشی‌های هوشمند یکی از کارهای بسیار عاقلانه است و خوشبختانه درصد زیادی از کاربران به این مسئله اهمیت زیادی می‌دهند. تمام گوشی‌های هوشمند از جمله گوشی s23fe سامسونگ دستگاه‌های ظریفی هستند که در صورت سقوط یا پرت شدن از ارتفاع آسیب‌ می‌بینند. با استفاده از قاب می‌توان مقاومت گوشی را در مقابل هر ضربه یا فشاری افزایش داد‌. در ادامه این بخش با تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های قاب s23fe سامسونگ آشنا خواهید شد.

قاب چرم نیلکین مدل CamShield Pro

قاب s23fe سامسونگ نیلکین مدل CamShield Pro یکی از قاب‌های خوش‌دست این برند است که با استفاده از بهترین، مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه انعطاف‌پذیر PC و TPU در رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای و مشکی ساخته می‌شود. این قاب به بهترین شکل ممکن از بدنه گوشی و لنز دوربین آن محافظت می‌کند. طراحی قاب متناسب با ابعاد گوشی، هماهنگی دقیق لبه‌های قاب با لبه‌های گوشی، عدم ایجاد اختلال در دسترسی به دکمه‌ها، پورت‌ها و دوربین گوشی، وجود شیارهای دقیق متناسب با محل قرارگیری کلیدها، پورت‌ها و دوربین گوشی، ظاهر جذاب و کلاسیک، داشتن درپوش کشویی برای محافظت از لنز دوربین، مقاومت بالا در مقابل ضربه، خراش و لغزش، مقاوم در برابر اثر انگشت، لکه و ذرات چربی، وزن سبک و … از ویژگی‌های مهم قاب نیلکین کمشیلدر پرو محسوب می‌شوند. کیفیت این قاب چرمی سامسونگ به حدی بالاست که با گذشت زمان دچار خوردگی و رنگ‌پریدگی نمی‌شود.

قاب چرم نیلکین مدل CamShield Pro

قاب سیلیکونی s23fe سامسونگ

یکی دیگر از قاب‌های باکیفیت و پرطرفدار گوشی سامسونگ s23fe، قاب سیلیکونی است. این قاب دارای جنس نرم و لطیف است و از بدنه گوشی و لبه‌های آن محافظت می‌کند. از ویژگی‌های مهم قاب s23fe سامسونگ سیلیکونی می‌توان به تنوع رنگ‌‌های شاداب و پررنگ، انعطاف‌پذیری بالا، وزن سبک، مخلمی بودن قسمت داخلی قاب، داشتن قابلیت ضد لک بودن و عدم رنگ‌پریدگی در گذر زمان اشاره کرد. هنگام خرید قاب سیلیکونی سامسونگ باید به اورجینال بودن یا تقلبی بودن آن توجه داشته باشید.

قاب‌ گوشی سیلیکونی سامسونگ اصل و فیک از نظر رنگ، بسته‌بندی، قسمت مخملی داخل قاب، قیمت و قابلیت ضد لک بودن با هم متفاوت هستند. رنگ قاب‌های اصل شاداب‌تر و پررنگ‌تر از قاب‌های فیک است. این محصولات نسبت به محصولات فیک بسته‌بندی شکیل‌تر و باکیفیت‌تری دارند که با یک نگاه می‌توان متوجه این تفاوت شد. مخمل داخل قاب در نمونه‌های فیک در قسمت‌های کناری چروکیده است؛ اما در قاب‌های اصل، یکنواخت و صاف است‌. قاب‌های فیک با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند و قابلیت ضد لک ندارند. اگر با خودکار روی آن‌ها خطی بکشید، به راحتی پاک نمی‌شود؛ اما در قاب‌های اصل و اورجینال به سرعت می‌توان خط خودکار را پاک کرد، به‌طوری که هیچ اثر یا لکی از خودکار روی قاب باقی نماند.

قاب سیلیکونی s23fe سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ berlia دو رنگ پشت شفاف

یک قاب s23fe سامسونگ که طرفداران زیادی دارد و در رنگ‌های آبی بنفش، آبی مشکی، صورتی بنفش و مشکی تولید می‌شود، قاب گوشی berlia دو رنگ پشت شفاف است. با استفاده از این قاب دسترسی به درگاه‌ها آسان است و پشت گوشی و لبه‌های جلویی و اطراف آن را پوشش می‌دهد. ساخته‌شده با مواد اولیه مرغوب و سبک، ضد خش بودن، کیفیت بالای سخت، محافظت کامل از دکمه‌ها، جلوگیری از نفوذ آب به داخل گوشی، طراحی شیک، زیبا و براق، سبکی و کم حجمی و داشتن محافظ لنز برای جلوگیری از ضربه از ویژگی‌های دیگر قاب berlia دو رنگ پشت شفاف سامسونگ است.

قاب استندشو CasePro سامسونگ

قاب استندشو CasePro یک قاب s23fe سامسونگ کم حجم و سبک است که از این مدل گوشی سامسونگ به خوبی محافظت می‌کند. قاب گوشی کیس پرو با مواد اولیه باکیفیت، مرغوب و مقاوم TPU یا ژله‌ای ساخته شده است و لبه‌های کناری، لبه‌های بالایی و پایینی گوشی را پوشش می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این نوع قاب گوشی می‌توان مواردی مانند ساختار نرم و مات، قابلیت ضد ضربه، ضد اثر انگشت، داشتن محافظ لنز، طراحی فیت، رنگ‌بندی متنوع شامل بنفش، تیتانیوم، نارنجی و مشکی، داشتن لبه‌های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش و ضد خش بودن را نام برد.

قاب گل هولوگرامی Lilac

یکی از قاب‌های زیبای مناسب گوشی s23fe سامسونگ قاب گل هولوگرامی Lilac است. طرح روی این نوع قاب s23fe سامسونگ، گل‌های درشت و زیبایی دارد و در رنگ‌بندی آبی، سبز، کرمی و یاسی در بازار موجود است. خوش‌دست بودن، عدم تغییر رنگ، دسترسی راحت به پورت‌های گوشی، ترکیب دو طرح و رنگ متفاوت شامل طرح گل‌گلی و هولوگرامی، داشتن یک برش در اطراف دوربین برای حفاظت از آن، دارای حاشیه و کادر نقره‌ای رنگ در چهار طرف قاب، وزن سبک، قابلیت ضد چربی، جذابیت بالا، جنس عالی و باکیفیت، نصب آسان، مقاومت در مقابل ضربه و فشار و داشتن برجستگی در محل دکمه‌های کناری گوشی برای استفاده راحت از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع قاب گوشی سامسونگ به شمار می‌رود.

قاب گل هولوگرامی Lilac

قاب سامورایی مدل Aimo

قاب سامورایی مدل Aimo یکی دیگر از قاب‌های s23fe سامسونگ است که ظاهری ساده و شیک دارد. این قاب با استفاده از TPU و پلاستیک باکیفیت تولید شده است. مقاومت در برابر سقوط و ضربه، روکش صاف و یکدست، نرم بودن پوشش داخلی،‌ کاربری راحت، عدم ایجاد محدودیت برای کار با پورت‌ها، دوربین‌ها و دکمه‌های گوشی، داشتن دو بخش شامل بدنه اصلی قاب با نمای شفاف برای پوشاندن پشت گوشی و بخش بامپری لایه‌ای ضخیم‌تر از پشت برای پوشاندن دورتادور گوشی، ایمن نگه‌داشتن گوشی در برابر ضربات شدید و سقوط از ارتفاع و …. مهم‌ترین ویژگی‌های قاب گوشی سامورایی مدل Aimo محسوب می‌شوند‌.

نکته: قاب s23fe سامسونگ قرار نیست که معجزه کند؛ اما استفاده از آن تا حدود بسیار زیادی در کاهش آسیب‌های ناشی از ضربه یا سقوط به بدنه، صفحه نمایش و دوربین‌های این مدل گوشی‌های هوشمند سامسونگ موثر است. تمام این قاب‌هایی که معرفی شد، کارپسند هستند و به‌عنوان قاب‌های خوب، باکیفیت و پرفروش بازار شناخته می‌شوند‌؛ بنابراین اگر دارای یک گوشی سامسونگ مدل s23fe هستید یا قصد خرید این مدل گوشی را دارید، هر چه زودتر برای آن قاب گوشی مناسب بر اساس سلیقه خود خریداری کنید.

خرید قاب s23fe سامسونگ از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

در این مطلب شما عزیزان را با شش نمونه قاب s23fe سامسونگ پرطرفدار و پرفروش موجود در بازار شامل قاب چرم نیلکین مدل CamShild Pro، قاب سیلیکونی s23fe سامسونگ، قاب گوشی سامسونگ berlia دو رنگ پشت شفاف، قاب استندشو CasePro سامسونگ، قاب گل هولوگرامی Lilac و قاب سامورایی مدل Aimo آشنا کردیم. برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های رفت‌وآمد خود می‌توانید این قاب‌ها را با مناسب‌‌ترین قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید.

فروشگاه‌های معتبر همگی دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و محصولات اصل و اورجینال را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. ارسال سریع محصولات خریداری‌شده به آدرس مشتریان و امکان پیگیری سفارشات از طریق کد رهگیری از ویژگی‌های دیگر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر فعال در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل است.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا