به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

فیلیمو مدرسه بهترین راه حل برای فراگیری دروس پایه اول تا نهم

آموزش عمیق و مناسب، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها است. با پیشرفت فناوری و تغییر روش‌های آموزشی، استفاده از پلتفرم‌های آموزشی آنلاین نیز به عنوان یک روش موثر و جذاب شناخته شده است. یکی از این پلتفرم‌های آنلاین که در سال‌های اخیر با استقبال گسترده دانش‌آموزان مواجه بوده است، سایت فیلیمو مدرسه نام دارد. این سایت با طراحی جذاب و ارائه ساده مفاهیم درسی از پایه اول تا پایه نهم، محیطی جذاب را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است که درس خواندن را به تجربه شیرینی تبدیل می‌کند. برای آشنایی با مزایای فیلیمو مدرسه با ما همراه باشید.

برنامه‌ریزی با ما، درس خواندن با شما!

قدم اول برای موفقیت تحصیلی در هر پایه‌ای، داشتن یک برنامه صحیح و منظم است. اگر در برنامه‌ریزی مشکل دارید و نمی‌توانید زمان خود را مدیریت کنید،کافی است با فیلیمو مدرسه تماس بگیرید. مشاوران باتجربه فیلیمو مدرسه به شما کمک می‌کنند تا بهترین استفاده را از منابع و زمان خود داشته باشید.

از مزایای فیلیمو مدرسه این است که می‌توانید به صورت هفتگی با مشاوران خود جلسه آنلاین داشته باشید و ابهامات خود را برطرف نمایید؛ زیرا در هر هفته‌ای ممکن است بسته به تراکم برنامه‌های مدرسه یا برنامه‌های شخصی شما، زمان لازم برای مطالعه، تمرینات و آزمون‌ها متفاوت باشد. برنامه‌های فیلیمو مدرسه نه تنها شما را محدود نمی‌کند، بلکه کمک می‌نماید تا علاوه بر درس‌های مدرسه، به ورزش، تفریحات و سایر علایق خود نیز برسید.

بهترین ویدئوهای آموزشی در فیلیمو مدرسه

اساس آموزش‌های آنلاین بر پایه آموزش‌های ویدئویی است. تجربه نشان داده است که این روش باعث جذب و توجه بیشتر دانش‌آموزان می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا مفاهیم درسی را بهتر درک کنند. بعضی از ویژگی‌های ویدئوهای آموزشی فیلیمو مدرسه که باعث محبوبیت آن بین دانش‌آموزان شده است عبارتند از:

  1. جذابیت بالا: ویدئوهای فیلیمو مدرسه با استفاده از تصاویر کاربردی، صدا و گرافیک باکیفیت، ترکیب با پاورپوینت و… دانش‌آموزان را به خود جذب می‌کنند.
  2. توضیح واضح مفاهیم درسی: با استفاده از ویدئوهای فیلیمو مدرسه، شما از هر منبع آموزشی دیگری بی نیاز می‌شوید؛ زیرا می‌توانید همه مفاهیم پیچیده را به شکل ساده و قابل فهمی یاد بگیرید.
  3. انعطاف‌پذیری زمانی: با استفاده از فیلیمو مدرسه، می‌توانید ویدئوهای آموزشی را در هر زمانی که برای شما مناسب است، مشاهده کنید و حتی چندبار آن‌ها را ببینید تا مفاهیم را به صورت عمیق بیاموزید.
  4. دسترسی آسان: دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی به ویدئوهای آموزشی فیلیمو مدرسه دسترسی پیدا کنند و تنها با چند کلیک، پایه تحصیلی و درس مدنظر خود را انتخاب نمایند.

آموزش درس به درس؛ مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی

در فیلیمو مدرسه، آموزش درس به درس کتاب‌های درسی به صورت جداگانه و به شکلی جذاب ارائه می‌شود. هر درس با استفاده از ویدیوهای آموزشی کوتاه و جذاب که توسط مدرسان حرفه‌ای تهیه شده است، بارگذاری می‌شود و حتی اگر در کلاس مدرسه غایب بوده باشید، می‌توانید به خوبی بر درس مسلط شوید و با حل تمرین‌ها مهارت خود را تقویت کنید.

مدرسان ما به صورت ساده و واضح، همه مفاهیم مختلف را توضیح می‌دهند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا با استفاده از تصاویر، نمودارها و مثال‌های کاربردی از هر کلاس و جزوه دیگری بی‌نیاز شوند.

تمرینات و سوال‌های چندگزینه‌ای

ما برای هر درس و موضوعی، آزمون‌ها و تمرینات متناسبی را آماده کرده‌ایم که بتوانید میزان یادگیری خود را ارزیابی کنید. این آزمون‌ها و تمرینات به شما کمک می‌کنند تا مفاهیم درسی را به صورت عملی تثبیت کنید و آمادگی خود را برای پرسش‌ها و امتحانات مدرسه افزایش دهید.

آزمون‌ها و تمرینات فیلیمو مدرسه شامل سوالات چند گزینه‌ای، سوالات کوتاه پاسخ، تمرینات عملی، پرسش و پاسخ، تست‌های زمان‌دار و… است که می‌تواند همه نیازهای شما را برآورده سازد.

آموزش نکات طلایی هر درس

آموزش نکات طلایی هر درس می‌تواند به شما کمک کند که خیلی راحت‌تر از پس امتحانات مدرسه یا آزمون‌های تستی برآیید. اگر دوست دارید در زمان کوتاهی همه نکات مهم دروس مدرسه را یاد بگیرید، کافی است فقط به سایت فیلیمو مدرسه سر بزنید. در فیلیمو مدرسه، نکات طلایی هر درس به شکلی جذاب و کاربردی آموزش داده می‌شود و با مثال‌های کاربردی، آن‌ها را تمرین خواهید کرد.

نمونه سوالات امتحانی

شب امتحان همیشه زمان استرس‌آوری برای دانش‌آموزان است؛ اما با فیلیمو مدرسه، دیگر نیاز نیست نگران امتحانات باشید. فقط کافی است وارد سایت فیلیمو مدرسه شوید و با مرور آموزش‌های امتحانی که در این پلتفرم قرار داده شده است، خود را برای نمره ۲۰ آماده کنید! شما همچنین می‌توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات امتحانی را مشاهده کنید و با پاسخ دادن به آن‌ها، میزان آمادگی خود را محک بزنید.

جزوه خلاصه درس‌ها

اگر به هر دلیلی فرصت ندارید تا کتاب درسی را به طور کامل بخوانید یا از تمام آموزش‌های فیلیمو مدرسه استفاده کنید، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا می‌توانید با استفاده از خلاصه درس‌ها که در فیلیمو مدرسه ارائه می‌شود، با مفاهیم اصلی هر درسی آشنا شوید. این خلاصه‌ها به صورت مختصر و مفید، اطلاعات کلیدی و مهم هر درس را شامل می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا به سرعت و با دقت مطالب را مرور نمایید. همچنین می‌توانید پس از مشاهده آموزش‌های اصلی، با استفاده از جزوه‌های خلاصه، به راحتی مطالب درسی را یادآوری کرده و بهترین نتیجه را در یادگیری مطالب داشته باشید.

ارائه مشاوره به والدین

فیلیمو مدرسه نه تنها برای دانش‌آموزان، بلکه برای خانواده آن‌ها نیز قابل استفاده است. سایت فیلیمو مدرسه دارای یک بخش وبلاگ است که مجموعه کاملی از مقالات آموزشی و مشاوره را در خود جای داده است. شما با استفاده از مطالب وبلاگ، می‌توانید در مورد نحوه تعامل با فرزند، نحوه برنامه‌ریزی برای فرزند، کمک به تنظیم ساعت خواب کودک، نحوه کاهش استرس دانش‌آموزان، آشنایی با تکنولوژی‌های نوین برای آموزش و… بیشتر بدانید. علاوه بر مطالب آموزنده وبلاگ، شما می‌توانید به طور مستقیم با مشاوران برجسته ما نیز مشورت کنید و به ابهامات و پرسش‌های خود پاسخ دهید.

مزایا و امکانات ویژه فیلیمو مدرسه

استفاده از آموزش‌های فیلیمو مدرسه مزایای ویژه‌ای برای شما خواهد داشت و اجازه دسترسی به امکانات مدرن آموزشی را به شما می‌دهد. امکانات منحصر به فرد فیلیمو مدرسه عبارتند از:

  • امکانات تعاملی: این پلتفرم امکاناتی نظیر تمرین‌های تعاملی، آزمون‌ها، گفتگوهای گروهی و نظرسنجی را فراهم می‌کند که به دانش‌آموزان کمک می‌کند به بهترین شکل ممکن دروس را یاد بگیرند.
  • پروفایل شخصی: هر دانش‌آموز در فیلیمو مدرسه یک پروفایل شخصی دارد که اطلاعات شخصی، پیشرفت تحصیلی و فعالیت‌های آموزشی او را نشان می‌دهد.
  • پشتیبانی و مشاوره: فیلیمو مدرسه امکانات پشتیبانی و مشاوره آنلاین برای دانش‌آموزان و معلمان را فراهم می‌کند تا به حل مشکلات و سوالات آن‌ها کمک کند.
  • امکان همکاری بین دانش‌آموزان و معلمان: فیلیمو مدرسه امکاناتی برای همکاری و تعامل بین دانش‌آموزان و معلمان را قرار داده است. این امکانات شامل ارسال پیام، برگزاری جلسات آنلاین، به اشتراک گذاری منابع آموزشی و برگزاری فعالیت‌های گروهی است که ارتباط و همکاری بین مدرس، مشاور و دانش‌آموز را راحت‌تر می‌کند.
  • پیگیری پیشرفت تحصیلی: فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموز، مدرسان، مشاوران و خانواده‌ها امکان نظارت و پیگیری پیشرفت تحصیلی را فراهم می‌کند. این امکانات شامل نظارت بر پاسخ تمرین‌ها، ارائه بازخورد، مشاهده پیشرفت تحصیلی و ارائه راهنمایی‌های لازم برای بهبود عملکرد دانش‌آموز است.
  • دسترسی آسان با همه دستگاه‌ها: فیلیمو مدرسه به دانش‌آموزان و معلمان این امکان را می‌دهد که به آسانی و با همه دستگاه‌ها (لپ‌تاپ، تبلت، گوشی هوشمند) به پلتفرم دسترسی پیدا کنند و با چند کلیک از خدمات آن استفاده کنند.
  • مدرسان حرفه‌ای: فیلیمو مدرسه از باتجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مدرسان کشور برای تولید محتوای آموزشی خود استفاده می‌کند. شما از هر جای کشور می‌توانید به راحتی به فیلم‌های بهترین معلمان کشور دسترسی داشته باشید و هر چند بار که نیاز داشته باشید آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را مرور کنید.
  • دریافت جایزه: شما می‌توانید با مشاهده ویدئوهای آموزشی و پاسخ دادن به سوالات هر درس امتیاز کسب کنید. فیلیمو مدرسه در پایان هر هفته، به پرتلاش‌ترین دانش‌آموزان جایزه می‌دهد.

جمع بندی

استفاده از خدمات آموزشی آنلاین، می‌تواند تاثیر چشمگیری بر تقویت مهارت‌های دانش‌‌آموزان داشته باشد. شما می‌توانید به کمک خدمات آموزشی فیلیمو مدرسه، همه دروس پایه‌های اول تا نهم را به صورت تصویری یاد بگیرید و به کمک تمرینات و مثال‌های هر درس، مهارت‌های خود را تقویت کنید. همه دانش‌آموزان، در هر سطحی که باشند، می‌توانند از امکانات این سایت استفاده کنند؛ زیرا فیلیمو مدرسه از ساده‌ترین مفاهیم شروع کرده و سپس به سراغ پیچیده‌ترین مطالب کتاب‌های درسی و کمک آموزشی می‌رود.

شما می‌توانید برای آمادگی امتحانات پایانی از امکانات خاص این پلتفرم مانند نمونه سوالات امتحانی، سوالات چندگزینه‌ای، خلاصه درس‌ها و… استفاده کنید. همچنین فیلیمو مدرسه امکان مشاوره با مدرسان و برنامه‌ریزی هفتگی و ماهانه را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر یا راهنمایی درباره امکانات آموزشی فیلیمو مدرسه با ما تماس بگیرید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا