ریپورتاژ تبلیغاتی

آموزش فارکس به کمک سایت ایتسکا

بادگیری فارکس و کسب درآمد از آن مورد توجه بسیاری از افراد بوده و کم نیستند کسانی که به دنبال آموزش فعالیت در فارکس و بازار های مالی باشند. ورود به هر شغلی و فعالیت در هر زمینه ای نیازمند یادگیری و آموزش می باشد. ولی یادگیری فارکس تفاوت بسیار زیادی با یادگیری سایر حرفه ها دارد. زیرا افراد بسیار زیادی دیده شده اند که برای چندین سال به دنبال یادگیری فارکس بوده اند؛ ولی همچنان در حال ضرر کردن و از دست دادن سرمایه شان هستند!

ضرورت یادگیری فارکس

یادگیری فارکس نیازمند مراحل و گام هایی است که حتما باید رعایت گردد. آموزش فارکس معمولا در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته تدریس می شود. و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند می دانند که حتی اگر یک تریدر حرفه ای باشند ، باز هم نیازمند یادگیری فارکس هستند.

بازار فارکس در واقع نوعی رقابت بر سر خرید و فروش ارز ها می باشد. و شما در مقابل با هوش ترین افراد جهان قرار داشته و معامله می کنید. اگر یک تریدر هستید باید قبول کنید تریدر ها روز به روز با هوش تر و حرفه ای تر شده و حتی شرکت هایی که با برنامه های معاملاتی خود در حال ترید هستند ، روز به روز در حال توسعه دادن سیستم های معاملاتی خود هستند. پس شما هم همیشه باید در حال به­روز کردن اطلاعات خود و یادگیری فارکس باشید.

یادگیری فارکس

معرفی سایت ایتسکا

سایت ایتسکا فعالیت اصلی خود را از سال 1399 آغاز کرده و هم اکنون در زمینه آموزش فارکس ، بورس ، ارز دیجیتال و روش های مختلف کسب درآمد فعالیت دارد. ایتسکا یک وبسایت آموزشی بوده و اصلی ترین هدف آن آموزش افرادی می باشد که قصد دارند با روش های اصولی و بدون خیال پردازی وارد بازار های مالی شوند. فعالان این سایت قصد دارند با آگاه سازی افراد از ریسک ها و خطرات پیش رو با روش هایی نوین و کارساز به آموزش فارکس بپردازند.

جالب است بدانید اگر بتوانید با یادگیری فارکس با سایت ایتسکا مهارت تجاری خود را تقویت کرده و به سود آوری برسید ، ناخودآگاه به یک تریدر حرفه ای تبدیل شده و به صورت ناخودآگاه و با استفاده از تکنیک های خاص خواهید توانست همیشه سود آور باشید. تریدری یکی از مشکل ترین ، پر ریسک ترین و پول ساز ترین شغل های جهان محس.ب می شود. پس قبل از هر کاری باید با ریسک های پیش روی خود مواجه شوید.

اگر فردی هستید که با رویای یک شبه پول دار شدن و کسب درآمد زیاد از فارکس می خواهید به یادگیری فارکس با سایت بپردازید ، مکان و مسیر درستی را انتخاب نکرده اید. ولی می توان با یارگیری ، تمرین ، کسب تجربه و تقویت مهارت به هدف مهم تریدری فارکس رسید.

دوره های آموزشی سایت ایتسکا

سایت ایتسکا بیشتر به ارائه آموزش های منسجم و یکپارچه تاکید دارد. به این دلیل به ارائه دوره های آموزشی مفید و کاربردی پرداخته است. اغلب دوره های ایتسکا رایگان بوده و به زبان ساده و قابل فهم برای دانشجویان دوره عرضه می گردد. آموزش های سایت ایتسکا گسترده می باشد. ولی عمده آموزش های آن در حوزه فارکس می باشد.

این سایت علاوه بر فارکس به آموزش های دیگری از قبیل کسب درآمد از بازی ، روش های کسب درآمد دلاری ، کسب درآمد از ارز دیجیتال ، کسب درآمد از سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال ، آموزش بورس و … پرداخته است. در مورد یادگیری فارکس باید این نکته را بدانید علاوه بر کسب دانش ، تجربه و مهارت در این حوزه باید به عامل مهم دیگری نیز توجه شود و آن ذهن معامله گر و تمرین های ذهنی تریدر می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت های او خواهد داشت.

دوره های آموزشی سایت ایتسکا

اگر با تریدر های واقعی و افرادی که با معاملات فارکس در حال کسب درآمد هستند ، روبرو شوید خواهید دید ذهنیت آنها و اصولی که در تریدر هایشان رعایت می کنند با دوره های آموزش فارکس که شاید انواع بسیار گوناگونی از آنها را مشاهده کرده باشید ، متفاوت می باشد.

وبسایت ایتسکا در تلاش است تا شیوه های نوین آموزشی را در آموزش و یادگیری فارکس پیاده سازی کند. علاوه بر آن از عقاید و اصول تریدر های واقعی در آموزش های خود استفاده می کند. تا اگر فردی این دوره های آموزشی را به دقت گوش کرده و تمرین ها را بار ها انجام دهد ، بتواند به هدف اصلی خود در این راه برسد.

آموزش فارکس با سایت ایتسکا

یکی از جذابیت های آموزش فارکس با سایت ایتسکا این است که برای تمامی تریدر های فارکس مناسب می باشد. در دوره مقدماتی فارکس ابتدا به آموزش اصطلاحات فارکس ، مفاهیم اولیه مانند پیپ ، اسپرد و … پرداخته شده است. علاوه بر آن هر تریدری قبل از شروع سایر دوره ها باید با مفاهیم تحلیل تکنیکال ، تحلیل فاندامنتال ، اندیکاتور ها و کاربرد های آنها و … آشنا باشد. وب­ سایت ایتسکا به تمامی این موارد پرداخته است.

این سایت در قسمت های جداگانه ای نیز به بررسی تک تک بروکر های فارکس پرداخته و آنها را مقایسه کرده است. زیرا تریدر قبل از سرمایه گذاری در هر بروکری باید خدمات آن بروکر و روش کار با آن آشنا باشد. بعد از آن به مفاهیم پیچیده تر از قبیل دوره های آموزش پرایس اکشن و پرایس اکشن پیشرفته و … پرداخته است. و همچنان در حال تکمیل دوره های آموزشی خود می باشد.

وبسایت ایتسکا دوره های خورد را بر اساس تجربیات تریدر های واقعی در بازار فارکس ایجاد کرده و از آموزش های آنان در دوره های خود استفاده می کند.

راه های تماس با ایتسکا

برای ارتباط با مشاوران و متخصصان تیم ایتسکا می توانید این وب‌سایت را در صفحات اجتماعی زیر دنبال کنید:

  • فیسبوک: itscabrokers
  • توئیتر: tradehouseofir1
  • تلگرام: itscabrokers
  • اینستاگرام: itsca_brokers

همچنین می توانید از طریق شماره تماس 00905516885390 با پشتیبانی این تیم در واتساپ، در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1- آیا سایت ایتسکا یک سایت سیگنال دهی است ؟

خیر ، سایت ایتسکا یک وب­سایت آموزشی می باشد که قصد دارد با آموزش صحیح و اصولی به تربیت و پرورش تریدر ها بپردازد.

2- آیا می توان با سایت ایتسکا در مدت زمان کوتاهی به یک تریدر حرفه ای تبدل شد؟

خیر ، حرفه ای شدن در فارکس و یا هر زمینه دیگری نیازمند طی کدن مراحل و آموزش ها و نیز کسب تجربه می باشد. و این امر خود برای افراد مختلف متفاوت است. ممکن ایت فردی این پروسه را یک ساله طی کند و یا فردی بعد از چند سال یادگیری فارکس و آوزش بتواند در این حوزه به موفقیت برسد. پس اگر قصد کوتاه سازی این مسیر پر پیچ و خم را دارید ، مکان مناسبی برای یادگیری انتخاب نکرده اید.

 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا