آموزش یوتیوب

روش ویرایش عکس پروفایل در یوتیوب+ فیلم آموزشی

برای تغییر عکس پروفایل یوتیوبی که باب میلتان نیست، راهکاری وجود دارد؟ نگران نباشید. این مقاله به شما کمک می کند. در این مقاله با دو روش برای انجام این کار آشنا خواهید شد: نحوه تغییر عکس در سایت و در اپلیکیشن موبایل یوتیوب. جزئیات چگونگی این عملیات در این مطلب آورده شده است. امیدواریم برای شما مفید باشد.

عکس پروفایل کانال یوتیوب شما در واقع همان عکس حساب کاربری گوگل تان است. بنابراین، تغییر عکس هر یک از آنها (پروفایل یوتیوب یا اکانت گوگل) بر دیگری تأثیرگذار خواهد بود.

چگونه عکس پروفایل یوتیوب را عوض کنیم؟ بهترین راه برای عوض کردن عکس پروفایل یوتیوب، تغییر آن از طریق اکانت گوگل است. دستورالعمل انجام این فرایند بسته به این که از نسخه دسکتاپی یا اپلیکیشن یوتیوب استفاده می کنید، متفاوت خواهد بود.

معرفی ۸ تا از بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم (رایگان)

نحوه تغییر عکس پروفایل یوتیوب در نسخه دسکتاپی (وبسایت یوتیوب)

چگونه عکس پروفایل یوتیوب را عوض کنیم؟ این کار از طریق اکانت گوگل امکان پذیر است. کاربران کامپیوترهای شخصی و لپتاپ، با استفاده از دستورالعمل زیر می توانند این کار را انجام دهند.

مرحله 1: از طریق مرورگر سیستم خود وارد سایت یوتیوب شوید و در صورت نیاز با اکانت خود لاگین کنید.

مرحله 2: روی عکس پروفایل یوتیوب خودتان که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

مرحله 3: گزینه «Your channel» را از منوی کشویی انتخاب کنید.

مرحله 4: در این قسمت هم روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. پس از آن پنجره «Edit profile picture» باز خواهد شد. اکنون روی «EDIT» کلیک کنید.

click your profile picture

مرحله 5: عکسی را که می خواهید به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنید را انتخاب کنید، یا از طریق گزینه «Upload photo» از یک عکس موجود در حافظه کامپیوتر خود استفاده کنید.

تغییر عکس پروفایل یوتیوب چقدر طول می کشد؟ بعد از اعمال تغییرات، دقت داشته باشید که تکمیل این فرایند ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت (بسته به تعداد اکانت های مرتبط) به طول انجامد.

تمام فرایندی که باید برای تغییر عکس پروفایل یوتیوب در نسخه دسکتاپی آن انجام دهید به همین سادگی است.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب + ۲۳ نکته مهم موفقیت آن

نحوه تغییر عکس پروفایل یوتیوب در اپلیکیشن تلفن همراه

حالا این سوال پیش می آید که افرادی که از کامپیوتر شخصی یا لپتاپ استفاده نمی کنند، برای تغییر عکس پروفایل یوتیوب خودشان باید از چه روشی استفاده کنند؟ با استفاده از موبایل یا تبلت هم می توان عکس پروفایل یوتیوب را عوض کرد. برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS، با انجام مراحل زیر می توانید از طریق اپلیکیشن یوتیوب عکس پروفایل خود را تغییر دهید.

مرحله 1: اپلیکیشن یوتیوب را باز کنید.

مرحله 2: وارد اکانت خود شوید.

مرحله 3: روی عکس فعلی پروفایل خود ضربه بزنید و بعد گزینه «Manage your Google Account» را انتخاب کنید.

گزینه «Manage your Google Account» را انتخاب کنید.

مرحله 4: اکنون روی عکس پروفایل ضربه بزنید و گزینه «Set Profile Photo» را انتخاب کنید.

مرحله 5: یکی از گزینه های «Take photo» یا «Set Profile Photo» را انتخاب کنید.

مرحله 6: اکنون می توانید از خودتان عکس بگیرید و تیک آن را فعال کنید و یا اینکه یکی از عکس های موجود در گالری دستگاه خود را انتخاب و روی «Accept» کلیک کنید.

بعد از انجام مراحل بالا، عملیات تغییرعکس پروفایل یوتیوب شما با موفقیت به پایان می رسد.

ویدیوی روش انجام کار

 

حتما بخوانید: روش ادیت ویدیو برای یوتیوب+ فیلم آموزشی 

جمع بندی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید بدانید چطور باید عکس پروفایل یوتیوب را تغییر بدهیم؟ در این مقاله دو راهکار به شما پیشنهاد داده شد. یکی از آنها تغییر عکس پروفایل با استفاده از وبسایت یوتیوب است. روش دیگر این فرایند از طریق اپلیکیشن تلفن همراه این برنامه قابل اجراست. با استفاده از دستورالعمل هایی که در بالا گفته شد به راحتی می توانید عکس پروفایل یوتیوب خود را عوض کنید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا