به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

آی پی ایران برای ایرانیان خارج از کشور

بسیاری از ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، به‌منظور دسترسی به انواع وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی، نیاز به آی پی ایران دارند؛ البته معضل عدم دسترسی به وب‌سایت‌های ایرانی گاهی گریبان‌گیر مسافران و اقامت‌کنندگان موقت (در نقاط مختلف جهان) نیز می‌شود. این دست از افراد به‌منظور انتخاب واحدهای دانشگاهی، مدیریت مالی حساب‌ها، تماشای بازی‌های تیم محبوب یا حتی پیگیری پرونده‌های قضایی خود از خارج کشور، بایستی از آی پی ایران استفاده کنند. جالب است بدانید که مبتنی بر برخی از سیاست‌های امنیتی درون کشوری، شمار زیادی از وب‌سایت‌های ایرانی امکان لودشدن روی IPهای خارجی را ندارند؛ بنابراین کاربران ایرانی مقیم کشورهای خارجی بایستی برای پیگیری امور متنوع خود در سایت‌ها و نرم‌افزارهای ایرانی، به خرید وی پی ان ایران اقدام کنند.

موارد کاربرد وی پی ان ایران

ایرانیانی که به‌طور دائم یا موقت در کشورهای خارجی اقامت دارند، همواره باتوجه‌به نیازهای متنوع‌شان، خرید سرویس‌های آی پی ایران را در دستور کار خود قرار می‌دهند. برخی از مهم‌ترین کاربردهای VPN ایران عبارت‌اند از:

  • نیازهای آموزشی: بسیاری از خانواده‌ها جهت اتصال به نرم‌افزار شاد (برای یادگیری و پیگیری دروس) از خارج کشور، به آی ایران نیاز دارند. تعداد زیادی از سایت‌های آموزشی قدرتمند ایرانی نیز روی IPهای خارجی مسدود هستند و بدون اتصال به وی پی ان ایران، کاربران ایرانی مقیم کشورهای دیگر به آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.
  • مدیریت سرمایه در بانک‌های ایرانی: عمده ایرانیان ساکن کشورهای خارجی علاوه‌بر نگه‌داری سرمایه در چندین بانک خارج از کشور، بخشی از پول خود را نیز در بانک‌های ایرانی گذاشته‌اند. به‌منظور انجام فرایندهای انتقال وجه داخلی و استفاده از امکانات بانک‌های ایرانی، این دست از کاربران بایستی به آی پی ایران دسترسی داشته باشند.
  • تماشای فیلم و فوتبال: دسترسی به شبکه‌های نمایش خانگی، پلتفرم‌های اینترنتی ورزش ایران، پلتفرم‌های اتصال به برنامه‌های زنده تلویزیون و… ازجمله مهم‌ترین دلایل خرید وی‌پی‌ان ایران به‌شمار می‌روند.
  • انجام بازی‌های آنلاین: یکی دیگر از جاذبه‌های خرید IP ایران برای کاربران خارج از کشور، امکان کاهش پینگ در انجام بازی‌های آنلاین خواهد بود.

همچنین برای ثبت‌نام در انواع سایت‌های دانشگاهی و فروشگاهی داخلی یا پیگیری امور مختلف حقوقی و قضایی، هموطنان مقیم کشورهای خارجی بایستی با استفاده از وی پی ان‌های ایرانی، IP خارجی خود را به IP ایران تغییر دهند.

word image 61110 2

نحوه خرید آی پی ایران

کاربران ایرانی مقیم کشورهای خارجی همواره باتوجه‌به دلبستگی‌ها (پیگیری رویدادها و فیلم‌های ایرانی و…) یا نیازهای اساسی‌شان، سعی دارند به نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های ایرانی دسترسی پیدا کنند. در چنین شرایطی، دسترسی به آی پی ایران یک اقدام ضروری به‌شمار می‌رود. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود؛ زیرا مجموعه معتبر «فناوران امید» با ارائه سرویس‌های متنوع خرید VPN ایران، تمامی مشکلات ایرانیان خارج از کشور را حل کرده است. جهت خرید انواع اکانت‌های وی پی ان ایران، ابتدا کافی است یکی از سرویس‌های قرارگرفته روی وب‌سایت فناوران امید را انتخاب کنید.

در ادامه، اکانت خریداری‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایمیل متقاضی ارسال می‌شود. کاربرانی که برای اولین بار برای خرید سرویس‌های وی پی ان ایران اقدام کرده‌اند، با مطالعه فایل آموزشی ایمیل‌شده (قسمت آموزش اتصال)، به‌راحتی می‌توانند تمامی تنظیمات تغییر آی پی ایران را انجام دهند. نهایتا با تغییر آی پی کشورهای خارجی به ایران می‌توانید در هر نقطه از دنیا به کلیه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خاص ایرانی دسترسی داشته باشید. نکته قابل‌توجه این‌جا است که چنانچه امکان کارت به کارت را نداشتید، با استفاده از وب مانی، پرفکت مانی، پی‌پال و… نیز می‌توانید هزینه خرید سرویس‌های تغییر آی پی شرکت «فناوران امید» را پرداخت کنید.

خرید انواع سرویس آی پی ایران

همواره بسته به نیازهای هموطنان عزیز مقیم کشورهای خارجی، امکان دسترسی به دو نوع آی پی ایران وجود خواهد داشت. این دو سرویس کاربردی دارای ویژگی‌های زیر هستند:

اکانت مالی

در پی خرید سرویس‌های FULL یا همان اکانت‌های مالی، کاربران امکان دسترسی به سیستم‌های بانکی و تمامی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی را از خارج کشور خواهند داشت. اکانت فول برای کاربرانی که می‌خواهند از راه دور به کنترل پرداختی‌ها و مدیریت‌های مالی خود در بانک‌های ایرانی بپردازند گزینه ایده‌آلی به‌شمار می‌رود.

اکانت غیرمالی

چنانچه هیچ‌گونه نیازی به سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مربوط به بانک‌های ایرانی ندارید و تنها به استفاده از وب‌سایت‌های ویدئو و اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانی علاقه‌مند هستید، اکانت غیرمالی یا همان سرویس LIMITED برای‌تان مناسب خواهد بود. در پی خرید این سرویس، امکان ثبت‌نام در کلیه سایت‌های غیرمالی ایرانی را نیز خواهید داشت. ناگفته نماند که با استفاده از سرویس غیرمالی آی‌پی ایران، امکان بررسی وضعیت بورس ایران نیز برای‌تان فراهم می‌شود؛ اما شاید این پرسش در ذهن‌تان مطرح شود که هزینه خرید وی‌پی‌ان ایران چه‌قدر است؟

هزینه خرید وی پی ان ایران

به‌طورکلی در فرایند تعیین قیمت اکانت‌های آی پی ایران، پارامترهایی نظیر «نوع دسترسی مالی و غیرمالی» و «مدت زمان سرویس» مورد توجه قرار می‌گیرند. بر همین مبنا، مجموعه معتبر فناوران امید که از برترین شرکت‌های ارائه‌کننده VPN ایران محسوب می‌شود، سرویس‌های زیر را با مناسب‌ترین هزینه ممکن در اختیار هموطنان مقیم خارج از کشور قرار داده است:

  • اکانت یک‌ماهه FULL (مالی): 280.000 تومان
  • سه‌ماهه FULL: 600.000 تومان
  • شش‌ماهه FULL: 1.000.000 تومان
  • یک‌ساله FULL: 1.800.000 تومان
  • یک‌ماهه LIMITED (غیرمالی): 80.000 تومان
  • سه‌ماهه LIMITED: 200.000 تومان
  • شش‌ماهه LIMITED: 380.000 تومان
  • یک‌ساله LIMITED: 700.000 تومان

به‌یاد داشته باشید که با خرید اکانت‌های مالی VPN ایران، خیال‌تان از بابت دسترسی به کلیه وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای بانکی و غیربانکی ایرانی (از خارج کشور) آسوده خواهد بود؛ البته همه‌چیز به نیاز شما بستگی دارد و اگر تنها از موارد غیر بانکی خارج از کشور استفاده می‌کنید، خرید اکانت‌های غیرمالی برای‌تان مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

word image 61110 3

امکان دانلود بی‌نهایت با آی پی ایران

باتوجه‌به حساسیت‌های امنیتی و نیاز مبرم بسیاری از ایرانیان مقیم کشورهای خارجی به آی پی ایران، انتخاب معتبرترین مجموعه ارائه‌دهنده وی پی ان ایران، به دغدغه بزرگی برای کاربران تبدیل شده است. در همین راستا، مجموعه معتبر فناوران امید به‌لطف تجارب ویژه، سوابق اطمینان‌بخش و توان فنی بالای خود، همواره در زمره برترین ارائه‌دهندگان خدمات IP ایران جای دارد. توجه داشته باشید که با بهره‌گیری از خدمات تغییر IP مجموعه فناوران امید، هیچ محدودیتی برای آپلود و دانلود فایل‌ها نخواهید داشت. پایداری 99.99% نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب سرویس‌های این مجموعه به‌شمار می‌رود.

البته برخی از کاربران داخلی برای اتصال به برنامه‌های فیلترشده در ایران، به‌اشتباه سراغ خرید اکانت‌های تغییر IP می‌روند. این در حالی است که با اتصال به این اکانت‌ها، شما بازهم یک کاربر اینترنتی داخلی خواهید بود و در شرایط دسترسی‌تان به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فیلترشده، هیچ تغییری به‌وجود نمی‌آید. جهت رفع ابهامات و دریافت مشاوره از کارشناسان زبده مجموعه فناوران امید می‌توانید از شماره تماس‌های زیر استفاده کنید. البته به‌یاد داشته باشید که تمامی اطلاعات موردنیاز متقاضیان گرامی روی وب‌سایت این مجموعه hub.fanavaraneomid.co  قرار گرفته است.

تماس در واتساپ – پشتیبانی و فروش فناوران امید:  09129726343

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا