به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
ریپورتاژ تبلیغاتی

هوش مصنوعی در آیفون

هوش مصنوعی این روزها حرف اول را می زند و هر تولید کننده ای برای جذاب تر کردن محصولی که ارائه می دهد، حتما از برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند. بدون شک اپل، به عنوان بزرگترین و پیشروترین تولید کننده محصولات الکترونیکی برتر دنیا از این قاعده مستثنی نیست و با ورود هوش مصنوعی در آیفون، جذابیت این دستگاه ها را دو برابر می کند. کاربرد برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوشی های آیفون، این گوشی های پرکاربرد را از چیزی که هست جذاب تر هم می کند.

اگر سری به اپ استور بزنید، چندین برنامه جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی برای آیفون را مشاهده می کنید که می توان با نصب آنها روی آیفون، از جذابیت های زیاد این ابزارها بهره مند شد.

در صورتی که دقیقا نمی دانید چطور می توانید از هوش مصنوعی برای آیفون استفاده کنید، با مراجعه به وب سایت  نمایندگی اپل ، می توانید از نحوه فعال سازی و استفاده از این برنامه ها اطلاعات بیشتری به دست آورید. در ادامه با برخی از گزینه های استفاده از هوش مصنوغی  برای موبایل اپل بیشتر آشنا می شویم.

فواید و جذابیت های هوش مصنوعی در آیفون

به صورت کلی هدف استفاده از هوش مصنوعی در زندگی ما، آسان تر شدن زندگی و جذاب تر شدن کارهاست. هوش مصنوعی می تواند موجب شود کارها بسیار سریع تر انجام شود و همچنین روند انجام کارها بهینه تر و بهتر شود. کارایی ابزارها، وسایل و دستگاه های مختلفی که از هوش مصنوعی بهره می برند بسیار بیشتر می شود.

کاربردهای هوش مصنوعی در تعمیر آیفون هم به همین شکل است. وجود برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی مورد استفاده در آیفون می تواند به کاربران یک تجربه کاربری بهتر و لذت بخش تر را بدهد. علاوه بر این، وجود این برنامه ها می تواند به نوعی موجب صرفه جویی در زمان هم شود.

هوش مصنوعی تغییر صدا در آیفون

بخش عمده ای از برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی در آیفون، برنامه هایی است که می توان از آنها برای تغییر صدا استفاده کرد. برنامه های مختلفی برای تغییر صدا در آیفون طراحی شده که کارایی های جذابی دارند. کاربران می توانند با این برنامه ها کارهای جالبی مانند صدا گذاری روی محتواها را انجام دهند تا به این ترتیب امکان ساخت محتوا و پادکست با گوشی ایفون را داشته باشند. تغییر صدای کاربر یا صدایی که در یک ویدئو وجود دارد می تواند بسیار شگفت انگیز و جالب باشد. اساس اکثر این برنامه ها، تقلید صدا یا شبیه سازی صداهاست. برای مثال می توان با کمک ابزارهای هوش مصنوعی برای تغییر صدا، صدای افراد مشهور را شبیه سازی کرد. در اپ استور می توان به نرم افزارهای تغییر صدای مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی داشت. یکی از این برنامه ها، نرم افزار Sheet Music Scanner است.

word image 60829 2

هوش مصنوعی عکس ساز ایفون

یکی دیگر از کارهایی که می توان با کاربرد هوش مصنوعی در آیفون انجام داد، ویرایش و ایجاد عکس های جذاب و حرفه ای است. نرم افزارهای عکس ساز یا ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی این امکان را به کاربران آیفون می دهد تا بتوانند مانند یک عکاس حرفه ای یا یک ادیتور عکس حرفه ای، عکس های مختلف را ویرایش کنند. حتی برخی از این ابزارها امکان بازسازی و ویرایش عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند و نا واضح هستند را هم فراهم می کند. یکی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوشی های آیفون، نرم افزار Remini است. این برنامه یک تقویت کننده عکس و محتواست که می توان با آن عکس هایی که تار هستند یا پیکسل های آسیب دیده دارند را ویرایش کرد. گاهی اوقات که دوربین گوشی آیفون دچار مشکل شده و به تعمیر موبایل اپل نیاز است، می توان عکس های بی کیفیت گرفته شده با گوشی را با کمک این ابزارها ادیت کرد.

word image 60829 3

آموزش راحت تر با ابزارهای هوش مصنوعی در آیفون

آموزش مجازی این در سال های اخیر گسترش زیادی داشته و دانشجویان و حتی دانش آموزان زیادی به جای آموزش حضوری، از آموزش های آنلاین استفاده می کنند. گاهی اوقات ممکن است کاربران محصولات اپل نتوانند از مک بوک یا تبلت برای آموزش راحت تر استفاده کنند. تا زمان تعمیر مک بوک، کاربران می توانند با گوشی آیفون شان از آموزش های انلاین بهره ببرند. برخی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در آیفون، یک ابزار مفید برای آموزش بهتر و راحت تر دانشجویان است. Socratic یکی از این برنامه هاست که با ارائه آموزش های کامل، جامع و گام به گام، امکان یادگیری بهتر و سریع تر دانشجویان را فراهم می کند. این برنامه اکثر حوزه های مهم تحصیلی و آموزشی را پوشش می دهد و به این ترتیب می توان از طریق آن، روند آموزش را سریع تر و راحت تر کرد.

بهبود یادگیری زبان با وجود هوش مصنوعی در آیفون

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای آیفون یک کارایی جذاب دیگر را هم به کاربران داده اند و آن تقویت مهارت های زبانی و یادگیری آسان تر زبان انگلیسی است. ELSA Speak یکی از این ابزارهاست که کاربران آیفون می توانند با دانلود آن از اپ استور، از این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی در آیفون برای یادگیری آسان تر و راحت تر زبان انگلیسی استفاده کنند. این برنامه با ارائه درس های کوتاه، یادگیری و درک زبان انگلیسی را برای کاربران راحت تر می کند. علاوه بر این، این برنامه روی لهجه صحیح کاربران هم تمرکز دارد و این امکان را به کاربران آیفون می دهد تا بتوانند روند یادگیری زبان انگلیسی خود را پیگیری کنند. در این برنامه ویدئوهای کوتاه و کاملی وجود دارد که با یک زبان بسیار ساده، زبان انگلیسی را آموزش می دهد. ابزارهای بیشتری هم برای یادگیری راحت زبان های مختلف با آیفون وجود دارند که آنها نیز بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده اند. یکی دیگر از این برنامه ها، نرم افزار Duolingo است که می توان با آن چندین زبان زنده دنیا را با ساده ترین متودها یاد گرفت.

چگونه هوش مصنوعی ایفون را فعال کنیم؟

با نصب هوش مصنوعی برای آیفون می توان به کاربردهای جذابی مانند تغییر و پردازش عکس و چهره، تغییرات صدا، پردازش گفتار، تبدیل متن به گفتار، ترجمه، کنترل فعالیت های ورزشی و …. پرداخت. با این حال یکی دیگر از جذابیت های هوش مصنوعی در آیفون، امکان استفاده از ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی های آیفون است. برای نصب ابزارها و برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی، کافی است در اپ استور برنامه مورد نظر را انتخاب و آن را نصب کنید. یکی از ابزارهای اصلی مورد استفاده در گوشی های آیفون، ربات مبتنی بر هوش مصنوعی مخصوص آیفون است. bing یکی از این ابزارهاست. با یافتن این برنامه در اپ استور، می توان آن را دانلود و نصب کرد. بعد از نصب کافی است وارد برنامه شده و سپس در محیط برنامه، روی گزینه ask me anything بزنید. حالا با ورود به اکانت مایکروسافت، می توان با وارد کردن اطلاعات حساب یا ایجاد یک اکانت جدید، وارد محیط این چت بات شده و از آن استفاده کنید. این ربات می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد و جذابیت های زیادی دارد.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا