ریپورتاژ تبلیغاتی

بررسی کتاب عربی جامع خیلی سبز

Ready for Charb gif

اگر شما جزو اون دسته از داوطلبین کنکور سراسری هستین که بیخیال درس عربی نمیشین به رتبه های خوب و برتر فکر میکنین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشین تا یکی از پرفروش ترین کتاب های عربی کنکور رو باهم مورد بررسی قرار بدیم.

اگر به کارنامه سال های گذشته داوطلبین نگاهی بکنیم میبینیم گاهی اوقات فقط چند تا تست، رشته و بعضا حتی دانشگاه مورد علاقه خیلی هارو جا به جا کرده، پس حتما عربی رو خوب بخونین تا فرصت رو از دست ندین.

کتاب عربی جامع خیلی سبز در سه بخش عربی دهم+یازدهم و دوازدهم قسمت بندی شده است.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

آموزش کتاب

از آنجایی که یادگیری درس عربی نیاز به آموختن مفاهیم اولیه زبان عربی از پایه دارد این کتاب در ابتدای هر درس پیش نیاز مربوط به آن درس رو از قبیل گرامر و برخی لغت های مهم بررسی کرده و سپس به مباحث آن درس میپردازد.

هر مبحث با مثال توضیح داده شده و سپس بعد از آن از یک تست سراسری به همراه پاسخ تشریحی به همراه چرایی صحیح بودن پاسخ آن نکات مربوط به قواعد رو متذکر شده است.

سپس بعد از آن در بخش بعدی مهم ترین کلمات آن درس به صورت جداگانه فعل و اسم آورده شده است و سپس سایر واژگان بررسی شده است.

(اگر نیاز به کتاب کاملتری در زمینه واژگان عربی دارید میتونین کتاب واژگان عربی خیلی سبز از همین انتشارات رو تهیهه بفرمایید)

در قسمت بعدی این کتاب جملات مهم درس مورد نظر بررسی شده که در دو قسمت تحت عنوان های ترجمه و بررسی جملات درس و جملات مهم ترین ها در دسترس هست.

پرسش های چهارگزینه ای کتاب

تست های کتاب عربی جامع خیلی سبز به دو بخش واژگان و قواعد تقسیم میشوند.

در این قسمت تست های متنوعی از آزمون های سراسری سالهای قبل رشته های ریاضی/تجربی/انسانی/هنر و زبان تخصصی کنکور نظام جدید آورده شده و علاوه بر اینها تست های تالیفی زیادی توسط مولفین و همچنین تست های آزمون های آزمایشی کانون فرهنگی آموزش برگزار شده در سالهای قبل نیز آورده شده است.

پاسخ های تشریحی کتاب

یکی از هیچان انگیز ترین بخش های این کتاب پاسخ نامه منحصر به فرد این کتاب میباشد. علاوه بر پاسخ نامه کلیدی شما در این کتاب با پاسخ نامه تشریحی متفاوتی روبرو هستید.

علاوه بر علت صحیح بودن گزینه پاسخ شما میتوانید ترجمه سایر عبارت ها/بررسی سایز گزینه ها و خطاهای سایر گزینه ها را در این قسمت ببینین.

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشه و اگر قصد خرید کتاب های خیلی سبز رو دارید میتونین با تخفیف همیشگی به همراه کد تخفیف خرید کتاب کنکور، تخفیف های هیجان انگیز و ارسال رایگان، این کتاب ها رو از سایت کتاب جم تهیه بفرمایین.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا