به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
آموزش های متنوع دیگر

بازی های تلگرامی که پول میدهند!

کسب درآمد از بازی‌های تلگرامی از بعد پروژه نات کوین به یک روش جذاب و البته مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شده است. در واقع، تا پیش از این ما شاهد بازی‌های متعددی در تلگرام بودیم که هیچکدام نتوانستند آنطور که باید توجه‌ها را جلب نکند اما درست از زمانی که نات کوین در صرافی‌ها لیست شد پروژه‌های تازه‌ای نیز دست به کار شدند.

آماده پول درآوردن از بازی‌های تلگرامی هستید؟ ادامه مقاله را بخوانید تا با لیست 5 مورد از مشهورترین بازی‌های این روزها آشنا شوید.

بازی تلگرامی تپ سواپ

TapSwap یک بازی تلگرامی مشابه نات کوین است که کمی پس از نات کوین کار خود را آغاز کرد اما هنوز استخراج آن ادامه دارد. این بازی در ابتدا توسط بلاکچین سولانا پشتیبانی می‌شد و قرار بود تا ۳۱ می استخراج آن پایان یابد. اما تیم توسعه‌دهنده آن بازی را تا ۱ جولای تمدید کردند. به یاد داشته باشید اگر قصد دارید پس از لیست شدن توکن تپ سواپ خیلی سریع و ساده آن را نقد کنید، صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت همواره جزو اولین صرافی‌هایی است که توکن‌های جدید را لیست می‌کند و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن درآمد خود را از بازی‌های تلگرامی به تومان تبدیل کنید. از طریق آدرس https://www.iranicard.ir/crypto/ در صرافی ایرانیکارت می توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

بازی تپ سواپ درست مانند نات کوین است و بازیکنان باید با ضربه زدن روی نماد سکه توکن استخراج کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند با دعوت از دوستان و انجام وظایف گفته شده مثل عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ سکه اضافه نیز به دست بیاورند. این پروژه بیش از ۳۴ میلیون کاربر فعال دارد و پلتفرم‌های بزرگی از آن پشتیبانی می‌کنند.

word image 61042 2

بازی تلگرامی همستر

در مقایسه با سایر بازی‌های کلیکی تلگرام، Hamster Combat یک بازی متفاوت است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. این بازی کلیکی که در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شبکه باز راه‌اندازی شد، و تنها در عرض ۱۱ روز، ۱ میلیون بازیکن جمع آوری کرد و اکنون بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. توکن همستر بر روی بلاکچین تون کوین راه‌اندازی خواهد شد.

اگرچه بازی همستر نیز حول محور ضربه زدن می‌چرخد ​​اما در آن بازیکنان وظایف مختلف و متعددی را برای کسب پاداش و ارتقای همستر خود دارند که آن را نسبت به سایر بازی‌ها جذاب‌تر کرده است.

در همستر، شما علاوه بر ضربه زدن باید با خرید کارت‌های مختلف سطح خود را ارتقا دهید. با خرید و ارتقای کارت‌ها شما همستر همچنین برای شما به طور اتومات توکن استخراج می‌کند. در این بازی، هرچه بیشتر کارت بخرید سود ساعتی شما نیز بیشتر می‌شود. جالب است بدانید طبق گفته کانال یوتیوب این بازی profit per hour، که با خرید کارت‌ها ارتقا می‌یابد، نقش مهمی در اختصاص توکن‌های نهایی به بازیکنان خواهد داشت.

word image 61042 3

بازی تلگرامی کتیزن

اگر عاشق گربه‌های چاق و بامزه هستید بازی تلگرامی Catizen برای شما ساخته شده است. Catizen AI یک پروژه جدید Play to Airdrop است که متاورس، Game Fi و Ai را ترکیب می‌کند. تیم Catizen Ai با Ton Fish همکاری کرده است تا اکوسیستم Metaverse این بازی را به کاربران بیشتری ارائه دهد.

بیش از ۲۶۰ هزار نفر نسخه بتای این بازی را به اتمام رساندند و اکنون منتظر نسخه بعدی آن هستند. در این بازی، بازیکنان باید با گذاشتن گربه‌ها در بالای یکدیگر آن سطح آن‌ها را افزایش دهند، ماهی‌گیری کنند و سایر وظایف را انجام دهند تا توکن به‌دست آورند. این بازی دارای دو توکن CAT و FISH است که بازیکنان باید تلاش کنند آن‌ها را به دست آورند.

در این بازی همچنین شما می‌توانید برای کسب بیشتر توکن‌های CAT و FISH را با استفاده از توکن‌های TON بخرید. برخی از قسمت‌های مهم در بازی کتیز عبارتند از:

  • بخش “Boost”، در آنجا می توانید سرعت تولید بچه گربه‌های جدید را هم به صورت رایگان و هم با پرداخت چند توکن ماهی افزایش دهید.
  • در قسمت “Generate”، با پرداخت توکن‌های $CATS می‌توانید یک گربه اضافی دریافت کنید.
  • در بخش “Feed”، می‌توانید یک گربه در سطح مورد نیاز خود برای یک توکن $CATS خریداری کنید.
  • در بخش “fishing”، می‌توانید برای توکن‌های FISH ماهیگیری کنید، و به عنوان پاداش، توکن‌های FISH بیشتری، سرعت استخراج یا چیزهای دیگر را دریافت کنید. ماهیگیران فعال نیز با جوایز اضافی در جدول امتیازات با هم رقابت می‌کنند.

word image 61042 4

بازی تلگرامی دات کوین

DOTCOIN یک بازی ساده و در عین حال جذاب است که کاربران با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش امتیاز کسب می‌کنند. بازیکنان در این بازی نیز همانند نات کوین و تپ سواپ از طریق کلیک کردن باید توکن استخراج کنند. توکن این بازی DOT نام دارد.

در بازی دات کوین می‌توانید با انجام وظایفی مثل عضو شدن در کانال‌های اجتماعی توکن بیشتری جمع‌آوری کنند. در این بازی همچنین می‌توانید با قرار دادن بازی‌ها در حالت game x2 توکن‌های بیشتری کسب کنید.

word image 61042 5

بازی تلگرامی بلوم

BLUM یکی دیگر از بازی‌های تلگرامی مشهور است که موفق شده ۱۰ میلیون کاربر روزانه و فعال را به دست آورد. در این بازی شما می‌توانید با انجام وظایف روزانه، بازی و دعوت از دوستان توکن‌های BLUM دریافت کنند. لازم به ذکر است که Blum در حال حاضر در دست توسعه است) و هنوز همه ویژگی‌های بازی در دسترس نیستند.

کلام آخر

از زمانی که نات کوین با موفقیت در صرافی‌های بزرگ جهان لیست شد و سود بسیار شیرینی را به بازیکنان خود داد، پروژه‌های تلگرامی بسیاری نیز به دنبال نات کوین به راه‌ افتادند. اگرچه احتمال این که همه این پروژه‌ها مثل نات کوین به بار بشینند و سود بدهند کم است، اما با این حال هیچ چیز در دنیای ارزهای دیجیتال بعید نیست! از میان بازی‌ های تلگرامی که پول می‌دهند، تپ سواپ و همستر توانسته‌اند کاربران میلیونی جمع‌آوری کنند و تحلیلگران بسیاری به آن‌ها امیدوارند.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا