آموزش اینترنت

8 بهترین سرویس ساخت ایمیل رایگان (کاملا امن)

هنگام جستجوی یک سرویس ایمیل برای استفاده، به ویژه برای هدف شغلی، عوامل خاصی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید. این عوامل نه تنها به شما در تصمیم گیری در مورد کارآیی یک سرویس ایمیل کمک می کند بلکه به تجزیه و تحلیل جنبه های امنیتی آن نیز کمک می کند؛ بنابراین، قبل از اینکه در مورد ۸ سرویس رایگان ایمیل ۲۰۲۰ صحبت کنیم، در مورد عواملی که باید هنگام استفاده از هر سرویس ایمیل استفاده کنید، به ما اطلاع دهید.

عواملی که باید هنگام انتخاب سرویس ایمیل در نظر بگیرید

  • فیلتر اسپم: ایمیل اسپم به عنوان آزاردهنده ترین مورد در سرویس های ایمیل، به ویژه سرویس های رایگان، شناخته شده است؛ بنابراین وقتی در مورد فیلتر کردن ایمیل های اسپم صحبت می کنید، اطمینان پیدا کنید که خدمات ایمیل چقدر مؤثر است.
  • قابلیت اطمینان: این عامل به ویژه در صورتی که سرویس الکترونیکی را برای استفاده حرفه ای انتخاب می کنید اهمیت دارد. از آنجا که ممکن است لازم باشد به طور مکرر به مشتریان و زیردستان خود ایمیل بفرستید، امکان دارد بخواهید سرویس ایمیل شما همیشه فعال باشد؛ بنابراین، از قابلیت اطمینان سرویس ایمیل اطمینان حاصل کنید.
  • امنیت: از آنجا که حساب های ایمیل همیشه در صدر لیست مجرمان سایبری برای نفوذ قرار دارند، اقدامات امنیتی در یک سرویس ایمیل نقش مهمی دارند؛ بنابراین، در مورد ابزارهای امنیتی و فناوری ادغام شده با یک سرویس ایمیل، اطلاعاتی کسب کنید.
  • ویژگی های پیشرفته: بسته به نوع مشاغل مورد نظر شما، ویژگیهای پیشرفته ای مانند فراخوانی ایمیل های ارسال شده، برنامه ریزی کارها از طریق ایمیل، پاسخ خودکار، قالب ها و غیره می توانند بسیار مفید باشند؛ بنابراین، ایمیلی را انتخاب کنید که به شما امکان دسترسی به چنین ویژگی های پیشرفته ای را می دهد.
  • سهولت استفاده: با رشد کسب و کار شما، ممکن است کارکنان بیشتری در سازمان خود داشته باشید؛ و سپس ممکن است نیاز به ایجاد حساب های ایمیل بیشتر داشته باشید؛ بنابراین، سعی کنید یک سرویس ایمیل را انتخاب کنید که استفاده از آن آسان باشد.
  • اعتبار: حتماً آن سرویس ایمیل را که نام خوبی در بازار دارد انتخاب کنید. این بخاطر این است که؛ نام سرویس ایمیل شما اولین چیزی است که مشتریان آینده نگر شما متوجه آن می شوند.

۸ تا از بهترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل

۱- اکانت جیمیل (گوگل)

gmail-account

مهم نیست که به دنبال یک سرویس ایمیل برای استفاده شخصی یا حرفه ای هستید، Gmail مناسب برای هر دو مورد است. نه تنها Gmail از شهرت، فضای ذخیره سازی کافی و ویژگیهای خوب فیلتر کردن اسپم برخوردار است بلکه شامل ویژگیهای پیشرفته، اقدامات امنیتی و ابزار جستجوی قدرتمند نیز می باشد.

۲- Outlook.com (ماکروسافت)

outlook-email

Outlook.com توسط غول سیستم عامل، مایکروسافت، تهیه شده است. وقتی چنین نام قدرتمندی را پشت خود دارد، هیچ گونه تردیدی در ویژگی ها و عملکردهای Outlook وجود ندارد. این سرویس تقریباً همه ویژگی های اساسی را دارد که شما ترجیح می دهید از آنها استفاده کنید. همچنین شامل گزینه هایی از قبیل حذف نشدن ایمیل، بازیابی ایمیل، تأیید صحت دو مرحله ای، گزینه های فیلتر، هماهنگ سازی تقویم، سازماندهی ایمیل و غیره است.

۳- iCloud Mail (اپل)

icloud-email

اگر از دستگاه های iOS استفاده می کنید، بهترین انتخاب iCloud Mail خواهد بود. با داشتن یک محصول اپل، شما همیشه ممکن است به جای هر سرویس ایمیل دیگری به دنبال iCloud Mail باشید. از منظر امنیت و قابلیت اطمینان تا ویژگی های پیشرفته ایمیل، iCloud Mail تقریباً همه چیز را برای برآورده کردن انتظارات شما به عنوان یک سرویس ایمیل دارد.

۴- یاهو Yahoo! Mail

https://email-tips.com/images/yahoo-mail.jpg

Yahoo Mail یکی از اولین سرویس های ایمیل در جهان است. از آغاز، در بین کاربرانش محبوب شده است. برخی از ویژگی هایی که می تواند برای استفاده شخصی یا حرفه ای شما مفید باشد عبارتند از:

  • فضای کافی برای ذخیره سازی (۱ ترابایت)
  • شامل ابزار جستجوی وب، دفترچه یادداشت و تقویم.
  • حذف خودکار ایمیل ها از پوشه حذف شده ها پس از ۹۰ روز.
  • ویژگی های امنیتی چندگانه
  • فیلترهای اسپم مناسب و رمزگذاری SSL

این سرویس هر چند که چندین بار مورد هک قرار گرفته است اخیرا تمهیدات امنیتی بیشتری را لحاظ کرده است.

۵- سرویس AOL Mail

aol-email

AOL یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات اولیه ایمیل است که می تواند انتخاب خوبی برای استفاده شما باشد. AOL Mail شامل فیلترهای پیشرفته Spam، محافظت از ویروس، گزینه های شخصی سازی و بسیاری از ویژگیها و خدمات قابل توجه است.

۶- سرویس Zoho Mail

https://email-tips.com/images/zoho-mail.jpg

Zoho Mail رایگان به شما امکان می دهد تا ۲۵ کاربر را اضافه کنید که در صورت اجرای یک تجارت کوچک بسیار مفید است. اگرچه گزینه های محافظت آنتی ویروس، فیلتر کردن اسپم، تقویم، کارها و یادداشت ها را نیز در ایمیل Zoho دریافت می کنید، اما فضای ذخیره سازی برای هر کاربر به ۵ گیگابایت محدود شده است.

۷- Yandex Mail (روسیه)

yandex-mail

مانند گوگل، Yandex Mail نیز از خانه موتور جستجو Yandex تهیه می شود. این بزرگترین موتور جستجوی روسیه ای فقط شامل محافظت اسپم، ویژگی های پیشرفته و ویژگی های امنیت نیست بلکه فضای ذخیره نامحدود و تجربه ای بدون تبلیغات را نیز ارائه می دهد؛ بنابراین، می تواند یک انتخاب عالی برای مشاغل باشد که انتظار چنین ویژگی هایی را از یک سرویس ایمیل دارند.

۸- سرویس Lycos.com

lycos-mail

Lycos یک سرویس ایمیل رایگان دیگر است که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد زیرا دارای فیلتر اسپم مناسب، محافظت از ویروس و ویژگی های قابل اعتماد است. با این حال، فضای ذخیره سازی ارائه شده در ایمیل Lycos فقط شامل ۵۰۰ مگابایت حافظه است.

حتما بخوانید: امن ترین پیام رسان های دنیا در حال حاضر طبق تحقیقات جدید

بنابراین، این ۸ سرویس ایمیل رایگان هستند که می توانید برای استفاده شخصی یا حرفه ای خود با آنها همراه شوید؛ اما همیشه به یاد داشته باشید که فاکتورهای ذکر شده هنگام انتخاب سرویس ایمیل را در نظر بگیرید.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا