ریپورتاژ تبلیغاتی

چگونه پیج اینستاگرام را پابلیک کنیم؟

آیا می‌خواهید پیج اینستاگرام خود را به حالت عمومی تغییر دهید؟ اگر این ایده در ذهن شما شکل گرفته است، پس به جای درستی آمده‌اید! در این مقاله، با شما درباره چگونگی تنظیم پیج اینستاگرام به حالت عمومی، مزایا و معایب این کار، و همچنین نکاتی که قبل از عمومی کردن پیج خود باید در نظر داشته باشید، صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید تا به ساده‌ترین شکل ممکن پیج اینستاگرام خود را متحول کنید!

آموزش پابلیک کردن پیج اینستاگرام

در حال حاضر، شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی و برندینگ برای کسب و کارها شناخته می‌شوند و از کسب و کارهای شخصی گرفته تا سازمان‌های بزرگ همه دلیلی برای تولید محتوا در این پلتفرم‌ها دارند. اما برای استفاده از مزایای این پلتفرم‌ها، اولین قدم برای کسب و کارها این است که پیج اینستاگرام خود را به حالت عمومی تغییر داده و هیچ نیازی به دی اکتیو اینستاگرام ندارند. در ادامه به نحوه تنظیم پیج اینستاگرام به حالت عمومی و نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید خواهیم پرداخت:

گام اول: ورود به پیج اینستاگرام خود و انتخاب “تنظیمات”

اولین قدم برای تنظیم پیج اینستاگرام به حالت عمومی، وارد شدن به پیج اینستاگرام‌تان است. بعد از ورود، روی آیکون “پروفایل” در پایین صفحه کلیک کنید. سپس روی آیکون “تنظیمات” کلیک کنید.

ورود به پیج اینستاگرام خود و انتخاب "تنظیمات

گام دوم: تنظیمات حریم خصوصی

پس از کلیک کردن بر روی “تنظیمات”، به تنظیمات حریم خصوصی هدایت می شوید. در این بخش، می‌توانید حریم خصوصی پیج خود را تنظیم کنید. برای تبدیل پیج اینستاگرام خود به حالت عمومی، گزینه “حساب خصوصی” پیج خود را به “حساب عمومی” تغییر دهید.

گام سوم: تأیید تغییرات

پس از اعمال تغییراتی که در حساب کاربری خود ایجاد کردید، باید آن‌ها را تأیید نهایی کنید تا پیج شما به حالت عمومی تغییر وضعیت دهد. همچنین اگر قصد حرفه‌ای کار کردن در اینستاگرام را دارید توصیه ما این است که یک پست برای اعلان تغییر وضعیت پیج به عمومی در پیج خود به اشتراک بگذارید.

در نظر داشته باشید که با تنظیم پیج خود به حالت عمومی، تمام افراد قادر به دیدن پست های شما خواهند بود. بنابراین، قبل از تنظیم پیج خود به حالت عمومی، باید مطمئن شوید که محتوای توهین آمیز یا مغایر با صدای برندتان در پیج خود نداشته باشید.

در کل، تنظیم پیج اینستاگرام به حالت عمومی می تواند به شما در جذب مخاطبین جدید و افزایش آگاهی برند کمک کند.

مزایا و معایب عمومی کردن پیج اینستاگرام

در این بخش، به مزایا و معایب عمومی کردن پیج اینستاگرام خواهیم پرداخت و نکات مهم در رابطه با عمومی کردن پیج اینستاگرام را باهم بررسی می‌کنیم.

ابتدا به مزیت‌های عمومی کردن پیج اینستاگرام می‌پردازیم و مهمترین مزیت‌ها را باهم بررسی می‌کنیم:

افزایش آگاهی برند: با تغییر پیج خود به حالت عمومی، شما می‌توانید به سرعت افزایش آگاهی برند خود را افزایش دهید و به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید.

افزایش نرخ تعامل: با داشتن پیج عمومی، امکان برقراری تعامل با مخاطبان بیشتر می‌شود و این امر می‌تواند برای توسعه کسب و کار شما بسیار مفید باشد.

افزایش فروش: از طریق یک پیج پابلیک می‌توانید محصولات خود را به راحتی برای مخاطبان نشان دهید و این امر می‌تواند باعث افزایش فروش شما شود.

عمومی کردن پیج اینستاگرام ریسک‌ها و معایبی نیز دارد که مهمترین آن‌ها را در ادامه نام برده‌ایم:

کاهش حریم خصوصی: وقتی پیج شما پابلیک باشد شما دیگر از مزایا حریم خصوصی بهره‌مند نیستید و هر کسی می‌تواند پست‌های شما را مشاهده کند.

کامنت‌های نامطلوب: در بیشتر پیج‌های عمومی این خطر وجود دارد که افرادی در بخش کامنت‌ها تبلیغات کرده یا قصد خراب کردن برند شما را داشته باشند. بنابراین یکی از معایب پیج‌های عمومی اینستاگرام گرفتن کامنت‌های بد و منفی است.

رقابت بیشتر: با افزایش آگاهی برند، رقابت شما با رقبای دیگرتان نیز بیشتر خواهد شد و باید در این مسابقه برای جذب مخاطبان و افزایش فروش، تلاش بیشتری کنید.

private account

کلام آخر

در نهایت، باید گفت که تنظیم پیج اینستاگرام به حالت عمومی یا خصوصی، بستگی به نوع فعالیت و نیازهای کسب و کار شما دارد. اگر هدف شما افزایش آگاهی برند و افزایش فروش است، پیج عمومی می‌تواند بسیار مفید باشد. اما اگر فعالیت‌های شما شخصی و نیازمند حریم خصوصی است، بهتر است پیج خصوصی را انتخاب کنید. اگر شما از اینستاگرام برای ارتباط با دوستان و خانواده استفاده می‌کنید، شاید بهتر باشد پیج خود را عمومی نکنید و حفظ حریم خصوصی خود را اولویت قرار دهید. این در حالی است که اینستاگرام برای کسب و کار یکی از مهمترین کانال‌های بازاریابی است و بهتر است به فکر عمومی کردن آن باشید.

همچنین توجه داشته باشید که برای افزایش مخاطبان و رشد پیج خود، محتوای باکیفیت و منظم تولید کنید و خدمات و محصولات خود را به شکل خلاقانه‌تری در این فضا تبلیغ کنید. برای شروع استفاده از تبلیغات کلامی و اینفولئنسرها می‌تواند به شما در رشد سریعتر پیج کمک کند و فرآیندهای بازاریابی شما را بهینه‌تر کند.

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا