به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
آموزش های متنوع دیگر

کاربردهای یوسی پابجی موبایل چیست؟

یوسی به عنوان ارز درون برنامه ای پابجی موبایل شناخته می شود که بازیکنان می توانند به واسطه آن، آیتم های مختلفی را دریافت کنند. به کمک یوسی بازیکنان می توانند کارهای مختلفی انجام دهند و کاراکتر مورد علاقه خود را ایجاد کنند یا برای ورود به بتل پس بازی، اقدام کنند. از طرفی یوسی به شما این امکان را می دهد تا تغیرات مختلفی بر روی آیتم هایی مانند سلاح ها و چارم ها داشته باشید و با این روش شخصیت خود را بهتر کاستوم کنید. در این مقاله به سراغ پاسخی برای پرسش کاربردهای یوسی پابجی موبایل چیست؟ خواهیم رفت.

کاربردهای یوسی پابجی موبایل چیست؟

به طور کلی تنوع بسیاری برای استفاده از یوسی در پابجی موبایل خواهید داشت. در این بازی تعداد زیادی آیتم درون برنامه ای وجود دارد که به کمک آنها می توانید سطح اکانت و همچنین کاراکتر خود را ارتقا دهید. همچنین اگر از بازیکنان قدیمی پابجی هستید به خوبی در مورد عملکرد یوسی می دانید و از آن برای کاستوم کردن کاراکتر خود استفاده کرده اید. به طور کلی یوسی به عنوان پول درون برنامه ای در پابجی شناخته می شود که شما می توانید آن را به صورت مستقیم (در صورت داشتن حساب ارزی) یا به کمک وب سایت های فروشنده یوسی پابجی موبایل، تهیه کنید.

خرید آیتم های شخصی سازی

در بازی پابجی موبایل تعداد زیادی لباس وجود دارد که به کمک یوسی پابجی موبایل می توانید از شاپ بازی خریداری کنید. به کمک این تجهیزات قادر هستید تا کاراکتر خود را شخصی سازی کنی. لباس های جذاب و مختلفی وجود دارد که شما با خرید آنها می توانید کاراکتر خود را به صورت اختصاصی و دقیق شخصی سازی کنید. از خرید شلوار تا هودی برای کاراکتر در این بازی وجود دارد، به همین دلیل شخصی سازی در این بازی بیش از هر بازی دیگری شما را راضی خواهد کرد.

خرید اسکین و پوسته برای کاراکتر

پابجی به دلیل محبوبیت بسیار خود، همیشه در حال ارائه محتوای جدید است. به همین دلیل تلاش می کند تا با همکاری استودیوهای فیلم یا بازی سازی دیگر، اسکین های مختلفی را به شاپ خود اضافه کنید. در این حالت شما می توانید برای کاراکتر خود یک اسکین یا کاراکتر تهیه کنید. به عنوان مثال اسکین رمبو یا فیلم های اکشن در این بازی وجود دارد و شما بسته به علاقه خود می توانید با پرداخت مقداری یوسی پابجی، آن ها را از شاپ بازی تهیه کنید.

خرید اسکین اسلحه و سلاح

یکی دیگر از کاربردهای مهم یوسی، در هنگام خرید آیتم های شخصی سازی است. به کمک یوسی می توانید سلاح های مختلفی را در بازی تهیه کنید. این سلاح ها هر کدام اسکین های مخصوص به خود را دارند و شما می توانید تقریبا تمام سلاح های بازی، از کلت تا رایفل ها را در این بخش شخصی سازی کنید. همچنین امکان شخصی سازی برخی از اتچمنت ها نیز وجود دارد. اسکین های لجندری و کمیاب زیادی در شاپ پابجی موبایل وجود دارد که افکت های مربوط به تیراندازی یا خشاب گذاری مجدد را نیز می توانند به طور کامل تغییر دهند. به همین دلیل با خیال راحت و بدون مشکل از سلاح های مختلف در بازی استفاده کنید.

word image 61031 2

خرید Royale Pass در پابجی

Royale Pass به عنوان بتل پس در بازی پابجی موبایل شناخته می شود. این بخش به صورت رایگان و پرمیوم عرضه می شود و شما با انجام دادن کارهای مختلف می توانید آن را لول آپ کنید. برای اینکه به محتوای پرمیوم این بخش دسترسی داشته باشید، باید یوسی پرداخت کنید. با خرید و پرداخت یوسی پابجی موبایل و استفاده از بتل پس با انجام دادن ماموریت های روزانه، می توانید با خیال راحت و بدون مشکل، از آیتم های آن استفاده کنید.

اسکین های زیادی برای بخش Royale Pass وجود دارد که به شما این امکان را می دهند تا کاراکتر خود را شخصی سازی کنید یا افکت های جدیدی کسب کنید. همچنین آیتم هایی مانند چارم ها و لباس نیز در رویال پس وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز بتوانید کاراکتر خود را به صورت کامل و دقیق شخصی سازی کنید.

خرید اسکین برای وسایل نقلیه

در بازی پابجی انواع مختلفی از وسایل نقلیه وجود دارد که بازیکنان با آنها کارهای خلاقانه و بسیار جالبی انجام می دهند به همین دلیل، پابجی تصمیم گرفته است در این بخش نیز تنوع قابل قبولی را ایجاد کند. به همین دلیل بازیکنان می توانند برای وسایل نقلیه مانند موتور، ماشین و قایق نیز اسکین های مختلفی را تهیه کنند و از آن لذت ببرند. به طور کلی این بازی تنوع بالایی در شخصی سازی کاراکترها دارد و شما می توانید بسته به سلیقه خود به طور کامل همه چیز را حتی هواپیمایی که از آن می پرید را نیز شخصی سازی کنید.

word image 61031 3

چگونه باید یوسی پابجی موبایل تهیه کرد؟

به طور کلی Pubg Mobile برای خرید یوسی به شما دو راه حل ارائه داده است. شما می توانید به کمک یک حساب ارزی اقدام به خرید یوسی نمایید. اما این قابلیت برای ایرانیان و برخی دیگر از کشورها غیرفعال می باشد. به همین دلیل شما می توانید به واسطه خرید بسته های مختلف از طریق سایت های ارائه دهنده جم و یوسی پابجی، مقدار مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای خرید یوسی می توانید از طریق ورود به سایت ونوم استار، اقدام به خرید نمایید و سپس با انجام مراحل و قرار دادن نام کاربری، در کوتاه ترین زمان ممکن، یوسی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ونوم استور با داشتن سابقه طولانی و درخشان در حوزه فروش محصولات دیجیتالی مانند انواع گیفت کارت و جم و پول درون برنامه بازی های مختلف، تلاش کرده است یک سرویس ایمن و باکیفیت را برای شما راه اندازی کند که از نظر قیمت نیز بتوانید با کمترین قیمت، بهترین محصول را تهیه کنید. برای خرید یوسی دقت کنید که مشخصات مورد نیاز برای دریافت بسته خود را به درستی وارد کرده باشید تا کار فرایند خرید و انتقال بسته برای شما در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد.

سخن پایانی

یوسی پابجی برای بازیکنان می تواند بسیار اهمیت داشت، زیرا به طور مستقیم می تواند بر روی شخصی سازی و خلاقیت شما در بازی پابجی موبایل تاثیرگذار باشد. به همین دلیل سعی کنید حداقل مقداری یوسی برای خرید بتل پس تهیه نمایید تا بتوانید جدیدترین و بهترین آیتم های موجود در بازی را برای اکانت خود تهیه کنید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا