به مدت محدود! اپلیکیشن "چرب زبان" با قیمت سال گذشته به فروش می رسد! (بهترین اپ آموزش زبان)

(اینجا کلیک کنید)
بازی

11 از ترسناک ترین باس فایت های جهان (وحشتناک ترین)

همانگونه که مطلع هستید این روزها بازی‌های ویدئویی به یکی از محبوب‌ترین چیزهایی تبدیل شده‌اند که بشر را سرگرم می‌کنند. از آنجایی که طراحان این بازی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا داستانهای خلاقانه و دوست داشتنی بیافرینند و هر کدام  ویژگی‌های منحصر به‌فردی داشته باشند ما همواره شاهد محبوب‌تر شدن این بازی‌ها هستیم.

از آنجایی که کیفیت داستان بازی‌ها بهتر شده و تنوع کاراکترها بالاتر رفته علاقه گیمرها به بازی‌های ویدیویی نیز چند برابر شده است. در این بازی‌ها بعضی از دشمن‌های بازی نسبت به بقیه به شدت قوی‌تر بودند و به عنوان باس‌ها در بازی شناخته می‌شدند.

The Sorrow – Metal Gear Solid 3

این بازی برای اولین در سال ۲۰۰۴ منتشر و روانه بازار شد و یک داستان هیجان انگیز در دل جنگل‌های وحشی دارد و قطعا به خوبی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

سارو یکی از خطرناکترین و چالشی‌ترین باس‌هایی که با آن روبرو خواهید شد زیرا کشتن آن حداقل چندین ماه طول می‌کشد.

قسمتی که برای مبارزه با این کاراکتر در نظر گرفته شده است در عین جذابیت و نفس گیر بودن، یکی از سخت‌ترین مراحلی است که تاریخ  بازی‌های ویدیو به خود دیده است و رد شدن از این مرحله نیز کار هر کسی نیست. این مرحله به گونه‌ای طراحی شده که شما در یک رودخانه قدم میزنید و سپس با روح تمام افرادی که حین پیشروی در مراحل قبل کشته‌اید رو به رو می‌شوید.

اگر در مرحله‌‌های قبل کسی را نمی‌کشتید قطعا خیلی راحت تر می‌توانستید از این مرحله عبور کنید. اما مسئله این جا است شما که نمی‌دانستید طراح بازی چه نقشه‌ای برای شما کشیده است و  قطعا در مسیر رودخانه حداقل دو جین از دشمنان خود را با سلاح‌های مختلف به قتل رسانده‌اید روبرو خواهید شد .

در این مرحله این افراد دوباره به سراغ شما می‌آیند و قصد دارند انتقام خون خود را از شما بگیرند و باید با تمام آنها مبارزه کنید اگر بتوانید از دست این افراد جان سالم به در ببرید آن وقت است که خود سارو به سراغ شما می‌آید تا با یک ضربه جانانه، جانتان را بگیرد.

اینجا تنها کسانی که هوش بالایی دارند می‌دانند که برای نجات پیدا کردن از دست سارو باید داروی مخصوصی که داخل دندان اسنیک ، جاسازی شده را استفاده کنند و خود را به مردن بزنند.

word image 61649 1

Astel, Naturalborn Of The Void

Astel, a natural born of the void یکی از مهمترین باس فایت های الدن رینگ به حساب می‌آید که قدرت بسیار زیادی دارد و در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. برای پیدا کردن این باس شما باید سوار تابوت پوسیده‌ای که در انتهای دریاچه‌ قرار دارد، شوید.

او توانایی غیب شدن و ظاهر شدن مجدد در جاهای دیگر را دارد که می‌تواند به شما آسیب برساند. بنابراین، بهتر است دائما به او حمله کنید زیرا گذر زمان به ضرر شما خواهد زد و اگر علاقه مند هستین تا مبارزه با این غول وحشتناک را امتحان کنید در قدم اول باید از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید و پس از فعال سازی مراحل را طی کنید تا به این باس بافت برسید:

https://xgamesstore.org/product/legal-account-elden-ring/

word image 61649 2

Beast Clergyman

گذر از این باس فایت  به حدی سخت و طاقت فرسا است که می‌تواند چند سال از عمر گیمر را کم کند. در ابتدا این بخش چالش برانگیز شما باید‌ با Beast Clergyman روبرو شوید. هنگامی که نوار سلامتی آن را به اندازه معینی برسانید این سگ خانگی نیمه انسان دستخوش تغییراتی قرار می‌گیرد و شما را به وجد می‌آورد. این تغییرات نه تنها ترسناک بودن آن را چند برابر می‌کند بلکه موجب وحشی‌تر آن نیز خواهد شد. این باس شمشیر قرمز خود را در هوا می‌چرخاند و از تمام گزینه‌ها به نفع خود استفاده می‌کند و در یک لحظه شما را غافلگیر می‌کند.

Ulcerated Tree Spirit

مبارزه با باس Ulcerated Tree Spirit در یک  غار‌ به نام Fringefolk است که به  مبارزه با یک کرم شبیه است. این موجود وحشی که شبیه به مار است به خاطر طراحی ویژه‌ای که دارد در بخش بازی‌های ترسناک قرار می‌گیرد. این باس فایت پاهای بسیار زیاد دارد.

جالب است بدانید که این  باس در زمان مبارزه به دور خود چرخیده و با کمک ماده‌ای، نوار سلامتی شما را کم خواهد کرد. در این حین  هنگامی که شما قصد دارید این ماده را از بدن خود پاک کنید این مار بزرگ و وحشتناک با  حرکاتی سریع مانع این کار می‌شود.

Grafted Scion

قطعا هنگام رویارویی با باس فایت در بازی Elden Ring و مبارزه با Grafted Scion است نفستان در سینه حبس می‌شود. این باس فایت قصد دارد که از همان ابتدای بازی گربه را دم حجله بکشد. باس مورد نظر یک ترکیب عالی از عنکبوت و انسان است و به شما یاد می‌دهد که در انجام بازی تعلل معنا ندارد و شما نمیتوانید با یک شمشیر ساده آن را نابود کنید مگر اینکه خیلی در کار خود مهارت داشته باشید.

Abductor Virgins

باس Abductor Virgins نیز همچون یک فیلم ترسناک عمل می‌کند. کاراکترهای موجود، با هر وسیله‌ای که در دسترس آن است به شما حمله می‌کنند و همانگونه که حدس می‌زنید این مبارزه‌ها بسیار دشوار و سنگین است.

پس چنانچه دوست دارید یک کابوس واقعی را تماشا کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما با باس فایت Abductor Virgins مبارزه کنید.بهتر است بدانید این باس برای تکمیل  حرکات خود، محفظه‌ای داخل شکم قرار داده که آن را باز می‌کند و به وسیله آن شما را به سمت خود می‌کشاند.

Xenomorph – Alien Isolation

باس فایت مورد نظر بخشی از بازی Alien Isolation است که محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران دارد.

این قسمت از بازی بسیار سخت است و تنها گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند از این مرحله عبور کنند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که برخی کاربران با استفاده از سلاح کوکتل مولوتف آن را دور می‌کردند اما این کار تاثیر زیادی ندارد و باز  گیمر به نتیجه نمی‌رسید. در واقع می‌توان گفت این باس کاری میکند تا گیمر گمان کند که قدرت زیادی در برابر او ندارد و این مسئله باعث می‌شود تا گیمر زمان بیشتری برای عبور از این مرحله هدر دهد.

Resident Evil

در طول این بازی قطعا شما  چندین بار با Nemesis روبرو خواهید شد . خوشبختانه باس موجود در در این بازی خیلی دشوار و عجیب و غریب نیست و کاربران خیلی بهتر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند اما سرعت بالای این باس و مکانیزم های کنترلی کندی دارد جز مهمترین عواملی بودند که رویارویی با این موجود را تا مقداری سخت  و عذاب آور میکرد. بنابراین اگر دنبال باس فایتی هستید که بتواند ذهنتان را به خود درگیر کند اما راه گریزی برای رفتن به مرحله بعد داشته باشد این باس قطعا می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

Hunter – Dead Space

تصور کنید که در یک سرزمین عجیب و غریب با  یک موجود فضایی و غریبه که از قضا خیلی هم خطرناک است و توانایی فاکتور التیام ددپول نیز دارد تنها مانده‌اید و او مایل است در عرض یک ثانیه سرتان را تنتان جدا کند. با انتخاب این باس فایت دقیقا در چنین موقعیتی قرار خواهید گرفت و حالا باید برای عبور از این مرحله تلاش کنید. ممکن است گذر از این مرحله مقداری برایتان سخت باشد اما با مقداری تمرکز و یادگیری تکنیک‌های حریف می‌توانید به خوبی این مرحله را پشت سر بگذارید.

word image 61649 3

Sephiroth – Kingdom Hearts

اگر به دنیای انیمیشن‌ها علاقه داشته باشید قطعا انیمیشن Advent Children را تماشا کرده‌اید و با کاراکتر Sephiroth آشنا هستید . کاراکتر Sephiroth در کنار شخصیت کاریزماتیک و بسیار جذابی که دارد به خوبی می‌تواند روی اعصاب بازیکنان راه برود و آنها را عصبی کند . علاوه براین او در این بازی نقش بسیار پر رنگی دارد و یکی از باس فایت های مشکل این بازی محسوب می‌شود .این شخصیت هم مثل بقیه سریع و قدرتمند است اما ویژگی ای که او را از بقیه متمایز میکند ، بلاک کردن تمام ضربات بازیکن است .

Dark Souls 3

بازی‌های  Dark Souls به‌خاطر داشتن گیم پلی دشوار و شکست دادن باس فایت‌های سرسخت معروف است. باس‌هایی که برای نابود کردن آنها باید ساعت‌ها زمان بگذارید اما دقیقا همین ویژگی آن را خاص کرده است. جاین چه اکثر گیمرها آن را با نام پادشاه خورشید می‌شناسند، یکی از مهم‌ترین باس‌های بازی دارک سولز 3 به حساب می‌آید.

این کاراکتر پادشاه پرستوهای آتشی بوده و قبلا نیز یکی از خدایان دوران طلایی بازی بوده است. اما با مرور زمان تغییرات عمیقی در آن رخ داده است.

آرتوریاس نیز یکی دیگر از باس های قوی دارک سولز 3 است که معمولاً از او به عنوان یک قهرمان افسانه‌ای یاد می‌کنند. آرتوریاس در  دوران حکمرانی شاهزاده‌ی گونه‌ها، به عنوان یکی از شجاع‌ترین شمشیرزنان شناخته شد و بازیکن موظف است که در زمان بازی با مهارت‌هایی که دارد آرتوریاس را شکست دهد.

او  توانایی‌های شگفت انگیز و همچنین قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و این گونه شما می‌توانید یک بازی سرسخت و هیجان‌انگیز داشته باشید. شما به عنوان یک بازیکن باید بتوانید با استراتژی‌های اصولی و زمان‌بندی درست ، توانایی Artorias را به چالش بکشید و قضیه را به نفع خود تمام کنید.

 

چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تیم تولید محتوا

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا