ریپورتاژ تبلیغاتی

نصب ویندوز را با سایت آموزشی زراوند پلاس ، قورت بده !

دوره های آموزشی زیادی در حوزه کامپیوتر وجود دارد ، اما ICDL و نصب ویندوز جزء پرطرفدارترین دوره های کامپیوتر در ایران هستند که افراد زیادی برای ارتقاء مهارت های شغلی و کامپیوتری خود ، اقدام به یادگیری آن ها می کنند.

به نقل از سایت آموزشی زراوند پلاس ، نصب ویندوز امروزه با افزایش میزان استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ  به یکی از نیاز های ضروری همه ی ما تبدیل شده است . به همین منظور یادگیری این مهارت تبدیل به دوره های پرمخاطب کشور شده است . از طرفی با پیشرفت تکنولوژی هر چند سال یکبار نسخه های جدیدی در حوزه ویندوز می آید که کاربران را ترغیب می کند تا از بروز بودن سیستم خود لذت ببرند. به عنوان مثال اخیرا شرکت مایکروسافت از ویندوز 11 خود رونمایی کرد که بسیاری از کاربران ویندوز خود را از 10 به 11 ارتقا داده اند. در این میان بودند افرادی که به دلیل پایین بودن مشخصات سیستم خود نتوانستند که ویندوز سیستم خود را از 10 به 11 ارتقا دهند و یا حتی طریقه نصب ویندوز 11 را بلد نبودند . در اینجا شما می توانید به وب سایت های آموزشی مثل زراوند پلاس ، فرادرس ، زومیت و… سربزنید تا آموزش نصب ویندوز و نصب ویندوز بر روی سیستم های قدیمی را یاد بگیرید.

آموزش نصب ویندوز چه مزیت هایی دارد؟

هنگامی که شما بتوانید ویندوز خود را عوض کنید دیگر قرار نیست برای هر بار تعویض ویندوز کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را به دست افراد دیگر بدهید و یا اینکه در قبال هر بار تعویض ویندوز هزینه ای پرداخت کنید. از دیگر خوبی های تعویض ویندوز این است که اطلاعات سیستم شما دارای امنیت کامل می باشد زیرا با در اختیار گذاشتن سیستم خود به دست دیگران ممکن است که به حریم شخصی و اطلاعات خصوصی شما دستبرد زده شود. علاوه بر تمامی موارد گفته شده شما می توانید با یادگیری نصب ویندوز درآمد زایی داشته باشید و بتوانید نصب  ویندوز را بر روی سیستم های متفاوتی انجام  دهید و در ازای تعویض ویندوز هزینه دریافت کنید.

نحوه نصب ویندوز روی کامپیوتر

باتوجه به متفاوت بودن سیستم ها راه های مختلفی برای تعویض ویندوز وجود دارد. از جمله نصب ویندوز با فلش یا نصب ویندوز با DVD یا دانلود ویندوز از طریق سایت هایی مثل زراوند پلاس، سافت 98 ، سرزمین دانلود و …

(خرید ویندوز 10اوریجینال) (خرید ویندوز 11اوریجینال)
باتوجه به کوچک شدن ضخامت لپ تاپ ها و کاربر پسندتر شدن آنها اکثریت سیستم ها جایی برای گذاشتن DVD ندارند به همین دلیل بسیاری از کاربران نصب ویندوز با فلش را انجام می دهند.

امنیت در نصب ویندوز

 

شما بعد از مدتی کار با سیستم نیاز پیدا می کنید که ویندوز سیستم خود را تعویض کنید. برای این کار شما نیاز دارید به افرادی که به این دانش آگاهی دارند سیستم خود را به دست آنها بسپارید. این امر موجب می شود که تمامی اطلاعات شخصی شما در دست دیگران قرار بگیرد و ممکن است که از اطلاعات شما سواستفاده شود. برای جلوگیری از این اتفاق شما می توانید با آموزش نصب ویندوز زراوند پلاس خودتان ویندوز سیستم خود را تعویض کنید تا همیشه اطلاعات شما امن باشد.

بک آپ گیری در ویندوز

قطعا اطلاعات زیادی بر روی سیستم ها وجود دارد که صاحبان آن همیشه به آن اطلاعات نیاز دارند. ممکن است افرادی که ویندوز شما را تعویض می کنند بدون توجه به نیاز شما به اطلاعات تمامی داده ها و اطاعات شما را پاک می کنند اما شما با داشتن علم تعویض ویندوز می توانید هر اطلاعاتی که می خواهید را با بک آپ گیری آن را داشته باشید و دیگر اطلاعات غیر ضروری را پاک کنید تا سیستم فضایی بیشتری را داشته باشد.

 

ICDL و ویندوز

دوره ICDL فنی و حرفه ای که بسیار لازم و ضروری است ، از آزمون های استخدامی دولتی گرفته تا شرکت های خصوصی و فروشگاه های بزرگ همگی برای استخدام نیرو نیاز به مدرک ICDL دارند. این مدرک هفت مهارت را در کامپیوتر به شما آموزش می دهد. یکی از هفت مهارت ICDL ، مهارت ویندوز می باشد در این قسمت شما صفر تا صد مهارت ویندوز و کار با ویندوز را می توانید آموزش ببیند. اگر هنوز اقدام به گرفتن این مدرک نکرده اید حتما به شما پیشنهاد می دهیم که برای دریافت این گواهینامه از طریق سایت آموزشی زراوند پلاس ، در دوره ICDL فنی و حرفه ای اقدام به ثبت نام کنید.

نصب ویندوز را چگونه یاد بگیریم ؟

جهت یادگیری نصب ویندوز شما می توانید با پیدا کردن افراد حرفه ای و آموزش نصب ویندوز در کنار آن ها ، این مهارت را یاد بگیرید، اما این گزینه برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند مناسب نیست. برای اینکه این دسته از افراد بتوانند در زمان اوقات فراغت خود به یادگیری مهارت تعویض ویندوز بپردازند می توانند از طریق سایت هایی که آموزش آنلاین و پکیج های آموزشی دارند مانند zaravandplus اقدام به خرید دوره آموزش نصب ویندوز کنند و دراوقات فراغت خود به یادگیری نصب ویندوز بپردازند.

در این مقاله تمامی سعی خود را کرده ایم که شما را با آموزش نصب ویندوز آشنا کنیم حتما شما نیز با دقت و بررسی می توانید در هنگام اوقات فراغت و زمان بیکاری خود از آموزش نصب ویندوز زراوند پلاس بهره مند شوید و نهایت استفاده را داشته باشید.

پر فروش ترین سیستم عامل های ماه گذشته

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی ، خیلی وقت بود که دنبال چنین آموزشی برای نصب ویندوز بودم و واقعا نمی دانستم که زراوند پلاس آموزش نصب ویندوز را ارائه می کند .
    تشکر از سایت جالب آموز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا