ریپورتاژ تبلیغاتی

راز ورود به اکسپلور چیست؟ (ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام)

اکسپلور اینستاگرام جایی برای دیده شدن بیشتر پست هاست. بسیاری از پیج های بیزینسی در اینستاگرام طالب ورود به اکسپلور اینستاگرام هستند. هر کاری از دست شان بر می آید انجام می دهند تا پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنند! وقتی پست ها وارد اکسپلور می شوند چه اتفاقی ی افتد؟ خب معلوم است تا حداقل 3 روز از اکسپلور ورودی بالا می گیرند و حداقل 30 درصد از ورودی ها تبدیل به فالوور پیج می شوند.

در واقع سرمایه گذاری روی اکسپلور اینستاگرام خیلی به صرفه تر از دیگر روش های تبلیغاتی در اینستاگرام است. چون هم رایگان است و هم فالوور هدفمند برای پیج تان جذب خواهید کرد. از این گذشته زمانی که پیج تان به اکسپلور بخورد تمام پست هایی که منتشر می کنید به صورت پیشفرض به اکسپلور اینستاگرام وارد می شوند و این برای شما فوق العاده است.

حتما بخوانید: پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام

سوال مهم این است که چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم. یعنی چطور پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام ببریم؟ راز اصلی ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم دقیقا در مورد اینکه چطور پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کنیم صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید هر پستی که منتشر می کنید را در اکسپلور ببینید حتما تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

چرا اکسپلور برای کسب و کارهای اینستاگرامی مهم است؟

خیلی از پیج های اینستاگرامی را دیده ایم که صرفا با ورود به اکسپلور اینستاگرام توانسته اند فالوورهای زیادی را برای پیج شان جذب کنند. اکسپلور اینستاگرام کاملا رایگان است و برای وارد کردن پست های خود به آن نیازی نیست هزینه ای را به اینستاگرام بپردازید اما باید بدانید هر پستی هم در اکسپلور جایگاهی ندارد! در واقع شما نمی توانید هر پستی را که منتشر می کنید به اکسپلور بفرستید چون درون اکسپلور فقط پست هایی قرار می گیرند که مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفته است. اولا باید جذاب باشد دوم باید خاص باشد تا مخاطبان لایک، شیر، سیو و کامنت برای پست مورد نظر درج کنند.

افزایش فالوور اینستاگرام مهم ترین کار شما به عنوان ادمین یا صاحب کسب و کار اینستاگرامی است. باید همیشه به دنبال بالا بردن فالوورهای پیج اینستاگرام تان باشید. اکسپلور بهترین ابزار برای جذب فالوور واقعی و هدفمند پیج اینستاگرام شماست. اگر بتوانید از اکسپلور ورودی بالا دریافت کنید قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به پیج تان جذب کنید. فراموش نکنید اکسپلور اینستاگرام کاملا رایگان است و اصلا نمی توان با دیگر روش های تبلیغاتی مقایسه اش کرد. حتی بازخورد خیلی بهتری نسبت به تبلیغات و دیگر روش های جذب فالوور اینستاگرام دارد.

چرا ورود به اکسپلور اینستاگرام سخت است؟

اینستاگرام پلتفرمی است که برای سرگرمی افراد ساخته شده است. در واقع سرمایه اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی دقیقا کاربران شان هستند. آن ها هستند که به این شبکه های اجتماعی سر و سامان می دهند. اینستاگرام بدون کاربرانش فاقد محتواست! تصور کنید هیچکدام از واینرها، بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی نبودند! چه اتفاقی می افتاد؟ مسلما طرفداران این شبکه اجتماعی در کل دنیا کم می شدند.

به همین خاطر اینستاگرام به پیج هایی که مردم را بیشتر سرگرم می کنند و بیشتر در اینستاگرام نگه می دارند بها می دهد. در واقع اینستاگرام کاری ندارد که شما از چه راهی (آموزش دادن، دلقک بازی و …) تولید محتوا می کنید! فقط به این نگاه می کند شما چقدر برای جذب مخاطب تلاش می کنید. اگر تلاش تان قابل تحسین بود شما را بیشتر به مردم نشان می دهد. به خاطر همین پست های پیج تان را برای بیشتر دیده شدن وارد اکسپلور می کند.

همین موضوع باعث می شود تا رقابت بر سر تولید محتوا سخت و سخت تر شود. چون بدون ایده های جدید و تولید محتوای خلاقانه کارتان برای جذب مردم سخت است و به این ترتیب پیج تان برای ورود به اکسپلور قدرت کافی را ندارد! این باعث می شود ورود به اکسپلور برای خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی سخت شود. آیا واقعا هیچ راهی وجود ندارد؟ چرا در ادامه به شما توضیح می دهیم پس همراه ما باشید.

ورود قطعی پست به اکسپلور اینستاگرام چگونه است؟

ورود قطعی پست به اکسپلور اینستاگرام

قطعا شما هم دوست دارید پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام بفرستید و کلی فالوور جذب کنید. اصلا کی هست که دوست نداشته باشد؟ حرف و حدیث در مورد اینکه چطور پست ها را وارد اکسپلور کنیم خیلی زیاد است اما اولین نکته ای که باید بدانید این است که ابتدا نرخ تعامل درون پیج تان را باید بالا نگه دارید. نرخ تعاملی که اینستاگرام برای مخاطبان فعلی تان بررسی می کند میزان لایک، کامنت، سیو و شیر پست های شماست. همینطور پروفایل ویزیت پیج تان را بررسی می کند. باید کاری کنید تا نرخ تعامل داخل پیج تان افزایش پیدا کنید. چون اگر غیر این باشد پست های شما هرگز رنگ اکسپلور اینستاگرام راه هم نمی بینند.

مسئله بعدی مفهوم پست است. باید کاری کنید تا اینستاگرام مفهوم اصلی پست شما را درک کند. از کاور پست تان گرفته تا نوشته های روی کاور و حتی صحبت های شما توی ویدیو برای اینستاگرام قابل تشخیص است. مثلا اگر پست شما در مورد کسب درآمد از یوتیوب است حتما از المان های آماده دلار و آیکون یوتیوب در کاور پست تان استفاده کنید. این کار باعث می شود اینستاگرام موضوع پست تان را تشخیص دهد و به قول معروف پست شما را به اهلش نشان دهد.

مسئله بعدی جذابیت پست است. اگر می خواهید پست تان وارد اکسپلور شود و ماندگار شود باید جذابیت بالایی داشته باشد. چون تمام پست ها وارد اکسپلور می شوند اما به خاطر عدم جذابیت در اکسپلور ماندنی نمی شوند و اصلا ورودی جذب نمی کنند. در نهایت 1 دونه فالوور هم نمی گیرند.

جذاب بودن پست فقط مربوط به کاور پست نمی شود! از موضوع پست تا لحن صحبت کردن گرفته تا ادیت هایی که داخل پست زده اید. تمام این وارد جذابیت پست را شامل می شود. باید طوری پست خود را ویرایش کنید که جذابیت بالایی برای مخاطب داشته باشد. اگر لایک و کامنت، شیر و سیو بالایی بگیرد در اکسپلور می ماند و ورودی بسیار بالایی جذب می کند.

تنها راه ورود سریع و قطعی به اکسپلور اینستاگرام

اگر دوست دارید بدون دردسر پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کنید می توانید از خدمات ورود به اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید. سایت هایی هستند سرویسی با عنوان رفتن به اکسپلور اینستاگرام ارائه می کنند که شامل ریچ و ایمپرشن پست، سیو و شیر پست است. اگر اقدام به خرید اکسپلور اینستاگرام کنید این بسته های ترکیبی روی پست مورد نظر شما اجرا می شوند و درصد ورود پست شما به اکسپلور را بسیار بالا می برند. این خدمات را می توانید از سایت های مطمئن خریداری کنید.

جمع بندی و پایان مقاله

در این مقاله سعی کردیم راز اصلی ورود به اکسپلور اینستاگرام را به شما بگوییم. مهم ترین نکته ای که باید در مورد اکسپلور اینستاگرام بدانید این است که تولید محتوای جذاب و خلاقانه باید داشته باشید. همینطور استمرار در تولید محتوا را نباید فراموش کنید. اگر نمی توانید این کارها را انجام دهید پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات ورود به اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید. این خدمات توسط سایت های زیادی ارائه می شوند اما سایت همیار وب بهترین گزینه برای خرید اکسپلور اینستاگرام است. امیدواریم این مطلب هم برای شما آموزنده بوده باشد. اگر سوالی داشتید حتما از تیم ما بپرسید آماده پاسخگویی به شما هستیم.

 

میلاد حیدری

کتاب بخون، بخند و خوب باش تا همه مون در آرامش باشیم... سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی هموطنان عزیز در سراسر دنیاست. سوالات خود را مطرح کنید در حد توان پاسخ خواهم داد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا